G2 i jeste cudo od auta s obzirom za koju je namenu konstruisan (donja srednja klasa) i kada, a to su 70te godine.
e sad, mi smo (i ceo Balkan) posebna prica jer kod nas nikada nije postojalo slobodno trgovanje automobilima, jako dugo su zapadni automobili bili zabranjeni za kupovinu a G2 iz TASa je bi onaj ceznjivi pogled na zapad.
takodje, G2 jeste veoma isplativ auto i to je tesko osporiti.
pre svega ima dobru limariju, pa su jos u voznom stanju poprilican broj.
obican prosti G2 je rudimentarno prost na nacin kao sto je recimo Lada klasik i tu i nema sta da se (mnogo skupo) pokvari.
retko koji G2 se nadje da je zaista ispravan potpuno ali i pomalo neispravan jos uvek ce da preveze vlasnika do cilja.
G2 je vise od jednog modela auta, u smislu da obican C model GOlfa 2 je kao Jugo - ima motor 4 tocka, sedista i volan.
za vrata se doplacuje (kada je bio nov).
ali, GL ili GT model je mogao da ima opreme u rangu boljeg Mercedesa i najboljih japanaca, italijana.
e taj je kostao kao nov kao 2 obican G2 C ili CL modela i taj je sve samo ne (tako) jeftin za odrzavanje.
ja razumem razloge zasto je G2 popularan izbor, samo ne razumem slepilo da se srlja u svaki primerak G2 pa i onda kada je tako ocigledno da je konkretan auto izraubovan i zavrsio karijeru.
nekada kada nije bilo dozvoljenog uvoza Golf kao domaci auto je zaista bio premija, ali danas kada ipak postoji dosta siri izbor ne vidim bas neke razloge jurcanja za Golfom.
ipak, nisam za omalovazavanje niti samog G2 jer je to obicna hrpa lima a jos manje za generalizaciju vlasnika.
ne zaboravimo i u Nemackoj a pogotovu Italiji G2 je svojevremeno bio veoma popularan kod slicne grupe ljudi- nemaju bas pare da mnogo biraju.
Golf je pre svega bio jeftin auto, novi je kostao reda 7.000 evra (naravno treba dodati inflaciju itd do danasnjeg doba) i kao takav bio sire dostupan.
e sad, mi smo (i ceo Balkan) posebna prica jer kod nas nikada nije postojalo slobodno trgovanje automobilima, jako dugo su zapadni automobili bili zabranjeni za kupovinu a G2 iz TASa je bi onaj ceznjivi pogled na zapad.
takodje, G2 jeste veoma isplativ auto i to je tesko osporiti.
pre svega ima dobru limariju, pa su jos u voznom stanju poprilican broj.
obican prosti G2 je rudimentarno prost na nacin kao sto je recimo Lada klasik i tu i nema sta da se (mnogo skupo) pokvari.
retko koji G2 se nadje da je zaista ispravan potpuno ali i pomalo neispravan jos uvek ce da preveze vlasnika do cilja.
G2 je vise od jednog modela auta, u smislu da obican C model GOlfa 2 je kao Jugo - ima motor 4 tocka, sedista i volan.
za vrata se doplacuje (kada je bio nov).
ali, GL ili GT model je mogao da ima opreme u rangu boljeg Mercedesa i najboljih japanaca, italijana.
e taj je kostao kao nov kao 2 obican G2 C ili CL modela i taj je sve samo ne (tako) jeftin za odrzavanje.
ja razumem razloge zasto je G2 popularan izbor, samo ne razumem slepilo da se srlja u svaki primerak G2 pa i onda kada je tako ocigledno da je konkretan auto izraubovan i zavrsio karijeru.
nekada kada nije bilo dozvoljenog uvoza Golf kao domaci auto je zaista bio premija, ali danas kada ipak postoji dosta siri izbor ne vidim bas neke razloge jurcanja za Golfom.
ipak, nisam za omalovazavanje niti samog G2 jer je to obicna hrpa lima a jos manje za generalizaciju vlasnika.
ne zaboravimo i u Nemackoj a pogotovu Italiji G2 je svojevremeno bio veoma popularan kod slicne grupe ljudi- nemaju bas pare da mnogo biraju.
Golf je pre svega bio jeftin auto, novi je kostao reda 7.000 evra (naravno treba dodati inflaciju itd do danasnjeg doba) i kao takav bio sire dostupan.
Comment