Kolekcija je mocna, ali je kic teski.
On bira kola po boji i unutrasnjosti i zbog toga ima po 10 komada iste verzije istog modela. Verovatno da biraju kola kad krenu po svojoj garderobi za taj dan, a ne po zelji sta mu se vozi.
A s klasikom isto pojma nema...tek poneki primerak.
Nece ni za dvadeset ni za sto, kad su sve "serijski" auti, od BMW-a jedini koji nije WBA je 850CSI (WBS), a nema ni jedan M (WBM Motosport fabrika)...
Fifteen years of research he'd filed from one planet alone and they'd cut it to two words. "Mostly Harmless." 11.04. 0:12 #2 Rule #51:Sometimes — You're Wrong!
Pa ako gledas samo BMW automobile, a ocigledno da gledas samo njih, onda si upravu potpuno. Ni jedan od njih nece biti klasik, pa cak i da su proizvodeni i u "mighty" WBM motorsport-u
Koliko sam video ima BMW Z1, a to ce biti klasik sigurno. Njemu ni sada ne pada cena.
Takodje, ima BMW Nazca, Giugaro-ov prototip, to je jedan od najinteresatnijih primeraka u celoj kolekciji.
Takodje, ima BMW Nazca, Giugaro-ov prototip, to je jedan od najinteresatnijih primeraka u celoj kolekciji.
@ starac:
Bash tako, niko je nije pomenuo a Nazca je prava egzotika i vanserijski primerak u svakom sluchaju. Vezano za neke postove: tachno je da ima on vishe primeraka jednog modela, ali nisu samo drugachije boje u pitanju vec su to toliko razlichito opremljeni modeli, preradjeni po lichnim zheljama naruchioca, da se teshko mogu naci dva koja su uistinu "ista". Znachi, chovek voli Bentley ali u Coupe izvedbi pa zato neruchi jedan, da se nadje, obozhava Rolls Royce Phantom, ali mu nije dovoljan "strandardni model" pa naruchi i Phantom karavan Znachi, jeste isti auto u pitanju, ali su verzije i fabrichke, unikatne, izvedbe totalno drugachije i imaju malo chega zajednichkog.
Shta reci kad u AMG-u imaju specijalno odeljenje, "Sultanova soba" , gde iskljuchivo proizvode specijalizovane modele samo za Sultana od Bruneja
I bash zbog toga se ne slazhem da ovi primerci nisu klasika, toliko su individualni i unikatni da je svaki klasika na svoj nachin. Kad malo bolje razmislim, ovo je ustvari dobra investicija. Jeste on njih platio okrutne cifre (ne rachunam Cinquecenta ), ali kad bi sutra raspisao aukciju cene bi im otishle daleko preko "nabavne" jer i bez Sultana ima bolesno bogatih freakova koji jednostavno obozhavaju unikate, kolekcionarske primerke svega i svachega, i ne pitaju kol'ko koshta... Dovoljno da zaradi na jednom autu minimalnih 10000 Evra, puta 50000 i - eto njemu 50 miliona veverica Para na paru...
Comment