Evo koliko juče Zeder je spasao jedan Pasat peticu u G.Milanu!Likovi su sve lepo uradili počupali uloške brava, prebudžili komp(ne bih da objašnjavam) i onda stigli do Zedera............the end!
Zeder "problemcic"
Collapse
X
-
-
Kada se zeder zakljuca ,ne udje klin odmah u rupu na letvi,nego naknadnim motanjem volana,kao obicno zakljucavanje volana.Posto je u pitanju bio Tuareg(cini mi se),on nije imao blokadu paljenja releom,nego samo zujalicu,koja pisti kada je zeder zakljucan.Mozda je ona riknula,i samim tim je vlasnik(mozda u zurbi)zaboravio u startu da otkljuca zeder.
to nije moguce sa sistemom koji se fabricki ugradjuje i koji sam opisao.
u zakljucanom polozaju nema okretanja volana, a niti ne moze uopste da se startuje motor a kamoli vozi.
bez obzira na zurbu ili zaboravnost vlasnika, stanje opisano u citatu nije moguce da se dogodi usled konstrukcionih resenja samih po sebi.
Pa ni sa Zederom. Mislim ne branim ja Zeder
ja niti branim niti napadam Zeder, niti imam razloga osim sto tragam za objektivnim razlozima zasto se dogadja to sto je 206 opisao kao prakticnu realnost.
ako prihvatimo da se jeste dogodilo a nema razloga za sumnju, ipak ima bitne razlike u odnosu na fabricka resenja gde se to ne dogadja.
a mnogo vise komada, u desetinama miliona je do sada ugradjeno sa pouzdanim i bezbednim radom na raznim markama i modelima vec godinama unazad.
ako se sa Zederom dogadja tako opasna situacija, logicno je prihvatiti mogucnost da postoji problem koji treba analizirati, resiti i doraditi konstrukciju koja trajno uklanja svaku varijantu pa i zaboravnost vozaca.
ipak je u pitanju uredjaj za upravljanje, kritican za bezbednost..volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Brick,mi se ocigledno ne razumemo,ovo postaje presipanje iz supljeg u prazno.Kako stvari stoje ja svojim pisanjem ne mogu tebi da objasnim kako ta stvar zaista finkcionise.Postoji i manja verovatnoca da me ti ne razumes.
Kod Tuarega npr ne moze da se montira relej za blokadu paljenja u zakljucanom stanju,zbog komplikovane instalacije,te se onda montira zujalica koja ,ako je zeder zakljucan pisti kada se da kontakt.Primitivnije resenje,znam,ali jedino moguce,jer to ipak ne ide fabricki nego se naknadno montira.Recimo da je zeder bio zakljucan a da je klin van rupe,nije odmah ulegao,a rupa je npr za 180 stepeni u odnosu na klin,znaci na suprotnoj strani letve volana.Kao i sa fabrickim zakljucavanjem,volan teoretski moze da se pomera u nekom odredjenom luku i na levo i na desno,a da pipak,ili ti klin ne upadne u rupu.Sanse da se tako nesto desi su enormno male,ali je ipak teoretski moguce.Ja sam to napisao u nekom od predhodnih postova iz kojeg si ti izvukao poslednji citat.
Nadam se da ces konacno razumeti sta sam ovaj put hteo da kazem,odnosno da sam ovaj put razumljivo objasnio.Ako ni sad ne budem jasan,ja cu se onda povuci,jer ponovno pominjanje teme ovog posta gubi svaki smisao.
Pozdrav!
Comment
-
-
Pa jeste Comi.
Meni se bas TO ne svidja. Ja bi hteo da ne moze da se izvuce kljuc dok klin (reza) ne udje u osovinu volana.
Ako vec covek kaze da mu se "zakljucao" mozda je vozio u tom "zakljucanom" stanju a da nije ni znao. Nadam se da me razumes. Naravno da tu postoje tehnicki problemi da se rese ako uopste to moze tako. Jedno je sta bi smo mi hteli i kakve "pametne ideje" imamo. Lako je pricati i traziti. Treba to da je i izvodljivo da relativno malu cenu.
Ne mesajte "fabricku" bravu sa ovom. Kod nje nema starta motora dok se ne okrene kljuc. Zeder je brava za sebe a ocigledno da nista od te njene elektrike nije radilo kad je covek ladno startovao motor i vozio se. Nije bitno ni to da li je moguce da se zakljuca ili ne. Desile su se bar dve stvari koje navodno ne mogu da se dese. Volan se zakljucao a covek to nije znao. Resavajte to. Po meni je taj auto za ekspertizu i po pitanju kvaliteta Zedera ali mozda jos vise po pitanju kvaliteta ugradnje. Mislim, kome covek treba da polomi kosti. Neka se zna. Tu, priznacete, nema izvini. Kome da vrate pare? Mrtvacu? Neozbiljno je sve ovo. Ne sumnjam ja da je Zeder dobar proizvod. Daleko bilo. Ali...
Kakve ima veze da li je Tuareg ili RR? Ko ima pare da vozi Tuareg ima i da plati "komplikovanu" ugradnju a ako nece neka seta. Nasao si kome ces da kazes sta je komplikovana elektronika. Pa gde bas Brick-a nadje? Vi i vasi dealeri (ako je takav montirao tu bravu) sve nesposobnjakovici. Priznajte to. Nece vam niko nista. Smirilo se sve. Ja koliko znam kad nesto ne moze onda kazes ali kazes ISTINU i to detaljno STA AKO. Zujalica za stvar opasnu po zivot? Jel zivot stvarno tako malo kosta? Pa jel vi mislite da je taj covek lud da je pristao na tako nesto da je znao sta rizikuje? Mozda je i pristao, ne znam. Da ga pitamo? Da ne preteram ali ovo je pokusaj ubistva bez obzira sto su svi imali dobre namere. Ko vam je kriv sto vam jedan krele bruka dobar proizvod a instrukcije kako se montira ipak poticu od "glave"? Jel tako? Mogu svi sad da dube na trepavicama jer niko vise nece verovati u bajke. Poverenje je nista manje vazna stvar nego i sam zivot. Kad toga nema... Ko brzo zaboravlja, sam je kriv.
Znaci, sta je poenta? Zeder je super dobra zastita protiv kradje ali opasan po zivot?
Mislis da nekoga zanima zasto ili drugi tehnicki detalji? To je VAS problem.
S druge strane ne bi me ni malo cudilo da ljudi vise vole svoje automobile nego sebe same i svoje porodice. Izbor je uvek nas.
Comment
-
-
Originally posted by TETAKEvo koliko juče Zeder je spasao jedan Pasat peticu u G.Milanu!Likovi su sve lepo uradili počupali uloške brava, prebudžili komp(ne bih da objašnjavam) i onda stigli do Zedera............the end!
Uglavnom, razdrndali su originalnu tablu, tako da je morala da bude zamenjena kompletno i steta je oko 1.000 evra, al je auto ipak ostao...
Posto su stakla zatamnjena, vlasnik kaze da najverovatnije nisu videli nalepnicu Zeder, pa su se zaleteli. Sad je stavio i Kandzu, da se bolje vidi.
Loneliness has followed me my whole life, everywhere. In bars, in cars, sidewalks, stores, everywhere. There's no escape. I'm God's lonely man.
Comment
-
-
Niko nije postavio pitanje da li je zeder koristan ili ne, odnosno da li ce spasiti auto ili nece - verovatno da hoce.
Ali takodje nije nimalo bezopasna stvar i pretstavlja pretnju po bezbednost jer je nedovoljno testiran i konstruktori i ljudi koji nesto znaju o njemu su verovatno malo preterano ubedjeni da s njim ama bas nista ne moze poci po zlu - a ocigledno da moze, i to DEBELO.
Uvek postoje 2 strane medalje, to je sve sto pricam.
Comment
-
-
Ma naravno. Ja sam i rekao da se to resi. Nije nikakav nacin da propadne sjajna ideja zbog nemara mozda nekog ko uopste i nije glavni u citavom poslu. Mada sam ipak ubedjen da je lova najvaznija. Ko vise ima vremena da ispravlja greske? Ljudi kupuju i ne pitaju. Ocigledno da ima upornih lopova koji misle jos uvek da mogu da razbiju Zeder pri cemu obicno prave ogromnu stetu. Ebiga.
Sto je najgora stvar u celoj ovoj prici prvo se prepotentno tvrdilo da ne moze nista da se desi pa se posle popustilo da je ipak moguce. Mislim....
Dragon,
Kazes steta 1000 eura? Hehehehe. Nije puno za jednog Golfa.
Comment
-
-
Dranix,ovako,
ako si citao sve moje ranije postove,u njima sam govorio kako je zeder dobra stvar,kako ovo ,kako ono,.....ali UVEK sa dozom rezerve!Ni u jednom trenutku nisam PREPOTENTNO tvrdio da je to ne moguce sto se desilo!A posto se vec desilo,a ustanovili smo da nije laz,onda je i takva stvar moguca,pitanje je samo pod kojim okolnostima.
Ponovo napominjem,ja NE RADIM sa zederom,ne ugradjujem i ne prodajem ga,tako da sem u mojim kolima,sa njime nemam dodirnih tacaka.Nikog ne branim,ne reklamiram, ostalo,samo sam pricao iz svog iskustva sa tom spravom.
Moram sada da idem,nastavicu kasnije!
Comment
-
-
Evo me opet.
Razumeo sam sta si hteo da kazes na pocetku svog prethodnog izlaganja(ono za klin i letvu),to je ok.
E sad sta znaci ono "gde bas nadje bricka?"Taj relej koji se montira uz zeder je majjednostavnija moguca varijanta i ne moze se montirati na el.instalacije modernih(komplikovanih )vozila,jer na njima ne mozes da samo preseces zicu od alnasera i prespojis je releom.
I velike marke automobila naprave totalno lose serije automobila pa ih kasnije povuku sa ulica na prepravke,secate se skandala sa Audijem TT?Isto tako se onda moze i u maloj privredi desiti neka greska.
I nije u redu na me proglasis nesposobnim kada me ni ne poznajes,nikada me nisi ni video.Ja odgovorno tvrdim da sam mozda sve i svasta ali sigurno nisam nesposoban.Prvi Zeder koji sam ugradio je bio kod mene u kola,i radi i dan danas savrseno.Tako da nisam nesposoban!( Vektru B,ne u Kadeta).
lepo je Tetak rakao:"Sve sto covek napravi moze i da se pokvari" i ja se slazem sa njim.Isto tako sto je napisao 206:"Postoje dve strane medalje" i sa tim se slazem.Najbitnije je da se takve stvari sa zederom ne desavaju svaki dan.
Comment
-
-
Recimo da je zeder bio zakljucan a da je klin van rupe,nije odmah ulegao,a rupa je npr za 180 stepeni u odnosu na klin,znaci na suprotnoj strani letve volana.Kao i sa fabrickim zakljucavanjem,volan teoretski moze da se pomera u nekom odredjenom luku i na levo i na desno
kod fabrickog zakljucavanja nema toga, u zakljucanom polozaju odmah upada klin (ili sta vec) u rupu i dalje nema mrdanja volana.
kakvih crnih 180 stepeni slobodnog okretanja...
dalje, kada je zakljucan polozaj ni u teoriji ne moze da se upali motor niti da se vozi.
ono sto sam hteo da naglasim da postoje 2 jasna stanja- otkljucano i zakljucano i da nema nikakve slucajnosti ili mogucnosti da ma sta vozac radio predje samo iz jednog u drugo stanje.
u otkljucanom polozaju i sve dok je kljuc u bravi (i u stand by rezimu, recimo sedis u autu a niti vozis auto niti si zakljucao bravu) volan mozes da okreces. cim zakljucas, a to je ugao mozda 10-20 stepeni ili par milimetara hoda, i izvadis kljuc daljeg mrdanja nema.
jedino ne mozes da zakljucas volan ako tockovi stoje potpuno pravo, fabrika je tako postavila radi bezbednosti.
a mehanicki je i cela kontakt brava skinuta sa struje (bilo kakve struje) tako da nema uslova za pokretanje motora ili voznju.
ne moze tako ni na gurku da se upali motor, u tom zakljucanom stanju.
tako je na fabrickom sistemu koji sam opisao, ili sam bar mislio da sam razumljivo opisao rad.
meni se ne svidja sto Zeder, iz tvog citata, moze da se nadje u nekom medju polozaju sto se signalizuje zujalicom (ako ona radi) koji moze da se ponasa i kao otkljucano i kao zakljucano stanje, odnosno moze da se izvadi kljuc Zedera u tom medjustanju od 180 stepeni.
mislim da nemamo sta da bitno dodamo, postoji uverenje da nije moguce i da jeste moguce ono sto je opisano (od strane 206ice) da se dogodilo.
iz iznetog opisa Zedera ja sam sklon da verujem da se jeste dogodilo, i konstrukcija koja to omogucava u sred voznje se meni licno ne svidja, i nece ici u moj auto. ma ko da pravi i ma kako da se zove.
bezbednost u voznji mi je veci prioritet od dodatnih blokada brave na parkingu.
svako bira prioritete, ovo je moj licni izbor.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
A posto se vec desilo,a ustanovili smo da nije laz,onda je i takva stvar moguca,pitanje je samo pod kojim okolnostima
ako ne moze da se postigne taj minimum bezbednosti upravljackog sistema ( da se nikako ne moze zakljucati u voznji ili da nikako ne moze da se pokrene motor kada je zakljcuano) to treba i jasno i glasno naglasiti i svakom kupcu do detalja objasniti sve postupke potrebne preventivno da se izbegne to sto se dogodilo.
makar i da su ne znam kako male sanse, cim se dogodilo jednom (to mi ovde znamo) dogodilo se sigurno i pre ili ce se dogoditi jos nekome u buducnosti.
ovde pricamo o konstrukciji kao takvoj a ne o zloupotrebi ili prepravljanju brave/sistemaod strane kupca-vozaca.
makar da stoji velika nalepnica da upozori vozaca da pre kretanja detaljno proveri stanje Zeder brave.
ovako, bezbednost zavisi od slucajnosti i snalazljivosti vozaca u saobracaju, da ne kazem srece.
mozda skuplje (bitno skuplje) kosta da se napravi takva jedna bezbedna brava, uvek je pitanje cene i bezbednosti povezano ali zivot je valjda najskuplja stavka.
brava se moze zameniti, popraviti, kupiti, bilo sta ali zivot je jedan i nema restarta/ reseta na predjasnje stanje.
u tom smislu je i moja reakcija, na onu tvrdnju iznetu na pocetku da je nemoguce da se desi ono sto se (vec) desilo.
cak bese 206 dobio i odredjeni epitet kao da je izmisljeno.
posto se vec desilo, ko treba gde treba u miru i tisini neka proveri, preispita ponasanje Zedera i ako postoji otkloni svaki rizik i svaku ma kako malu sansu da se ponovi. verujem da bi to bila najveca pozitivna reklama za Zeder, bolja nego svi placeni minuti i kolorne stranice.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Originally posted by brickRecimo da je zeder bio zakljucan a da je klin van rupe,nije odmah ulegao,a rupa je npr za 180 stepeni u odnosu na klin,znaci na suprotnoj strani letve volana.Kao i sa fabrickim zakljucavanjem,volan teoretski moze da se pomera u nekom odredjenom luku i na levo i na desno
kod fabrickog zakljucavanja nema toga, u zakljucanom polozaju odmah upada klin (ili sta vec) u rupu i dalje nema mrdanja volana.
kakvih crnih 180 stepeni slobodnog okretanja...Nepotopivi XII...
Ajde Brick oladi malo.... Pa nisu ovde majmuni na forumu nego vozaci automobila. Svaki početnik zna da se volan mora okrenuti na neku stranu da bi se zaključala brava i da ne upada odmah klin u rupu.
Napisao si roman na promašenu temu pa sad opet. Sedi dole jedan.
Znam da Volvo to ima od 43 ali opet...
Comment
-
-
Originally posted by DoraSvaki početnik zna da se volan mora okrenuti na neku stranu da bi se zaključala brava i da ne upada odmah klin u rupu.
Bravo Dora!
Comment
-
-
Ma shvata on to, samo je njegov stil kad se zaebe da napiše par romana pa svima dosadi da čitaju i onda se zabašuri...
Comment
-
Comment