Uradi sam - "popravka limarije"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Blackeyed
    CBC Senator XXL
    • 06.07.2005
    • 402
    • Novi Sad

    Uradi sam - "popravka limarije"

    Na par mesta mi je pocela korozija da dize boju, to naravno ne izgleda lepo pa bih hteo to da saniram.

    Nisu velika ostecenja, tako da je jos rano da na njima radi limar, mislo sam da ja sam nesto odradim pa da to izdrzi godinu dana pa kada se nakupi posla za limara onda to odradim sve djuture.

    Rekli su mi da ovako postupim: Sa smirglom skinuti rdju i doci do zdravog materijala, kupiti "plastiku", to je valjda neka vrsta auto-gita (nemam pojma, mozda lupam) pa to naneti i ostaviti da se osusi. Osmirglati i potom kupiti auto-lak u spreju koji ce to sve prekriti.

    Da li je ovo ispravan postupak u ovoj situaciji, jeli ima jos nekih medju koraka?
    "You are reading this for the wrong reason..."

    ENDYMION, Dan Simmons
  • M-power
    Moderator
    • 10.01.2005
    • 10060
    • Bg; Banovo Brdo
    • CorsaC, astra H,

    #2
    Pa plastican ti ne treba ako kazes da je rdja samo povrsinska bez trulezi. Onda samo presmirglas, premazes osnovnom pa onda onim korektorima ako se radi o tackama ili sprejom.
    To date there has never been a faster car built for the public road and,
    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

    Comment

    • Blackeyed
      CBC Senator XXL
      • 06.07.2005
      • 402
      • Novi Sad

      #3
      Kada sam pitao ljude oko mene da li se primenjuje osnovna boja za metal pre auto-laka svi su me gledali belo, valjda su svi culi samo za varaijantu git-lak.

      I ovo mi je pomoglo, hvala !
      "You are reading this for the wrong reason..."

      ENDYMION, Dan Simmons

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Pa za kvalitet ti je najbitnija osnovna. I onako samo radis privremenu varijantu tako da ti mnogo izgled nije vazan. Dal se posle toga gituje farba i ostalo to je druga prica. Plasticni se koristi kada su u pitanju vece trulezi i ima rupa pa da se izbegne limar time se zapusava.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • astrafan
          CBC Senator
          • 08.05.2005
          • 221
          • BG - PA

          #5
          Cao

          Ako radis plastiku- prvo skines vodobrusnim to sto radis pa naneses plastik-plajmer sacekas da se osusi pa spric-git pa onda boju koju si napravio naravno u spreju!!!
          To ja trebam da radim na astri da skinem sve lajsne od plastike koje su crne i prefarbam ih u boju kola!!!
          .. just fun, nothin more..

          Comment

          • milannik
            CBC Senator XXL
            • 23.12.2004
            • 1455
            • Niš

            #6
            Imam slicnu situaciju kod mene na autu, imam gomilu sitnih tackica rdje, na nekim mestima mi je digao boju, imam neke ogrebotine, rub koji sam udario pre 1 i po godinu...
            Planiram da primenim tehniku ciscenje, git, farbanje.
            E sad na nekim mestima mi se skinula farba, npr. na samoj ivici vrata, vidi se lim ali je zdrav, sta da radim, da premazem osnovnu pa boju, ili odma da farbam?

            Comment

            • kalibaR
              Moderator
              • 03.04.2006
              • 352
              • Beograd
              • AE86 rolle, Eclipse 1G

              #7
              Sam git ti nije nikakva zastita za metal! Posle nekog vremena rdja pocne da probija.

              Prvo sta treba je da se to mesto dobro ocisti (smirgla, antirost,...),
              onda ga zastititi osnovnom bojom, posle ide git i boja na kraju.

              Comment

              • The Punisher
                CBC Senator XXL
                • 01.03.2006
                • 503
                • Beograd Wozhdovatz
                • Ford Taunus TC1

                #8
                Ovo jednostavno nije tacno. Git sluzi da popuni neravnine i da se lakse primi osnovna boja kasnije i konacna boja. Detaljno uputstvo sledi iz knjige Uradi sam:





                https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Taunus_TC

                Comment

                • dfast
                  CBC Senator XXL
                  • 26.05.2005
                  • 1302
                  • Hoofddorp NL /Bgd

                  #9
                  Ne znam za ovo uputstvo, deluje mi nekako staro ali git je bolja podloga od temeljne ili osnovne boje. Imao sam prilike da vidim sta se desava sa autom kada je izlakiran preko osnovne boje. Pri malo vecem uvijanju lima farba puca a ispod samo izviri osnovna boja koja se ne vezuje bas dobro za farbu.
                  A sasvim druga varijanta kada se farba nanosi na spric git. Onda je sve to vise fleksibilno i oprornije na uvijanje. Ne bi farbari spricali auto da nije tako.

                  Comment

                  • mirko
                    CBC Senator
                    • 18.05.2006
                    • 202
                    • Prokuplje

                    #10
                    Sve zavisi kolika je ta korozija. U svakom slučaju mislim da vam ta osnovna boja za metal ne treba. Ako su nastale veće rupe od korozije onda plastični kit, kit, špric kit, vodena šmirgla farbanje. a ako je samo farba krenula onda samo dobro ošmirglati do zdravog metala i spric kit.
                    Špric kit služi da bi se pokrili oni sitni risovi koji su ostali od šmirgle na kitu i na limu.posle sušenja treba ga oprati vodenom šmirglom a slobodno može i malo šire preko zdrave farbe.Onda ofarbate kompresorom ili sprejem prelazeći i preko onog dela koji ste oprali vodenom. kada se sve to dobro osuši posle jedno 7 dana lepo sve to ispolirate da se oni prelazi ne vide i to je to
                    'AJDE SADA LEPO PRIZNAJ PA ĆU TI OPROSTITI ŠTO TE JE MOJ BRAT ÐURA TUKAO!

                    Comment

                    • vega
                      CBC Senator XXL
                      • 21.02.2006
                      • 324
                      • Beograd

                      #11
                      Treba osnovna, ko sto rece Kalibra- git nije nikakva zastita za metal! Git na cist metal nece da valja. Farba direktno na git (znaci bez spric gita/primera) takodje nece da valja. Kad se god moze ici na 2k primere.
                      Kao vozac kadeta suze imam bogato iskustvo u radnjama iz naslova ove teme
                      ... and then the damn thing gone wild!

                      Comment

                      • g60
                        CBC Senator XXL
                        • 20.10.2006
                        • 1011
                        • Vrachar je majka ;)

                        #12
                        to

                        A ima li neko neke novije podatke iz neke novije knjizice da kazem...
                        ipak je proslo 30 godina od onda.
                        I kakve su vam tehnike zafarbavanja sa onim sprejevima na pravljenje?
                        Pozz

                        Comment

                        • vega
                          CBC Senator XXL
                          • 21.02.2006
                          • 324
                          • Beograd

                          #13
                          ... and then the damn thing gone wild!

                          Comment

                          • dfast
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2005
                            • 1302
                            • Hoofddorp NL /Bgd

                            #14
                            Samo da dodam, kad vec neko pomene koroziju, preko zardjalih delova ne ide nista, rdja se mora kompletno ocistiti sa lima i tek preko onda idu premazi ili git. Sta god da se stavi preko rdje sve probija u roku od dve godine. Dakle brusilicu u ruke i smirglanje.

                            Comment

                            • NemaN
                              CBC Senator XXL
                              • 29.11.2004
                              • 1560
                              • munze

                              #15
                              ne ide to tako lako....uvek skoro su vidljive te zakrpe...neko reshenje je da ocistis taj deo pa da stavis karton preko njega pa iz malo vece daljine da prsnes na to mesto (naravno pri dobroj temperaturi)...pa posle toga predjes smirglom da se to sve izjednachi i posle gruba polir pasta pa normalna polir pasta ...i sve bi trebalo da ispadne ok(ali izracunaj koliko te ispadne sve to da kupish) ne isplati se
                              I'm not caucasian, I'm championship white

                              Comment

                              Working...
                              X