bez komentara, slika sve govori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    bez komentara, slika sve govori



    to?kovi su u romb poslagani, razli?ito medjuosovinsko rastojanje levo i desno, kažu zbog torzionih opruga.

    za neverovati, usukani auto iz fabrike...decenijama fali?an.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    #2
    I tako falican se proizvodio 30 tak godina i vozi se vec vise od 40 godina i niko se ne zali
    Bas su cudni ti francuzi
    Turbos make torque,and torque makes fun

    Comment

    • Marko001
      CBC Senator XXL
      • 09.09.2006
      • 1070
      • Belgrade

      #3
      Slovenac ili sta je vec je kreten,osim toga nije tacno da francuzi ne znaju da naprave auto, upravo su oni- Slovenci pravili te Renoe 4 koje on premerava tamo u Ljubljani... a naravno da je sa leve strane "blatnik" kraci iz dva razloga...


      1. The R4 has a rear INDEPENDENT suspension design with a torsion bar, because the left bar is located in front of the right the wheelbase in the left side is shorter than the right. Read before making a judgment...

      Wikipedia:

      "...A surprising, yet often unnoticed, feature on the R4 is its shorter wheelbase on the left than on the right. This allowed a very simple design of the rear suspension using transverse torsion bars, and didn't affect the handling of the car...gave the Renault 4 fully independent rear suspension...

      2. to su iskoristili pa su sa leve strane, tu gde on premerava stavili auspuF...

      tako da ne bih to nazvao falicnim, nego je prosto takvo resenje primenjeno... inace moj stric je celu evropu prosao sa Renoom 4, isao je i u Dansku i na Jug Spanije itd... Bez ijednog problema!!! doduse spor je i vozio ga je 80 najvise ali boze moj =]

      Comment

      • Komex
        CBC Veteran
        • 20.10.2005
        • 100
        • Beograd

        #4
        Brick, deluje mi neverovatno da vi za ovo niste znali...

        Comment

        • monkey
          CBC Senator
          • 14.11.2006
          • 286
          • Porec, Hrvatska

          #5
          nadam se da lik ima 14 godina, iance je totalni kreten (nije da ne volim slovence...)

          Comment

          • Kenno
            CBC Senator XXL
            • 21.08.2006
            • 460
            • Zenica, BiH

            #6
            Znao sam ovo, na tehni?kom na valjcima nikada ne pokaže ispravne rezultate za ru?nu ko?nicu.

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              nisam znao, i nije mi padalo na pamet da nekome takva ideja prodje sve faze realizacije..
              da probam da zamislim asimetriju u prirodi, recimo Orao sa razli?itim dužinama levog i desnog krila koji onda manevriše mu?no ne bi li nekako održavao putanju...

              znam za još jedan Reno biser, tipa da cilindar broj 1 motora zapravo nije broj 1 nego je broj 4 pošto je blok naopa?ke okrenut.

              mislim, sve to može nekako da radi ali zašto svesno i?i na lošija rešenja ?
              pri tome uvek se setim , engleskog sistema vodovoda i struje- koliko nefunkcionalno može da se nešto osmisli i onda decenijama istrajava uz o?ajne osobine.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                na tehni?kom na valjcima nikada ne pokaže ispravne rezultate za ru?nu ko?nicu.
                baš ?u da odem na tehni?ki da pitam ljude koji tamo rade.
                razmišljam, da li valjci pokazuju ta?no da zapravo ru?na ko?nica na R4 je neispravna sama po sebi, i da usled takve konstrukcije ne može ispravno da ko?i. ispravno= ravnomerno obe strane i da auto ostane na pravcu putanje kretanja.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  #9
                  Uvek sam se cudio tome, a prvi put sam cuo od jednog limara za tu asimetriju, ali nisam znao da li je i vesanje tako pomereno....
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • gt nebojsa
                    CBC Senator XXL
                    • 11.05.2007
                    • 348
                    • Preljina,Cacak

                    #10
                    Renault 4+

                    Koliko se secam,slicna stvar je i sa prvom generacijom Renoa 5,medjuosovinsko rastojanje levo je manje nego desno,za drugu generaciju ('85.-'96)nisam siguran.Renault 4 je cudo,imam rodjaka koji je 1968. kupio novog r4 koji je jos u voznom stanju,a imao ih je u medjuvremenu jos nekoliko.
                    Toyota Čačak

                    Comment

                    • r1cer
                      CBC Senator XXL
                      • 22.01.2006
                      • 363
                      • Beograd

                      #11
                      ovo je najdosadniji klip u životu. inače reno 4 je automobil za juga.

                      Comment

                      • Laki GSi
                        CBC Senator XXL
                        • 15.10.2006
                        • 2426
                        • Beograd-Vozdovac

                        #12
                        Originally posted by r1cer
                        ina?e reno 4 je automobil za juga.



                        Ljudi,
                        pa ja svima govorim da je zastava SAVRSENSTVO a meni niko neveruje.
                        Vozim lagano....bolje pola sata kasnije nego 40god.ranije!!!

                        Comment

                        • Kenno
                          CBC Senator XXL
                          • 21.08.2006
                          • 460
                          • Zenica, BiH

                          #13
                          Originally posted by r1cer
                          ovo je najdosadniji klip u životu. ina?e reno 4 je automobil za juga.
                          To je ve? utvr?eno.


                          Comment

                          • srdjan_p
                            CBC Senator XXL
                            • 01.12.2004
                            • 1915
                            • ZR

                            #14
                            Moj ludi zet je admin tog sajta...tamo su bas yugo hater-i...

                            Comment

                            • Flavio
                              CBC Senator XXL
                              • 13.06.2006
                              • 1926
                              • 012 Centar
                              • KaraWagon 1.4T.Spark

                              #15
                              Originally posted by brick
                              znam za još jedan Reno biser, tipa da cilindar broj 1 motora zapravo nije broj 1 nego je broj 4 pošto je blok naopa?ke okrenut.
                              Zapravo,motor nije naopako okrenut.Reno R-4 je iskoristio pogonski sklop svog prethodnika Renault Dauphinne-a (Dofen) koji je imao uzduzno smesten motor iza zadnje osovine a menjac ispred iste(shema kao kod Fice npr.).Radi racionalizacije troskova prilikom projektovanja novog modela,konstruktori Renoa su jednostavno ceo sklop samo pomerili na prednju osovinu pa je tako prvi cilindar na mestu gde je inace poslednji a menjac se nalazi u samom nosu vozila pa R-4 ima onu sasavu polugu menjaca.Takav polozaj sklopa je (i odredjeni) + za stabilnost vozila zbog povoljnijeg tezista(motor pomeren ka centru vozila).

                              Sto se tice zadnje osovine,ista je kod R-4,R-5 (do '86.) i kod R-6.Zapravo su ova 3 modela na istoj osnovi.Nesecam se kakva je situacija kod R-16 po pitanju zadnje osovine ... i kod njega je motor "naopako".

                              Comment

                              Working...
                              X