Cenkanje prilikom kupovine automobila u Nemackoj?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jovan30
    CBC Senator
    • 07.05.2006
    • 322
    • Beograd

    Cenkanje prilikom kupovine automobila u Nemackoj?

    Da li je ok soba? Ako nije prebacite je u odgovarajucu.

    Ima li neko na forumu da je u skorije vreme uvezao auto?
    Interesuje me na one automobile sto nadjem na mobile.de kolika je sansa da cenkanjem skinem 500-1000 eur, ili vise? Koliko znam handleri daju neku garnaciju na auto, a posto ja ionako iz Srbije tu njihovu garanciju ne mogu da ostvarim, pa me zanima da li na osnovu toga mogu skinuti 1000 eur cene?

    Interesuje me i koliki su dalje troskovi, znam da tamo treba notar i odjava da se plate.

    I kako kod nas naci dobrog speditera da li kod svakog moze da se dogovori da urade nesto da bi auto procenili na sto nizu cenu? Znam da je drzanje auta na carinskom placu 50 eur dnevno, ako se ne varam.

    I uvezen auto dok ne ocarinim, znam da imam rok 3 dana, pa me zanima da li ja tada imam neki dokumet sa kojim mogu auto da vozim 3 dana, ili ne?

    Mozda bi mogla da se napravi neka sticky tema oko uvoza automobila iz inostranstva

    Znaci generalno koliko mogu da snizim cenu automobila na mobile.de i koliki su troskovi od Nemacke do carine ovde.
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    #2
    Koristi Search opciju, bilo je puno priche o ovome...

    Ukratko, mnogo je preporuchljivije da auto uzmesh od nekog handlera nego "na divlje", na auto pijaci. Imash kakvu-takvu garanciju, automobil je pre momenta prodaje detaljno ispitan i manji eventualni kvarovi su otklonjeni tako da je tehnichki ispravan, shto niko na auto-pijaci ne mozhe da ti garantuje. I ono shto je najvazhnije, ako kupish auto kod handlera (ili auto kuce koja pored novih prodaje i polovna vozila iz svog programa) imash opciju povracaja PDV-a u visini od 16% brutto cene vozila. I o tome je puno puta pisano, srchuj malo

    Ako se dobro secam nbbulevar je bash nedavno uvezao auto iz shvabije, potrazhi njegove postove i iskustva u vezi toga.
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • ada
      CBC Senator XXL
      • 04.06.2005
      • 2375
      • Novi Sad
      • Svasta nesto

      #3
      Re: Cenkanje prilikom kupovine automobila u Nemackoj?

      Originally posted by jovan30
      Da li je ok soba? Ako nije prebacite je u odgovarajucu.

      Ima li neko na forumu da je u skorije vreme uvezao auto?
      Interesuje me na one automobile sto nadjem na mobile.de kolika je sansa da cenkanjem skinem 500-1000 eur, ili vise? Koliko znam handleri daju neku garnaciju na auto, a posto ja ionako iz Srbije tu njihovu garanciju ne mogu da ostvarim, pa me zanima da li na osnovu toga mogu skinuti 1000 eur cene?

      Interesuje me i koliki su dalje troskovi, znam da tamo treba notar i odjava da se plate.

      I kako kod nas naci dobrog speditera da li kod svakog moze da se dogovori da urade nesto da bi auto procenili na sto nizu cenu? Znam da je drzanje auta na carinskom placu 50 eur dnevno, ako se ne varam.

      I uvezen auto dok ne ocarinim, znam da imam rok 3 dana, pa me zanima da li ja tada imam neki dokumet sa kojim mogu auto da vozim 3 dana, ili ne?

      Mozda bi mogla da se napravi neka sticky tema oko uvoza automobila iz inostranstva

      Znaci generalno koliko mogu da snizim cenu automobila na mobile.de i koliki su troskovi od Nemacke do carine ovde.
      maksimum sto ces skinuti kod hendlera je 500? samim tim sto auto izvozis! sve preko toga jedino ako si dejvid koperfild, ili je auto takav dres da mora da ga se resi! Svabe cene lovu!

      dalji troskovi!
      lezarinu u novom sadu po autu ja licno placam 1000 dinara po komadu bez obzira na vreme stajanja vozila!
      auto+transportni troskovi+carina+pdv=auto (kataloska vrednost) + 500?+20+25%=krajnja cena! U ovo je uracunat i spediter! Ulaz autom u srbiju na kelebiji je 25? a na horgosu 50?! Col table u nemackoj su 175?!
      Auto nemozes da vozis tri dana jer ti na granici dobijas propratnicu do naprimer luke beograd! Fakticki ti uvozis robu, a to bi trebalo da je pod carinskim nadzorom! Znaci cinis carinski prekrsaj!

      A troskovi dovoza su!
      Autobuska karta od 90? pa do nekih 120?
      Jedno nocenje!
      Goriva do beograda ili gde vec i opet zavisi dizel ili benzin a cene su ti od 0.99 do 1.18? po litru!
      Vinjeta austrija 6?
      Vinjeta madajrska 6.5?
      Spediter na ulasku u zemlju (imas napisane cene gore)
      Izbegnes drumarinu kroz nasu lepu zemlju jer ti vozis i dalje stranca!!!
      Lezarina u zici!
      e a sada dve najvece stvari! moras paziti na euro standard inace u protivnom vracas auto ili ga saljes u nase okolne zemlje, carina moze da potraje bez malo i 90 dana i nemoj tako nesto da te zacudi jer sada bez obzira na vozilo homologacija je obavezna i trajeeeeeeeeeee jer rade samo 4 coveka za celu srbiju! Svag papiri su ti najskuplji! Ako te jos nesto zanima pitaj!
      Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
      Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
      Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
      Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

      Comment

      • ada
        CBC Senator XXL
        • 04.06.2005
        • 2375
        • Novi Sad
        • Svasta nesto

        #4
        Originally posted by overspeed
        Koristi Search opciju, bilo je puno priche o ovome...

        Ukratko, mnogo je preporuchljivije da auto uzmesh od nekog handlera nego "na divlje", na auto pijaci. Imash kakvu-takvu garanciju, automobil je pre momenta prodaje detaljno ispitan i manji eventualni kvarovi su otklonjeni tako da je tehnichki ispravan, shto niko na auto-pijaci ne mozhe da ti garantuje. I ono shto je najvazhnije, ako kupish auto kod handlera (ili auto kuce koja pored novih prodaje i polovna vozila iz svog programa) imash opciju povracaja PDV-a u visini od 16% brutto cene vozila. I o tome je puno puta pisano, srchuj malo

        Ako se dobro secam nbbulevar je bash nedavno uvezao auto iz shvabije, potrazhi njegove postove i iskustva u vezi toga.
        nema povracaja poreza na sva vozila! samo u pojedinim slucajevima! tek ako je auto posle 2001 na svakom ima povracaj! a inace od nove godine meverstojer je 19%
        Drugo pre ulaska u zemlju moras imati spremljen racun jer u protivnom madjarima ces dati fakturu na kojoj pise da si auto platio 10000? a nasaima na 4500?! nadam se da razumes sta hocu da kazem!
        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

        Comment

        • jovan30
          CBC Senator
          • 07.05.2006
          • 322
          • Beograd

          #5
          Re: Cenkanje prilikom kupovine automobila u Nemackoj?

          Originally posted by ada
          e a sada dve najvece stvari! moras paziti na euro standard inace u protivnom vracas auto ili ga saljes u nase okolne zemlje, carina moze da potraje bez malo i 90 dana i nemoj tako nesto da te zacudi jer sada bez obzira na vozilo homologacija je obavezna i trajeeeeeeeeeee jer rade samo 4 coveka za celu srbiju! Svag papiri su ti najskuplji! Ako te jos nesto zanima pitaj!
          Da li kada uzmem potvrdu da je auto euro3 moram da radim holomogaciju? Interesuje me od kada BMW radi euro3, i da li potvrdu da je auto euro3 uzimam u Delti motors kod Beogradjanke? Znam da to kosta 100 eur, ako se ne varam.

          Koji su to Svag papiri, i koliko kostaju?

          Pozdrav

          Comment

          • ada
            CBC Senator XXL
            • 04.06.2005
            • 2375
            • Novi Sad
            • Svasta nesto

            #6
            Re: Cenkanje prilikom kupovine automobila u Nemackoj?

            EDIT Ne citirati post iznad
            Vidi ovako! U brifu vec pise da li je auto euro tri ili nije, ali nazalost zbog petljanja koji su pojedini uvoznici radili vise neveruju u brif! Homologacija je nekih 170 dinara! Znaci potvrdu izdaju nasi! Ti papire predajes spediteru, spediter carini, carina trazi homologaciju i onda nazad! Pre nego kupis ikakav auto zamoli da ti posalju VIN broj, nazovi uvoznika i proveri stanje auta, sta je radjeno, i da li zadovoljava euro 3 standard!
            Svag papiri su nemacki papiri to jest nemacki katalog! Kod nas se i dalje vozila dovezena iz nemacke znaci bez obzira na proizvodjaca najskuplja za carinjenje sto automatski podize i PDV! Najjeftiniji su italijanski, pa francuski, pa nemacki! Razlika izmedju auta uvezenog iz italije i nemacke je ni manje ni vise vec 20%. Razmisli gde ces uzeti auto!

            PS Ako te zanima konkretno neki auto javi se, jer ti mogu ponuditi dosta toga, a pritom i ustedeti par stoja
            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
            Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
            Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
            Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

            Comment

            • jaksa
              CBC Senator XXL
              • 23.10.2004
              • 701
              • Novi Beograd, SC

              #7
              Mene konkretno zanima auto ali da je od 1. vlasnika i sa nediranom kilometrazom, i zarad toga bih bio u stanju da sam odem u D i nadjem ga tamo.
              Moze li se tako nesto naci na nasim placevima?

              Comment

              • MOSLER
                CBC Senator XXL
                • 27.05.2005
                • 1064
                • Niš

                #8
                Iskreno,lakse je naci zivog dinosaurusa nego u Srbiji auto sa nediranim cajgerom od prvog vlasnika

                Comment

                • ada
                  CBC Senator XXL
                  • 04.06.2005
                  • 2375
                  • Novi Sad
                  • Svasta nesto

                  #9
                  EDIT: Ne citrati post iznad
                  ako imas gd da sedis mesec dana samo napred! ti trazis iglu u plastu sena!
                  Sto nekupis onda nov auto!
                  Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                  Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                  Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                  Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                  Comment

                  • jaksa
                    CBC Senator XXL
                    • 23.10.2004
                    • 701
                    • Novi Beograd, SC

                    #10
                    Ne znam na ciji post se odnosi prethodna izjava i kakve veze ima cela ova tema sa novim vozilima, ali bih podsetio da je vracanje kilometraze klasicna prevara i laz.
                    Sa osobama koje pribegavaju prevarama i lazima nastojim da nemam nikakvog posla.

                    Uzgred, trazenje novog polovnog auta kod mene traje daleko vise od mesec dana, samo jednom sam morao da zbrzam, kada sam kupovao sadasnjeg mondea, trazio sam ga samo 3 meseca

                    Comment

                    • LazaNS
                      CBC Član
                      • 24.12.2006
                      • 93
                      • NS

                      #11
                      Jest vala skoro nemoguce kod nas naci auto kom nije dirana kilometraza, a ako se nadje neki plac koji daje original servisne knjizice, pa recimo nije nista vracano, onda ta kola sa normalnim cenama sva imaju preko 180 000 Km. Npr mom mondeu je pisalo 85 000 km, ali sam dobio i knjizicu u kojoj kaze 120 000, sto je ok. U principu ako se bas potrudis i dobro ispregledas auto, nadje se neki podatak koji pokazuje da li je vracana kilometraza. Kad je moj cale pre 3god kupovao Lagunu, bila je sa 95 000km, medjutim iako je auto bio sav sredjen, doteran, cist... u jednom dzepicu je ostao izvestaj sa tehnickog gde pise 156 000, takodje na papiru sa holandskog standa je pisalo 0km, eto kod mondea se nisam morao ni truditi. Mislim da pre kupovine treba traziti sve papire i dobro ih prouciti, ima mnogo mesta na kojima se pominje kilometraza i redovno im nesto promakne samo treba pazljivo gledati, a moze se i auto oterati u ovlascen servis da pogledaju online koliko je presao, ako prodavac to ne dozvoljava, sigurno je vracana.
                      Mislim da ti se ne moze isplatiti da sam ides i uvozis auto, zato sto nemas veze na carini, ne znas cake kako smanjiti vrednost auta kod porezovanja i ostale mutne radnje.

                      Comment

                      • ada
                        CBC Senator XXL
                        • 04.06.2005
                        • 2375
                        • Novi Sad
                        • Svasta nesto

                        #12
                        to sto kaze laza u vezi carine slazem se u potpunosti!
                        a sto se tice komentara odnosi se na tebe jer auto od prvog vlasnika u nemackoj kosta papreno pa jos sa malom i pravom kilometrazom! Hteo sam da ti kazem da se to i neisplati osim ako nemas viska para!
                        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
                        Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
                        Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
                        Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!

                        Comment

                        • MOSLER
                          CBC Senator XXL
                          • 27.05.2005
                          • 1064
                          • Niš

                          #13
                          @ada je potpuno u pravu sto se vozila u inostranstvu tice.Tamo dobar auto papreno kosta i niko nece da ga proda za male pare.
                          Imao sam priliku da razgovaram sa taksistom koji je za potrebe svog posla otisao u Nemacku da kupi auto.Imao je u planu Pasata starog 3-4 godine sa manje od 100k km ali kako se sam uverio to nije ni najmanje jednostavno.Prvo skoro 70% auta na koje je naisao bili su karavani,a oni koji to nisu bili ili su bili "izakani" ili kostali su poprilicno u odnosu na sumu koju je vodeci se cenama u Srbiji planirao da potrosi.
                          Na kraju posle bukvalno mesec dana provedenih u potrazi kupio je 6 godina starog VW Pasata TDI sa nekih 140k km od prvog vlasnika i to je po njegovim recima bila premija.

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #14
                            u Nema?koj kao i drugde prili?no ta?no se zna kako se odredjuje vrednost, a time i sama vrednost vozila.

                            dobar auto svuda vredi, odnosno niko nigde ne poklanja vrednost.

                            ima i kod nas auta sa originalnom kilometražom, koji nisu pravno falsifikovani ali naravno takve treba i tražiti.
                            pretpostavke i zablude na bazi lokalnih srpskih pravila i lokalnih vrednosti mogu da dovedu u zabludu, kao na primeru tog taksiste, šta može da o?ekuje za koji iznos para.

                            ako se ve? ide na samostalno traganje željenog auta negde po Evropi prevashodno bi to moglo da bude zbog tražnje specifi?nog modela ili specifi?nog stanja o?uvanosti.
                            ako se želi tragati po kriterijumu niže cene onda je to kod nas po pravilu povoljnije, jer naši uvoznici imaju razradjen kanale za tre?u klasu vozila i njihov što jeftiniji šleper transport.

                            kupovina kod pravnog lica, auto ku?e, podrazumeva preciznu garanciju od 6 meseci po sili zakona (nema ho?e ili ne?e kao dobra volja) i podrazumeva za saobra?aj potpuno tehni?ki ispravan auto.

                            manipulacija kilometražom je teže krivi?no delo za koje se može dobiti besplatan stan pa se to nikome iole normalnom i ozbiljnom ne isplati niti pada na pamet.

                            pošto je pitanje bilou vezi cenkanja, to u oglasima jasno stoji napisano.
                            ako piše VB (verhandlungbasis) onda se podrazumeva cenkanje.
                            ako to ne piše, ili piše FP (festpreis) onda je to fiksna cena i nema nikakvog cenkanja.

                            cene za jedan te isti model auta se regionalno razlikuju kao i vremenski tokom godine.

                            tako ako se želi Mercedes onda se kupuje u južnoj Nema?koj, isto BMW ili AUdi.
                            ako se želi VW onda se kupuje u severnoj i zapadnoj Nema?koj.

                            kao i uvek zhakoni tržišta, gde je ve?a ponuda modela i brenda niže su cene, i obrnuto.
                            Opel se kupuje u isto?noj Nema?koj ili Bavarskoj.
                            itd, za svaku marku se zna (ili se može saznati, tu je internet ogroman pomo?) statistika o registaciji po modelima i po ponudi prema poštanskom broju tj lokaciji (postleitzahl).

                            uz to treba praiti i lokalnu klimatologiju i obi?aje. neki modeli se u odredjeno doba godine prodaju jeftinije a u drugo doba godine skuplje.

                            pri kupovini auta vrlo je preporu?ljivo tražiti sveži izveštaj sa tehni?kog pregleda za dato vozilo, to je najbolje uloženi novac u smislu realnosti podataka koji su provereni od strane nezavisnog stru?nog lica koja nemaju motiv da vas kao kupca prevare (niti volju da izgube licencu ako falsifikuju zate?eno stanje vozila).

                            istovremeno, u toj službi možete da saznate i ta?nu istoriju tog vozila po kilometraži.
                            time i posredno mnogi papiri od vozila otkrivaju dodatne detalje koji se mogu proveriti.

                            na kraju, za auto koji je fizi?ki kod nas postoji odnedavno i provera u AMS CMV koja je prili?no sveobuhvatna.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            Working...
                            X