UKratko, svako jutro od 5 pa do 6-7 sati mi ne radi internet, posle toga radi ceo dan, TV naravno radi....
Što su smrdibube, pa ima samo jedan broj na koji možeš prijaviti kvar ili smetnju i verovatno na njemu rade sva tri operatera ako jedan nije na bolovanju.. U dva moja pokušaja šema je ista, nekoliko puta kaže da su sva tri operatera zauzeta a predvidjeno vreme za čekanje je manje od minuta... Posle 4 obaveštenja sledi da su opet sva tri operatera zauzeta ali je sad vreme čekanja veće od 3 minuta, ili je jedan operater otišao na kafu u svalio sav posao na dva sirotana ili sirotanke, nisam imao čast da prozborim koju ...
Zašto su završili ovde je opisano ali najveći razlog je što dok čekaš uporno tovare sa svojom reklamom (nisam tražio da je slušam) a to nije korektno bar ne na liniji gde se ja žalim na njihovu uslugu pa si primoran da slušaš unjkav glas kako je SBB najcar na svetu a nije naravno....
Nigde nema obaveštenja (bar ne tu gde je istaknut broj telefona) da li se i kako tarifira poziv a zvao sam sa mobilnog pa ako stigne račun da im se unapred načestitam mile nove godine... Takodje nema obaveštenja ni kad se javi sekretarka ali zato navede da se razgovor snima. Ja ne bih da se snima (mislim da je protivzakonito ako nema mog odobrenja ali nebitno) ali nemam izbora ako želim da se žalim. Svakako moram da pešačim svaki dan pa ću verovatno odšetati do centra SBB na bulevaru gde će mi reći da moram zvati korisnički servis. Garantujem da će me preslišati da li sam zapamtio reklamu...
Žalba ne odlaže izvršenje reklame....
P.S.
Neko će reči šta ima veze što ne radi internet u 5 sati zorom... Ima veze, ne spavam i dosadno mi je....
P.P.S.
Prvo pa muško
Moram da se delimično demantujem, javio se jedan od operatera (muško) oko 18:30, kaže čovek imamo propušten poziv a ja 
Uglavnom izneo sam žalbu a ostaju ovde zbog silovanja sa reklamom...
Što su smrdibube, pa ima samo jedan broj na koji možeš prijaviti kvar ili smetnju i verovatno na njemu rade sva tri operatera ako jedan nije na bolovanju.. U dva moja pokušaja šema je ista, nekoliko puta kaže da su sva tri operatera zauzeta a predvidjeno vreme za čekanje je manje od minuta... Posle 4 obaveštenja sledi da su opet sva tri operatera zauzeta ali je sad vreme čekanja veće od 3 minuta, ili je jedan operater otišao na kafu u svalio sav posao na dva sirotana ili sirotanke, nisam imao čast da prozborim koju ...
Zašto su završili ovde je opisano ali najveći razlog je što dok čekaš uporno tovare sa svojom reklamom (nisam tražio da je slušam) a to nije korektno bar ne na liniji gde se ja žalim na njihovu uslugu pa si primoran da slušaš unjkav glas kako je SBB najcar na svetu a nije naravno....
Nigde nema obaveštenja (bar ne tu gde je istaknut broj telefona) da li se i kako tarifira poziv a zvao sam sa mobilnog pa ako stigne račun da im se unapred načestitam mile nove godine... Takodje nema obaveštenja ni kad se javi sekretarka ali zato navede da se razgovor snima. Ja ne bih da se snima (mislim da je protivzakonito ako nema mog odobrenja ali nebitno) ali nemam izbora ako želim da se žalim. Svakako moram da pešačim svaki dan pa ću verovatno odšetati do centra SBB na bulevaru gde će mi reći da moram zvati korisnički servis. Garantujem da će me preslišati da li sam zapamtio reklamu...
Žalba ne odlaže izvršenje reklame....
P.S.
Neko će reči šta ima veze što ne radi internet u 5 sati zorom... Ima veze, ne spavam i dosadno mi je....
P.P.S.
Prvo pa muško


Uglavnom izneo sam žalbu a ostaju ovde zbog silovanja sa reklamom...
Comment