Тот, кто сказал, что в России две беды – дураки и дороги не был на Украине – Самые лучшие и интересные новости по теме: Art, chris mcveigh, layered на развлекательном портале Fishki.net
Iz priloženoga se vidi da je uređenost cesta koje udovoljavaju i najstrožim EU standardima kao i povezanost gradova sa aerodromima i ostalom infrastrukturom itekako bila presudna u donošenju odluke o dodjeljivanju organizacije EURA Ukrajini i Poljskoj Ko se uopće usudio pomisliti da se novac Ukrajinskih tajkuna stečen od prodaje droge,šverca ljudi i automobilima,prostitucije i gospodarskog kriminala slio u đepove komisije i čelnih ljudi UEFE A vjerojatno u svemu tome nije bilo ni prkošenja majčici Rusiji kojoj ionako svi zavide na ponovnom jačanju njezine uloge u Svijetu u gospodarskom i u vojno strateškom smislu..Tako da u svemu tome uopće nije bila upletena ni Američka i EU politika..ne oupće
Ja mislim da bi ljudi koji svakodnevno prolaze ovim putem, isto tako , svaki dan ljubili put, izmedju Malog Idjosha i Bachke Topole ( radjen po jendoj prichi za vreme nacistichke okupacije,a po drugoj prichi par godina pre nacistichke operacije, tj za vreme Kralja. U svakom sluchaju, put je star minimum 65 godina, a chitavom trasom, nijedna 'kocka' nije zamenjena asfaltom .... samo malo je naporno ono truckanje, ali navikne se chovek .... inache radi se o vrsti Betona , koji je radjen iz kocki cca 2.5x2.5 m ...... kazu ljudi da je i takav izmedju Bg i NS stari put .... nikad nisam prolazio njime, samo sam pichio autoputem, pa neznam)
Da bas je takav. Kao da ides po pragovima sina, a najgori deo je od raskrsnice za Besku do Indjije. To u nekim delovima moze da se poredi sa prikazanim slikama.
P.S. i ja sam cuo da su i ovaj put pravili Nemci za vreme rata
inache radi se o vrsti Betona , koji je radjen iz kocki cca 2.5x2.5 m ......
99% sam siguran da je njemacki "proizvod" - nedaleko mene se nalazi 20-30km njemackog "auto-puta" radjenog od istih takvih ploca neke 1939-40.g. Do dan danas je u odlicnom stanju! Cinjenica je da ispadaju plombe iz zuba ali to je samo detalj...
Godine 2002. krenemo za Divcibare na dva dana onako iz zezanja i drugig dana resimo da odemo u jedno malo mesto gde postoji bazen, znaci ne znam tacno kako se zove, okolina je valjeva (opet valjda)...
Taj put je bio kao ovaj na slici i JOS GORI ako mi mozete verovati!
Znaci ne da nije moglo da se vozi u kontinuitetu 30 km/h vec si stalno morao da obilazis ooooogromne rupe i santas levo-desno, uzas! Drugar koji je bio sa BMW je polomio dve felne, ja sam naravno bio sa Yugom i to se nije desilo!
To je najgori put kojim sam ikada prolazio, do tada sam se nagledao losih puteva, svugde sam putovao po Srbiji, ali ovo je bilo nesto nesvakidasnje!
In essence, then, Alfa has always understood what makes driving a thrill. But it has never been able to make a car. Well, not a car that a rational, normal human being might want to buy.
Ja bas bio u nedelju na Divcibarama, i isli smo od Valjeva preko Petnice, do Divcibara. Neki delovi su losi, ali ima i novog kolovoza.
Drugi put je od Valjeva prema Uzicu (put za more). Taj je katastrofa
Sve do Kosjerica... nesto rade, popravljaju, ali to se nemoze popraviti u narednih 5 godina... moraju da skidaju sve, i podlogu (na jednom mestu se bas i ide podlogom)
Ovo me podsetilo na stanje puta Srpska Granica - Sofija od pre nekoliko godina (2002-2003). Sad su ga kao prikrplil, al nedaj boze da vozis po kisi, ispadaju plombe.
99% sam siguran da je njemacki "proizvod" - nedaleko mene se nalazi 20-30km njemackog "auto-puta" radjenog od istih takvih ploca neke 1939-40.g.
a ja sam 99% siguran da taj nema?ki proizvod nije nikada video Ukrajinu a kamoli 1939-40. godine.
zar btw, niko ne ?ita i tekst ?
magistralni put M2 se generalno remontuje i skinut je kompletan sloj puta...
na gradilištima puteva je obi?no takva ili vrlo sli?na slika u toj fazi radova.
ina?e širom Evrope i sveta su ?esti sli?ni putevi od betonskih plo?a, to je gotovo standard gradnje magistralnih puteva 70tih i 80tih godina.
pa glavna namena tih puteva (isto kao i u Nema?koj npr Berlin-Hamburg koji je prvi široki put napravljen u Nema?koj) je da omogu?i neometan prolaz 80tonskim tenkovima i da omogu?i sletanje aviona- lovaca.
po takvom osnovu su i kod nas pravljeni magistralni putevi, najduži i najpoznatiji je tzv magistrala Bratstva i Jedinstva, od 1,100km betonske piste. (danas postoji još samo u nekim delovima).
isti takav je i put Sofija-Plovdiv.
isti je i Frankfturt Majna-Minhen (tamo i vozaju tenkovi posred autobahna tokom manevara i vežbi, ?ak i danas).
itd...
automobili su sporedna stvar?ica na putevima
i po svetu je gomila takvih glavnih potpuno pravih deonica i pravaca, pre svega za vojne namene.
a i ina?e najbolji put je betonski, asfalt je samo tanka gornja obloga, nešto kao tepih na estrihu... i potpuno sporedan element puta.
sada se prise?am ovakvog, samo malo još goreg puta u EU.
10 km sam vozio 3 sata.
Gr?ka, turisti?ko podru?je, regionalni put.
sve isto kao na slici samo nešto uži i sa dubljim rupama.
sredina 90tih godina.
takvim putevima sam vozio hiljade km, ništa neobi?no širom planete nai?i i na takve deonice pogotovu u zemljama niže razvijenosti kao što je Srbija tj Balkan generalno.
za perfektne puteve treba jako visoki nivo društvenog bogatstva, generalno.
99% sam siguran da je njemacki "proizvod" - nedaleko mene se nalazi 20-30km njemackog "auto-puta" radjenog od istih takvih ploca neke 1939-40.g.
a ja sam 99% siguran da taj nema?ki proizvod nije nikada video Ukrajinu a kamoli 1939-40. godine.
zar btw, niko ne ?ita i tekst ?
Ne citas ni ti! Odnosilo se na:
izmedju Malog Idjosha i Bachke Topole ( radjen po jendoj prichi za vreme nacistichke okupacije,a po drugoj prichi par godina pre nacistichke operacije, tj za vreme Kralja. U svakom sluchaju, put je star minimum 65 godina, a chitavom trasom, nijedna 'kocka' nije zamenjena asfaltom .... samo malo je naporno ono truckanje, ali navikne se chovek .... inache radi se o vrsti Betona , koji je radjen iz kocki cca 2.5x2.5 m
Ukrajina je imala pristojne puteve 2004 doksam se ja vozao tamo. Bilo je radova i na nekim mestima silaska sa puta zbog radova ali glavni putni pravci su bili ok.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
......
a i ina?e najbolji put je betonski, asfalt je samo tanka gornja obloga, nešto kao tepih na estrihu... i potpuno sporedan element puta.
Mada i tome navodno gledaju strucnjaci da doskoche, pa tako u Shvedaskoj, navodno, koristi se reciklirano olovno staklo koje se ubacuje kao kompnenta u asfalt, pa tako asfalt dobija na dotsa polja bolje rezultate .....
TO prochitah u dansnjim dnevni novinama u tekstu o prvoj fabrici za reciklazu kompjutera u Srbiji.....a olovno staklo im je u prevodu "katodne cevi"....
Eto BOOST moze potvrdi ili demantovati ovu vest, chisto da znamo da li je istina!
penjeno staklo se koristi kao termicka izolacija u zgradarstvu, i sve je popularnije u Nemackoj i Svajcarksoj.
kao negorivo ima odredjene prednosti ali ima i mana- ograniceni su resursi i skupa je prerada pa cenovno nije atraktivno iako je otpadno staklo prakticno potpuno besplatno (sitni transportni troskovi do mesta reciklaze).
e sad, da li je to navedeno slicna vrsta stakla, i koja ne tacno namena neko upuceniji treba da pojasni.
koliko znam raspituuci se po trgovinama/ stovaristima kod nas nema u prodaji penjenog stakla u tablama.
Comment