Boost ovo ti je samo jedan promil
PS ma kakve cigare ko zna sta ima unutra mozda cak i zivih ljudi
SAAB PoWeR, na ovom brodu sam bio 2. oficir u masini, a u stvari sam bio i krpa i lopata, dobro to je sad ispalo tako jer mi se potrefila uzasna ekipa, bezobrazni neki filipinci i arapi, imao sam samo jednog indijca koji je bio ok,a ovi ostali katastrofa pogotovu filipinci, znaci desila se havarija na sred okeana zamalo da izgori nov brod, neki majmun je mjenjao filter goriva koji se vrti oko jedne osovine oko koje ima zaptivac i konj je previse zatego zaptivac koji se vremenom pregrijao i zapalio,jeste da je to teska nafta ali ona je u filteru na preko 100 stepeni, sreca to je planulo ujutro oko 10h, i mi smo premostili taj filter na pomocni i naravno masina radi sa 1/3 snage dok mi otklonimo kvar,tu radimo ja i 2 filipinca,znaci svaki minut je vazan da se to sto prije osposobi, dolazi 11:30 pauza za uzinu ili kafu filipinci utekose ko da ih je neko puskom potjerao,i ja stacu sam zasuci rukave i napravljaj, i eto tako se zavrsavalo 80% emergency situacija, trenutno se razmisljam da li da nastavim na ovoj kompaniji ili da se vratim na staru,ali opet 1000 eur razlike u plati nije malo
pa koliko cesto intervenisete , kazes skoro novi brod , koja su odrzavanja i cesti kvarovi i koliko imas slobodnog vremena ....
gledao sam na TV-u , oni sto rade na raznim kruzovima , po 8 meseci nemaju odmora nikako , to mu izgleda malo i naporno ...
kao sto 206 rece ono na drugoj slici nje NY uokolici NY nema nigde onolikih brda a ni nevidi se tako sa mora
saab, u pravu si, sinoc sam bio malo pospan, druga slika je nong khon, thailand, tu sam kupio fotoaparat casio ex z50 oko 250$ je bio, pogledacu da nadjem negdje i NY mora da ga ima,odatle smo polazili i tu se vracali savaka 2 mjeseca
a sto se tice intervencija to su standardni servisi,samo sto ih urade neki nadri majstori koji nemaju nista u glavi pa naprave sr*nje,mjesto da procitaju u servisnoj knjizi kako se dio mijenja koliko se zateze, itd. oni to po nekom osjecaju i eto,mada bilo je i crkavanja nekih djelova (nista strasno,uglavnom senzori od alarma) dok se to sve ustima i legne na svoje,a dnevno se radi po 12-14 sati od prilike stim sto tu ima 4 sata raznih pauza,meni je radno vrijeme pocinjalo u 4 ujutro i onda mi je od 7:30-9 dorucak, ja jedem do 8 i odspavam do 9 pa opet na poso, od 9 do 11:30 kad je pauza za kafu do 12, pa se radi do 2 kad je rucak i odmor do 4 tu opet odspavam poslije rucka do 4 pa opet na poso do 8 s tim da kad smo u luci ako nema nekih ozbiljnijih kvarova i primanja rezervnih dijelova sam slobodan, i subotom i nedeljom radim samo 4 sata od 4 ujutro do 8 ujutro,praznike nemamo,samo za svaki mjesec dana na brodu imam 18 dana pravo da sam na kopnu,mada iako sam sad bio oko 8 mjeseci najvjerovatnije opet idem do nove godine ali ne prije 2 mjeseca
kako mislis "Atlantik" ime nekog broda ili na okean, ni jedno ni drugo neznam,ako je brod treba da vidim sliku i neke osnovne podatke posto po imenu sve i da je od kompanije na kojoj sam sad nisam cuo za njega, a ako je u vezi sa okeanom to znaju ovi na palubi (deck officers) ja sam vise oko motora, jedino sto znam odozgo je da koristim gps sistem i to da posaljem sos signal sa koordinatama broda jer sam to morao da naucim
Comment