Pa slucaj da je na pr. udarena pa je limar ispravio ili je malo rdjava ili je izgrebana, talasasta i ostalo. Ova blaza cena je u slucaju da je deo nov i treba samo spricanje.10-15Eu.
Znaci u pripremu spada svo gitovanje sa gitovima koji su potrebni za taj posao, Finalni spric git a izmedju ostalog dosta smirglanja.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Pa vidi, hauba mi je udarena malo sa prednje strane, ali sam od gomile ljudi cuo da mi se bolje isplati da kupim polovnu ispravnu pa da nju samo prefarbam, umesto da je ravnam...
Znaci, imao bih haubu neke boje, koja treba da se ofarba u zuto...
Sta bih trebao da uradim kao pripremu...
Uzgred, hvala moderatoru koji je splitovao temu.
Sad cu da iskopam sliku, pa da vas pitam sta vi mislite...
Uh, stvarno je nezgodno mesto, i majstor mora biti extra da bi ti odradio kvalitetno ispravljanje i pripremu da se to kasnije ne bi ljustilo i poceo kit da puca, a extra majstor kosta, dakle druga hauba ti je puno jeftinija varijanta, a naravno mozes i sam da je pripremis, nista spektakularno
Ovako. Imas ne povoljne opcije u oba slucaja.
Ako hoces drugu haubu, tesko je naci takvu boju, sto znaci da ce se farbati u ovom slucaju sa obe strane, sto ti dodje negde 50EU farbanje + cena haube.
U drugom slucaju je nesto povoljnije. Limar 20-tak EU + farbanje 30-tak EU.
E sad pitas ako bi je ti pripremao: Znaci ako ti odgovara da ti hauba bude ofarbana kao sto je ta koju si uzeo sa po kojom krivinom, ogrebotinom, sitnim ostecenjima, onda uzmes vodenu smirglu i izmatiras je celu spolja i unutra i to ti dodje amaterski pripremljena hauba za farbanje. Onda ce te farbanje sa tvojom bojom kostati 15-20EU ali moras ocekivati izgled haube onakvim kakva je bila pre farbanja.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
sto da arba donju stranu... bolje nek stavi izolaziju .... a dupli lim treba prvo da se razdvoji pa da se pegla i opet ce morati donja strana da se farba...
ja licno bih uzeo novu haubu i prefarbao gornju stranu a donju uostalom mozesh da zalepish ogledalo foliju... i napravish dobar efekat a ostatak prefarbach za 200din sa autolackom u spreju... crno mat...
Pa sto se mene tice mozes raditi sta hoces. Mozes staviti i izolaciju ali i dalje ce se videti druga boja, pokrices izolaciom samo par polukrugova tako da u tom slucaju i ne moras stavljati izolaciju. U ostalom stvar izbora, ali sve ce ti biti jasno posle farbanja jedne strane haube. Gde raditi prelaz? Kako?
Smirgla 400,600 voda i apciguj. Srecno
Mada bitniji je onaj autolak. =]
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment