Plinska grejalica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirko
    CBC Senator
    • 18.05.2006
    • 202
    • Prokuplje

    Plinska grejalica

    E ljudi ima li neko ko zna ovo ili je imao sličnih iskustava sa ovom grejalicom. Problem je u tome što ponekad posle određenog vremena rada nešto cakne u onom ventilu i jednostavno zatvori plin i posle ne mogu da je upalim više.
    Prvo sam mislio da nije kao neki sigurnosni ventil od pregrevanja ali ponekad radi po ceo dan i ništa
    Inače gas punim na auto pumpi jer neznam gde ima da se menja boca

    A vrlo sam zadovoljan kako greje ali i kako troši jer se ceo mesec dana grejem sa 2-3 boce one od 12kg pa mi izađe na otprilike 2000 grejanje mesečno
    'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!
  • Eon
    Moderator
    • 10.03.2005
    • 4225
    • Beograd-NBG-44
    • Superb 2.0 4x4 DSG

    #2
    Isti problem sam imao i ja... Mora majstor da ti zameni xxxxx, ne mogu da se setim tacno kako se to zove. Nema veze sa kvalitetom plina ili bilo cim.
    Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
    Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #3
      Plinske peci uglavnom imaju termostat, koji iskljuci pec kada se dostigne odredjena temperatura. Verovatno postoji i regulacioni ventil, tockic koji se zaokrece s kojim se podesava zeljena temperatura koju pec treba da odrzava. Ona ne bi trebalo potpuno da se ugasi, nego samo ugasi plamen, ali ostane da tinja. Po padu temperature ponovo se automatski pali.

      Comment

      • mirko
        CBC Senator
        • 18.05.2006
        • 202
        • Prokuplje

        #4
        @Eone a kod kog si ti to majstora nosio. Ja sam mislio da sam to nešto čačkam pa sam odustao jer ne bi imao delova.

        Ne ova nema taj termostat(a možda i ima neznam tačno) već ima ona tri polja koja sam regulišeš točkićem u odnosu na željenu temperaturu. Mislim da je to ona turska grejalica ali svejedno nebi trebala da se gasi bez razloga. dobro je što makar ne pušta plin kad se ugasi.

        Šta vi mislite kome da se javim Dori ili Ivanu
        'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #5
          nisi naveo tip grejalice, sto bitno odredjuje kako treba da radi.
          ako imas kataliticku grejalicu (imas onaj veliki katalizator) onda imas verovatno i citavu silu zastitno regulacionih elemenata.

          dalje, nije poznato ni za koji tecni gas je grejalica predvidjena, tacnije za koji radni pritisak.
          ako je 50 milibara (uobicajeno za nemacku i jos neke zemlje) a ti dostavljas 30 milibara (regulator za nas tip boce je obicno takav) naravno da ce se gasiti jer nije podesena.

          takodje, moras da usaglasis i protok reglera u kg/h sa potrebnim kapacitetom sagorevanja tecnog gasa vec prema podesenom termostatu (to dugme koje se okrece sa poljima).


          dalje, prilikom sagorevanja na samom ventilu postoji i termo (sigurnosni) element koji prati samo sagorevanje i u slucaju neke neispravnosti zatvara dovod goriva i naravno gasi pec.

          povrh svega, zavisno od modela postoji i senzor kiseonika (ili CO) koji sprecava gusenje ukucana pa preventivno gasi pec kada poraste koncentracija ugljen monoksida u prostoriji.

          takve peci moraju a za sve je vrlo preporucljivo da se koriste ili uz otovren prozor/ neki drugi vid prinudne ventilacije ili na nacin da se koriste odredjeni broj minuta pa se provetrava ili se radi sigurnosti gase ako se ne dogodi provetravanje.

          pre pustanja u rad te grejalice, tu gde si kupio trebalo bi (trgovac) da te obaveste o proceduri upotrebe i da te upute na ovlasceno lice da prikljuci bocu i pusti grejalicu u rad (proveri sve, podesi radni pritisak, dizne usaglasi sa tipom gasa itd).

          ako si dobio detaljnu dokumentaciju, to mozes i sam (tehnicki) da proveris i uradis, korak po korak.

          najvazniji je da regulise dovod svezeg vazduha, koliko kubika vazduha iz prostorije sagori u satu toiliko +20% moras da dovedes svezega spolja za pouzdan i bezbedan rad.
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #6
            Ne znam detaljno sta je bilo... Zvali su moji iz firme, dosao covek i zamenio nesto duguljasta, niti sam pitao sta je niti sam video taj deo, bacen je... Posle toga super je radila!!!!
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • mirko
              CBC Senator
              • 18.05.2006
              • 202
              • Prokuplje

              #7
              E sad tačan tip neznam ali to je ona turska ima je svuda na buvljacima ona najjednostavnija.
              Neznam tačno za taj regler pogledaću ali on je došao sa grejalicom tako da bi trebalo da je taj.

              Siguran sam da je nešto u onom regulacionom ventilu jer sam par puta jasno čuo kako nešto cakne i ugasi se e onda ne mogu da je upalim na dugme već upaljačem potpalim ali čim pustim onaj ventil ona se ugasi(pri paljenju ventil se stisne na dole i tako se pusti plin)

              Uopšte je nebitno da li radi jedno ili tri polja ponekad kad joj dođe ona se gasi a po nekad radi 12 i više h bez prestanka i ništa

              U svakom slučaju hvala za info probaću da nađem onog lika sto mi je i prodao mislim da bi on trebalo da mi razjasni situaciju šta se tu dešava
              'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

              Comment

              • nikolans78
                CBC Senator
                • 16.03.2006
                • 277
                • Vankuver, Kanada

                #8
                to je onda verovatno sigurnosni termostat da se prekine dovod gasa u slucaju da se plamen ugasi iz nekog razloga. Verovatno je on crkao ili se sonda ne nalazi dovoljno blizu plamena

                Comment

                • mirko
                  CBC Senator
                  • 18.05.2006
                  • 202
                  • Prokuplje

                  #9
                  Tačno vidiš sad kad razmislih setio sam se da iz ventila pored one tri cevčice za grejanje izlazi i jedna kao žičica i ide dole ka onoj dizni iz koje izlazi plamen. to bi moglo biti za tu sondu od tog sigurnosnog ventila.

                  Posebno sa strane ide žica za varnicu da ne bude zabune
                  'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    ako imas kataliticku grejalicu (imas onaj veliki katalizator) onda imas verovatno i citavu silu zastitno regulacionih elemenata.

                    potrebno je mnogo vise podataka od ponudjenih- nudi se na buvljaku, proizvedeno u Turskoj...

                    to je kompleksan uredjaj koji moze da bude i opasan, a svaka greska i nemar u upotrebi i radu pre ili kasnije skupo kosta.
                    nije za igranje...
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Dora
                      Nadzornik!!!
                      • 24.10.2004
                      • 17451
                      • Novi Sad
                      • FIAT

                      #11
                      Kad se ugasi probaj da otvoriš vrata ili prozor. Reaguje i kad ostane bez dovoljno kiseonika za sagorevanje.
                      Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                      https.autogas.rs

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #12
                        Ja se pitam da li su ljudi uopste normalni da koriste otvoreni plamen ili katalizatorske grejalice u zatvorenom prostoru. Ima vise razloga. Prvi je da je nezdravo jer ima manjka kiseonika a viska CO2 a drugi je jer svako gorivo sadrzi pola vode pa takva grejalica stvara "vlaznu toplotu" a onda se ugrejes do qrca plus sto vlazi zidove, namestaj, i sve zivo kao u sauni pa se sve posle budja a ljudi su kao da ih je zvakala krava. Nista bez chunka ako je rec o vatri. Samo suv vazduh je dobar izolator i daje osecaj toplote cak i kad nije nesto posebno mnogo u plusu u °C.

                        Comment

                        • mirko
                          CBC Senator
                          • 18.05.2006
                          • 202
                          • Prokuplje

                          #13
                          evo ovde ima malo više podataka o toj grejalici (ova zadnja 2111)



                          iznenadio sam kad sam slučajno pogledao i video da imaju sajt čak i na engleskom

                          Hvala svima na savetima
                          'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

                          Comment

                          • darko_np
                            CBC Početnik
                            • 21.05.2010
                            • 1
                            • novi pazar

                            #14
                            Re: Plinska grejalica

                            akko plinska grejalica nece da radi i ako je prostorija provetrena onda uzmes kompresor pa ga prikljucis na crevo od plinske boce i produvas sistem jer plin zna da bude dosta prljav i zapusi dizne
                            provereno
                            znaci produvavanje

                            Comment

                            Working...
                            X