ovaj brend se ugasio 1966 godine ( to je pomoc ) a tek kad su sahranili ovu marku Olds je postao najstariji u USA
Mali Kviz!!! Koji je ovo automobil?????
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Tacno, Studebaker Lark... poslednji uspesni model Studebakera, nekada slavne i ponosne americke fabrike... Ovo je tada za amerikance bio comapct car a realno je bio velik kao mercedes minika...
Starce, izvoli!
Comment
-
-
Chrysler Valiant Charger 1971-1973
Uz Holden Monaro, Ford Falcon GT 351 i XE GT, ovo je treci australijski muscle i treci muscle car koji zasluzuje to ime a nije napravljen u americi. Stvoren je na kracoj platformi Chrysler Valianta ( limuzine ) i imao je seriju Hemi sestaka ( 3,5, 4, 4,3 litre ) sa 6 pack setapom karbova, dok su osmaci bili poznati Mopar 318,340 i 360 V8 motori...
E sad, taj Hemi sestocilindras je posebno interesantan, originalno razvijen u Americi za pickupove, nije zadoboljio konstruktore snagom i o.momentom pa je projekat odbacen ali je u Australiji razvijen do kraja. Osnovna verzija je imala nesto preko 200 ks ali sa 6 packom je imao 248 ali sa full fabrickim tuningom motora imao je 280 a 1972 god u E49 verziji je imao i 302 ks.... ET vremena su bila oko 14,4 sec a ubrzanje do 100 kmh za 6,3 sec...
od napred
265 Hemi six banger...
Comment
-
-
Da, zvanican naziv je Chrysler Valiant Charger R/T, a poznat je i dodatni naziv Hemi Six Pack (otud ono sto sam napisao da ima 4 legendarna naziva u sebi). Ovo je varijanta E49 koja je najcenjenija i uradjena je u 149 komada). Dugo godina najbrzi 6-cilindras do 60mp/h i nepobediv na australijskim trkama. Karburatori su 3 dvostruka velika Webera. Auto je tokom konstruisanja bio na testiranju u Italiji, pre svega radi podesavanja karburatora sa motorom i maksimalnog povecanja snage. Verovatno jedini legitimni 6-cilindricni muscle.
i njegov arhirival Ford Falcon XB GT, alias Mad Max car
Hemi, your turn...
Comment
-
-
nisam video da si posatvio pitanje, izvini... a odgovor je Samsung SM7 2004.... 2,3 i 3,5 V6 a motori i tehnologija su malo Nissan malo Renault...
sto se engleske auto industrije tice, oni su bukvalno nestali za 10-15 godina sa svetskog trzista i od mozda najveceg izvoznika postali zemlja bez svoje industrije...krivaca je mnogo ali po mom misljenju glavni razlozi za tako jeziv i brz pad su lose vodjenje kompanija i menadzerisanje, ne postojanje adekvatnog plana razvoja, tradicionalizam u izdradi, ne toliko u razvoju ali izrazen i u prozivodnji i prodaji automobila, ne prihvatanje dobrih spoljnih uticaja, ne mogu sa sigurnoscu da kazem da je bio problem i ceni automobila ali zbog snazne monete, sigurno nisu bili medju jeftinijim modelima, uz sve to dodaj i sumnjivu pouzdanost nekih primeraka, ljubav prema rdji i specificnu mehaniku, delove i mere.... i slika je potpuna...
Comment
-
Comment