Generalna motora. Kako ispitati?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #46
    Nista ga nece usporiti zatvorena usosna grana. Garantovano ne.

    A ovo sa iberlaufom, glupost, jer svaki motor ce posle kratkog vremena sa zatvorenim iberlaufom da nabije pritisak i da izbaci ulje na sipku. Samo glupost koja unistava dihtunge na motoru i zaptivace.
    Svasta
    (Disel ima ekspanzioni pritisak na leru kao benzinci na oko 3000 rpm )
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • maki
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 878
      • Budva, CG

      #47
      A imas li ideju cime je zacepiti osim rukom i krpom,krpu povuce a ruku nebih da stavljam
      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #48
        skini kontakt sa bos pumpe. i dizeli rade na struju.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • maki
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 878
          • Budva, CG

          #49
          Pa jeste,nekako moraju da se ugase ,a ako je common rail sistem
          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #50
            Hehe.. brick nisam znao da se bavis poljoprivrednim masinama
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #51
              pa vozim traktorski motor. a i imao sam i detaljno prostudirao do poslednjeg srafa svapski dizel. moralo se rasklapati na odmoru daleko od kuce
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #52
                suck... in pain with U
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #53
                  dovoljno je mozda da pomenem da je napukla uljna pumpa koja je montirana direktno na radilicu i zatvara spreda karter a na nju se kaci konzola alternatora i cooling fana, sve podlozno vibracijama.

                  da bi zamenio dihtung pumpe mora da se skine harmonic balancer sa svojih 350Nm..da bi skinuo usisnu pecurku uljne pumpe/cev mora da se skine karter... a da bi skinuo karter mora da se vadi motor...a da bi izvadio motor mora da se skida menjac...
                  pain in the ass dok sakupis samo alat a kamoli jos i da uz mnogo sile i muke sve uradis.
                  motor VW dizel sestak od 2400 kubika, D24. najveci promasaj koji je Volvo ikada uradio u seriji velikih modela.

                  taj motor rasklapam u mraku, sve sam mu tajne i boljke izucio ili osetio na svojoj kozi. jeste da je dogurao do 300.000km+ ali kao iz onog efijevog serijala sa VG, pokvarilo se sve sto je moglo bar jednom.

                  uh, ne staj mi na muku da se prisecam "pouzdanosti" dizela te konstrukcije
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #54
                    eh dozivljaja, vare mi neki majstori kuciste uljne pumpe koje je napuklo, a ono je od neke alu legure. hladan motor drzi ulje i pritisak, zagreje se motor pocne da pisa ulje. za jednu voznju potrosio sam 15 litara ulja u dolivanju samo da stignem do kuce za nekih 500km.
                    a motor redak, delova nema ni u magacinu dilera u Nemackoj, a tada jos ni interneta za pomoc. Balkan i parola stapa i kanapa, a cena straobalna u zbiru. uf, teska proslost
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #55
                      Secas se slike kad sam na dekli transmisije vregastih doradjivao jedan deo , gde sam isecao od kartera i ubacivao u deklu. To je isto alu/magnezijum i neda se variti pouzdano. Sad u ovo vreme ima i mogucnosti ali ako se secas da sam sa hemiskim metalom zaptivao shavove. Verujem da si razumeo razlog kad si video materijal








                      Uvek prisutan materijal u samonosecim konstrukcijama. Vrlo je otporan na vibracije, nezamara se , ali je KRT

                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #56
                        sada sve razumem, ali .. najbolnije se uci na greskama, svojim i onima kada te ubede da nesto moze i da znaju da to "tako moze i treba" pa poverujes na rec i platis.
                        a kada si daleko od kuce i izbor odluka i resenja nije bas veliki
                        bilo proslo, ne ponovilo se, a i naucilo se
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Dora
                          Nadzornik!!!
                          • 24.10.2004
                          • 17451
                          • Novi Sad
                          • FIAT

                          #57
                          Originally posted by BOOST
                          Secas se slike kad sam na dekli transmisije vregastih doradjivao jedan deo , gde sam isecao od kartera i ubacivao u deklu. To je isto alu/magnezijum i neda se variti pouzdano. Sad u ovo vreme ima i mogucnosti ali ako se secas da sam sa hemiskim metalom zaptivao shavove. Verujem da si razumeo razlog kad si video materijal
                          E a mene zanima čime si to sekao?
                          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                          https.autogas.rs

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #58
                            Dora, ubodna testera vidis je u pozdini na slici gde drzim u ruci komad. Narandzaste boje Black&Dacker
                            Dakle sporohodno da nepregreje materijal. Inace magnezijum postane aktivan i odma dobijes beli prah na ivicama , nece nista posle da vata za njega. Tako da , znam ja, a sad i ti

                            Nije vodom ali imam i te mogucnosti ali ne kod mene , tako da posto me je bilo muka da vozim 10Km uzeo stvar u svoje ruke
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • cuore sportivo
                              CBC Senator XXL
                              • 16.01.2005
                              • 954
                              • Bezanijska Kosa
                              • Alfa Romeo 147 1.6

                              #59
                              Originally posted by BOOST
                              Upali motor da radi da se ulje zagreje.

                              Ugasi ga i sacekaj 30 sekundi.
                              U medjuvremenu skini kabel sa bobine.
                              Posle 30 sekundi probaj da verglas.

                              Lampica za pritisak ulja se gasi direktno sa kretanjem anlasera = nov motor

                              Gasi se posle 2-5 sekundi. Srednja kondicija

                              Gasi se posle vise od 5 sekundi = Bezi od njega.

                              Ovo u Udzbenik da se postavi:

                              CannonBall Tips & Tricks

                              Comment

                              • Wiz
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 3104
                                • Nish

                                #60
                                Valjda treba cekati 10min a ne 30sec

                                Comment

                                Working...
                                X