Prasina posle farbanja

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Igor_sd
    CBC Veteran
    • 23.12.2007
    • 146
    • Smederevo
    • 607 2.2 B tiptronic

    Prasina posle farbanja

    Periodicno nekome nesto zafarbam, nisam farbar niti imam komoru i sl. Imam neki "No name" pistolj, i manji HVLP Villager, bez obzira sto su jeftinija klasa, rade savrseno. Prosto ne vidim razlog zasto pojedini pistolji kostaju kao da su od zlata kad sa ovima napravim ogledalo.
    Elem, nemam ni vrata od garaze koja dobro dihtuju a kamoli komoru za farbanje, ali sam video da pojedini majstori rade u garazama koje cak nisu ni omalterisane, jedan cak nema ni sva stakla na prozorima a opet nemaju ni prasinu koja je kod mene sastavni deo posla.
    Kako prevazici taj problem? Baza metalik boje brzo osusi i do tog dela nema prasine, ali vec posle prvog sloja laka pocne da se pojavljuje. Da li bi resenje bilo raditi sa onim lakom koji je za par minuta suv na dodir? Znam da to nije pametno za farbanje celih automobila jer bi se krov osusio dok zavrsim jednu stranu pa bi posle samo skupljao "maglu", ali kako ja nikada necu farbati ceo auto, ta muka me ne pati.
    Dajte predlog, sta raditi? Ili ako neko zna sta rade drugi koji nemaju komoru (a ima ih podosta)

    Hvala
  • chikavili
    CBC Senator XXL
    • 11.02.2008
    • 732

    #2
    Re: Prasina posle farbanja

    Pokrijes plafon i po potrebi zidove najlonom, a pod pre farbanja pokvasis dobro vodom.

    Comment

    • komarac
      CBC Član
      • 15.09.2005
      • 62
      • Istocna Hrvatska

      #3
      Re: Prasina posle farbanja

      obučeš mikro odjelo, dobro ispiriš i obljepiš auto jer inače sa špricom istjeraš prašinu iz falceva

      Comment

      • Igor_sd
        CBC Veteran
        • 23.12.2007
        • 146
        • Smederevo
        • 607 2.2 B tiptronic

        #4
        Re: Prasina posle farbanja

        To sa najlonom je i mani prvo padalo na pamet, ali je sa mojom ukucanima garaza sve drugo samo ne garaza, tako da bi svaki put morao da kacim i skidam najlone.

        Ovo za falceve znam, zastitim sta mora, a onda izduvam, operem pa ponovo izduvam vodu i prebrisem, tako da odatle nema prasine.

        E sad, vidim da je postala praksa da se auto posle farbanja (lakiranja) polira, neki cak predju i sa 3M 2000 vodenom smirglom pa onda poliraju. Koliko je to pametno jer lak "radi" jos nekoliko dana, probam noktom negde ispod ruba ili gde se ne vidi i prilicno je mekan, cak i posle dva-tri dana. A bratu su bukavalno za jedan dan u servisu okrpili fleku, zafarbali i ispolirali!? Zbog toga mi je padao na pamet onaj lak koji je za 5 min suv na dodir i otporan na prasinu, i verovatno ga zapeku nekom IC grejalicom.

        Kakva su vasa iskustva sa proizvodjacima lakova? Zavrsni, providni me samo interesuje. Koliko brzo stezu, koliki je vremenski razmak izmedju dva sloja, koji se manje ili vise razliva, manje ili vise pravi "pomorandzinu koru", brze susi...?

        Znam da je pametno, ali koliko je realno potrebno preko svih gitova naneti prajmer? I da li treba i njega preci vodenom smirglom ili ne?

        I kad smo vec tu, ranije se koristio "kombi" ili "nitro" git za fino popunjavanje riseva posle smirglanja cement gita. Da li postoji sada neki ekvivalent njemu a preko koga moze da se nanosi baza, bez bojazni da ce da je podigne? Ako prskam samo spric git preko ne popuni mi riseve. Dva sloja spric gita?

        HVALA!
        P.S. Jednom sam natrcao na post:"Da li neko moze da mi kaze kako da elektro aparatom zavarim....?
        Ne ocekujem da naucim tajne zanata na forumu, niti planiram da postanem profesionalac, ali bi voleo da cujem i druga misljenja i iskustva onih koji ga imaju vise od mene.

        Comment

        Working...
        X