Evo mene opet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -Vedran-
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 3255
    • Beograd

    #16
    Po meni astra je lepsa i brza!
    Power of dreams !!!

    Comment

    • maki
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 878
      • Budva, CG

      #17
      to jeste definitivno 190 ks 1100kg, ali mi se sve cini da joj se ebala majka iako dosta dobro izgleda,mada mi je sumnjiv i kompjuter unutra pritiskam joj ona dugmad na rucici od zmigavaca nista se ne mijenja,i dugmad na volanu isto nista,bio je neki dvd unutra ali je od njega ostalo samo uputstvo
      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

      Comment

      • -Vedran-
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 3255
        • Beograd

        #18
        Pa vozi je negde na proveru...
        Ipak 300.000 nije malo...sto se tice BMW-a...
        Power of dreams !!!

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          Bolje i postenih 300.000 km, nego sumnjivih 60.000km astre. Drugo ta astra je kupljenja za akanje....
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #20


            Sa tim BMW-om bar znash shta dobijash, a taj motor ako je propisno odrzhavan mozhe josh 100-120 k km bez problema do prve intervencije. Turbina bi mogla na toj kilometrazhi da pravi probleme, pa bi je trebalo proveriti.

            Ipak je BMW premium brend, narochito klasa 5, vidish i sam da je u boljem stanju sa tolikom kilometrazhom od Astre sa pet puta manjom kilometrazhom (pitanje je zapravo da li je ta kilometrazha prava?), i usput tri godine mladjom. A dobijash i full opremu, shto se kod BMW-a itekako (papreno) naplacuje u autu (realno gledano) dva segmenta iznad Astre i bilo kog drugog automobila te klase.

            Performanse su naravno na strani Astre turbo, ali sve ostalo...izbor bi bar meni bio nikad lakshi =]

            U svakom sluchaju oprezno i srecno, pa javljaj shta si izabrao za novi prevoz
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • maki
              CBC Senator XXL
              • 03.10.2004
              • 878
              • Budva, CG

              #21
              pa i meni se vise bmw svidja,vidjecu jos malo bolje jer ovaj mora jos da se ocarini,tek je stigo, bitno mi je samo da ga mogu prodat za 3-4 mjeseca onoliko koliko sam ga platio, zna li neko koliko od prilike kosta servis za njega,jel ima zupcasti kais ili lanac i sta se tu sve mijenja sa kaisevima,filterima....
              HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

              Comment

              • overspeed
                CBC Senator XXL
                • 24.05.2005
                • 2779
                • Kosovska Mitrovica

                #22
                Motor u tom autu je poreklom iz starije serije 5 (E34), znachi M51 redni shestak sa turbinom. Pravio se u verzijama bez interkulera (325td, 525td) i sa interkulerom (325tds, 525tds, 725tds). U verziji sa interkulerom, kao kod te petice 525tds, razvija 143 KS i oko 260 Nm obrtnog momenta.

                Motor nema kaish vec lanac, tachnije recheno dva

                To koliko koshta servis za njega je jako relativno pitanje, sve zavisi od toga gde se auto servisira, i koliko je vlasnik spreman da "odreshi kesu" za visoko-kvalitetne, originalne ili "aftermarket" delove renomiranih proizvodjacha, kao i potroshni materijal. Razlike u ceni izmedju takvog materijala i raznoraznih "divljaka" su neretko i dvostruke, chak i vishe...

                Shta bi sve trebalo zameniti zavisi od stanja i toga kad je bio proshli put servisiran, recimo motorno ulje, rashladna, kochiona, servo technost, svi filteri bi trebalo da su obavezni. Sve ostalo po potrebi, detaljno proveriti i zameniti shta treba. Na autu sa ipak dosta visokom kilometrazhom treba proveriti sve i svashta...

                Jedna stvar: ako uopshte budesh ozbiljnije razmatrao kupovinu tog automobila, pre svega proveri kompresiju. Taj motor ima radnu kompresiju 22,0:1, nakon toliko kilometrazhe definitivno je ispod toga, ali sve dok pad kompresije nije veci od 15-20 % nije strashno. Sve ispod toga znachi da je motor ubrzo zreo za intervenciju, a kod tog motora to vec predstavlja poprilichan izdatak. Znachi budi oprezan.

                PS. Samo jedno pitanje, mada cesh pomisliti: "shta se to tebe tiche" =]

                Ako auto nameravash da prodajesh tako brzo (za 3-4 mjeseca), odnosno ako ti treba neki prevoz za par meseci nakon chega opet "dizhesh sidro" =] zashto ne uzmesh neki "domaci" auto tipa Golf IV TDI i sl. jer cesh takav prodati najlakshe i najbrzhe? I usput cesh najmanje izgubiti na kupo-prodaji...

                Samo glasno razmishljam, nemoj me pogreshno shvatiti...
                http://www.bmw.tv

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #23
                  pazi,to sam i ja razmisljao,gledao sam audi a3 tdi 110ks 98. isto kosta ko i ovaj bmw,ali kad nesto pogledam,ovde za 7000 dobijem komad auta sa ful opremom, a ovamo auto koji nije ni upola ocuvan kao ovaj bmw i od opreme ima samo klimu i kao presao oko 150000 km,a izgleda kao da je preso 250 000 sto je opet za taj motor dosta, mozda odprilike kao 300000 za bmw,inace bmw ima servisnu knjigu i zadnji servis je 12.2006. 302000, a trenutno mu je 311000km,a po izgledu moze komotno da prodje sa 150000km, moze li se kod njega preko kompjutera saznat nesto vise o stanju motora
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment

                  • djukic
                    CBC Senator XXL
                    • 27.03.2005
                    • 2526
                    • Beograd

                    #24
                    Preko kompjutera nemozes da saznas puno o stanju motora. Za taj motor postoje jednostavni testovi. Proveri ga da li se greje kad krenes uzbrdo - nizbrdo. Proveri da li kad je zagrejan duva creva (antifriz). Proveri beli dim na auspuhu ili da li ima puno crnog kada das gas... Onako klasicno. Ali ako je stvarno odrzavan, onda nemozes da imas problema.
                    Kad ga upalis treba da ima stabilan ler gas bez oscilacija, kada dodajes gas mora da ga prima linearno bez skakanja. To bi trebalo da bude indikator lose bos pumpe...
                    Od skupljih stvari koje crkavaju kod njega ti je bos pumpa koja sa zamenom polovna kosta oko 350EUR-a. Turbina koja se remontuje i kosta oko 250Eura+20tak za montazu demontazu....
                    https://t.me/pump_upp

                    Comment

                    • overspeed
                      CBC Senator XXL
                      • 24.05.2005
                      • 2779
                      • Kosovska Mitrovica

                      #25
                      Kao shto ti napisa djukic, preko kompjutera ne mozhesh da saznash pa skoro nishta o generalnom stanju motora, odnosno kompjuterska dijagnostika mozhe eventualno da ukazhe na neki problem sa motorom (izmedju ostalog), ali vishe od toga - ne.

                      Medjutim, tu postoji jedna druga stvar. Obzirom da je auto (po svemu sudeci) odrzhavan redovno u nekom "krshtenom" BMW servisu, shto dokazuje servizna knjizhica, mozhe se na osnovu VIN broja kod ovlashcenog uvoznika/zastupnika BMW-a dobiti kompletan izveshtaj kad, shta i gde je radjeno ne samo na tom motoru, nego na autu u kompletu. Znachi, podaci pri svakom servisiranju se unose u bazu podataka koja je dostupna svim ovlashcenim uvoznicima i mrezhi servisera. Obzirom da je auto tek uvezen, na takav izveshtaj se apsolutno mozhe rachunati jer auto u medjuvremenu (od zadnjeg servisiranja) nije preshao puno i mala je mogucnost da se od tad desilo neshta bitno a da to nije zavedeno (u bazi podataka). Jedini "problem" je shto se takav izveshtaj naplacuje, koliko - to zaista ne znam. To bi mogao da proverish kod ovlashcenog uvoznika/zastupnika/servisera BMW-a za Crnu Goru.
                      http://www.bmw.tv

                      Comment

                      • maki
                        CBC Senator XXL
                        • 03.10.2004
                        • 878
                        • Budva, CG

                        #26
                        hvala na savjetima, oticu malo kasnije da uzmem sve podatke pa na provjeru,u svakom slucaju ce izdrzat jos 20-tak k km dok sam tu,a zbog godista i stanja auta ja mislim da cu ga moc prodat za koliko ga i kupim,nesto gledam ovo godiste nema ispod 8000
                        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                        Comment

                        • RS-6
                          CBC Senator XXL
                          • 24.07.2005
                          • 581
                          • Montenegro-Bar
                          • 2x AR I BMW 330XI

                          #27
                          Dobrodosao Maki.

                          http://www.youtube.com/watch?v=YCIIW...&feature=feedu YAMAHA

                          Comment

                          • maki
                            CBC Senator XXL
                            • 03.10.2004
                            • 878
                            • Budva, CG

                            #28
                            Pazario sam ga,samo jos da ga uslikam pa cu da okacim slike, ide dobro samo dok se malo naviknem poslije gti-a na dizela
                            HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                            Comment

                            Working...
                            X