Periodicno nekome nesto zafarbam, nisam farbar niti imam komoru i sl. Imam neki "No name" pistolj, i manji HVLP Villager, bez obzira sto su jeftinija klasa, rade savrseno. Prosto ne vidim razlog zasto pojedini pistolji kostaju kao da su od zlata kad sa ovima napravim ogledalo.
Elem, nemam ni vrata od garaze koja dobro dihtuju a kamoli komoru za farbanje, ali sam video da pojedini majstori rade u garazama koje cak nisu ni omalterisane, jedan cak nema ni sva stakla na prozorima a opet nemaju ni prasinu koja je kod mene sastavni deo posla.
Kako prevazici taj problem? Baza metalik boje brzo osusi i do tog dela nema prasine, ali vec posle prvog sloja laka pocne da se pojavljuje. Da li bi resenje bilo raditi sa onim lakom koji je za par minuta suv na dodir? Znam da to nije pametno za farbanje celih automobila jer bi se krov osusio dok zavrsim jednu stranu pa bi posle samo skupljao "maglu", ali kako ja nikada necu farbati ceo auto, ta muka me ne pati.
Dajte predlog, sta raditi? Ili ako neko zna sta rade drugi koji nemaju komoru (a ima ih podosta)
Hvala
Elem, nemam ni vrata od garaze koja dobro dihtuju a kamoli komoru za farbanje, ali sam video da pojedini majstori rade u garazama koje cak nisu ni omalterisane, jedan cak nema ni sva stakla na prozorima a opet nemaju ni prasinu koja je kod mene sastavni deo posla.
Kako prevazici taj problem? Baza metalik boje brzo osusi i do tog dela nema prasine, ali vec posle prvog sloja laka pocne da se pojavljuje. Da li bi resenje bilo raditi sa onim lakom koji je za par minuta suv na dodir? Znam da to nije pametno za farbanje celih automobila jer bi se krov osusio dok zavrsim jednu stranu pa bi posle samo skupljao "maglu", ali kako ja nikada necu farbati ceo auto, ta muka me ne pati.
Dajte predlog, sta raditi? Ili ako neko zna sta rade drugi koji nemaju komoru (a ima ih podosta)
Hvala
Comment