Poplava u kolima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    Poplava u kolima

    Posle silnih ovih kiša voda je našla put da uđe u kabinu.

    Koliko sam uspeo da primetim ulazi tako što sva voda koja se slije sa prozora na prednjim vratima, ulazi u sama vrata (kao što i treba ) ali se zbog propalog najlona koji treba da štiti tapacirung sa unutrašnje strane sliva jednim pored tapacirunga (sa donje strane) , preskače keder koji se nalazi podu , i završava ispred zadnjeg sedišta tako što se formira fina barica . Voda drugim delom izlazi kao što bi i trebalo - na otvorima na dnu vrata.

    Pitanje je sledeće: kako obnoviti taj iscepani najlon na vratima (koji se vidi kada se skine tapacirung) i na koji način ga fiksirati na vrata?

    Pretpostavljam da bi najbolje bilo skinuti sav najlon, očistiti ostatke lepka, nekako iskrojiti nov najlon i ponovo ga zalepiti recimo Tigar lepkom.

    Ima li neko iskustava sa ovakvim problemom i kako ga najlakše rešiti? Da li možda postoji šansa da se negde nabavi taj najlon?

    Kola su VW Golf 2.
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
  • dfast
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2005
    • 1302
    • Hoofddorp NL /Bgd

    #2
    Pretpostavljam da bi najbolje bilo skinuti sav najlon, očistiti ostatke lepka, nekako iskrojiti nov najlon i ponovo ga zalepiti recimo Tigar lepkom.
    Upravo tako kao sto si rekao, iskrojis i zalepis. Mada sam ja te najlone uglavnom uvek skidao kad god radim nesto oko vrata, zvucnici, podizac i sl. i nikada mi voda nije ulazila u auto. Mislio sam da je on vise kao zvucna izolacija.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      mislim da nije najlon problem oko ulaska vode, on je sporedan u vratima i koristi se samo zbog tapacirunga koji je obicno od kartona/papira pa ga stiti od vlage. imao sam aute potpuno bez najlona pa nije bilo problema sa ulaskom vode.

      ali, na tvoje pitanje- odes kupis PE foliju 0,5mm za parnu branu kod izrade krovova (koja se stavlja ispod lamperije) i nju zalpeis akkrilom (acryl) lepkom (koji neki zovu i silikon ali to nije na toj bazi) koji se prodaje u tubam ili u kartusama.

      naravno, potrebno je da iskrojis.

      a mozes i da na mestima gde je pocepano uzmes parce PE folije i sa vrucim vazduhom (ono za skridanje bopje, tapeta...) zavaris za postojecu originalnu foliju.

      PE se lako vari i onda je hermeticki vodozaptivan bilo za vodu bilo za paru.

      akril kosta oko 160 dinara kartusa od 400grama, PE folija oko 30tak dinara za kvadratni metar...
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Heinz
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 1027
        • Beograd, Voždovac
        • Avensis 2.0 D4D

        #4
        Originally posted by brick
        mislim da nije najlon problem oko ulaska vode, on je sporedan u vratima i koristi se samo zbog tapacirunga koji je obicno od kartona/papira pa ga stiti od vlage. imao sam aute potpuno bez najlona pa nije bilo problema sa ulaskom vode.
        Ja onda stvarno više ne znam u čemu je problem
        Gledao sam šta se događa i kako voda preskače keder (ali dolazi sa unutrašnje strane), tapacirung je dole mokar i naravno nije baš najbolje spojen sa vratima (još jedan razlog više da vode uđe, a moguće da je i posledica).
        Sad još samo da nađem način da tapacirung zalepim za vrata, ali da kasnije mogu nekako i da skinem
        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

        Comment

        • don
          CBC Senator XXL
          • 13.04.2005
          • 483
          • Beograd

          #5
          Re: Poplava u kolima

          Originally posted by Heinz
          Posle silnih ovih kiša voda je našla put da uđe u kabinu.

          Koliko sam uspeo da primetim ulazi tako što sva voda koja se slije sa prozora na prednjim vratima, ulazi u sama vrata (kao što i treba ) ali se zbog propalog najlona koji treba da štiti tapacirung sa unutrašnje strane sliva jednim pored tapacirunga (sa donje strane) , preskače keder koji se nalazi podu , i završava ispred zadnjeg sedišta tako što se formira fina barica . Voda drugim delom izlazi kao što bi i trebalo - na otvorima na dnu vrata.

          Pitanje je sledeće: kako obnoviti taj iscepani najlon na vratima (koji se vidi kada se skine tapacirung) i na koji način ga fiksirati na vrata?

          Pretpostavljam da bi najbolje bilo skinuti sav najlon, očistiti ostatke lepka, nekako iskrojiti nov najlon i ponovo ga zalepiti recimo Tigar lepkom.

          Ima li neko iskustava sa ovakvim problemom i kako ga najlakše rešiti? Da li možda postoji šansa da se negde nabavi taj najlon?

          Kola su VW Golf 2.
          Evo ovako, isti sam problem imao kod sebe, na vozackim vratima, i sta sam uradio, obzirom da se kod mene najlon odlepio sa donje strane, sva se voda preko njega slivala u kabinu, a obzirom da to nisam jedno vreme primetio, pocela je cak i da se stvara budj , i nije mi bilo mrsko nego sam skinuo tapacirung i sa spoljne strane pustio crevo sa vodom, i gledao, i pronasao uzrok , resio sam tako sto sam najlon uvukao u unutrasnjost supljine vrata, da voda koja se sliva sa njega ide direktno u vrata i napolje kroz one male rupice. Elem, ako mislis samo da lepis sa donje strane sa nekim izolirkama ili slicno, odmah da ti kazem da gubis vreme, vec probano , razmisljao sam i da lepim sa tigrom ili super lepkom ali kazem ako iz bilo kod razloga budem skidao taj najlon moracu da ga secem, tako da je ta varijanta otpala. sto budes duze odugovlacio da to sredis, tapacirung ce ti se raspasti, i onda ces morati da das oko 30e za novi (polovan) set. I jos nesto, nije ti do KEDERA i DO GUMA oko vrata.
          Javi kada sredis
          Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
          Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
          Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

          Comment

          Working...
          X