Koristim ovu priliku da predstavim jedan projekat koji bi mogao mnogima biti interesantan. Dakle radi se u procesu restauracije legendarne Toyote corolle 1.3XL 1990god.
Drugar je kupio ovaj auto pre nekoliko dana u poprilično lošem (potrošenom) stanju i rešio je da ga u potpunosti sredi. Auto je inače bio na taxiju i prešao je 421000km.
Auto je poprilično truo (prtljažni prostor, bunker rezervnog točka, zadnji blatobrani, prednji deo patosa), ceo izduv treba da se menja (zadnji lonac pogotovo), motor malo pušta ulje (verovatno neki semering), zadnji levi amortizer je prolupao skroz, oba prednja krila su nagužvana, zadnji rubovi su truli, gume prilično loše, jedino je enterijer odlično očuvan.
Pripremili smo i malo slika:


















































Inače, u planu je kompletno sredjivanje limarije, zaštita body 999, nova krila napred, sredjivanje kompletne eletroinstalacije, zamena sve 4 gume 175-70-13, mozda i generalna mada jos ne mora, veliki servis, sredjivanje kompletnog trapa, sredjivanje vešanja, ugradnja muzike, tapaciranje enterijera u eko-kožu i farbanje automobila u originalnu sivu metalik boju.
Za sada ovoliko, ali biće još slika...
Iskreno bih voleo da čujem sve predloge, a i zamerke
Kada se ova corollica završi, počinjemo sa restauracijom moje mazde 323F BG pa će i to biti predstavljeno
))
Drugar je kupio ovaj auto pre nekoliko dana u poprilično lošem (potrošenom) stanju i rešio je da ga u potpunosti sredi. Auto je inače bio na taxiju i prešao je 421000km.
Auto je poprilično truo (prtljažni prostor, bunker rezervnog točka, zadnji blatobrani, prednji deo patosa), ceo izduv treba da se menja (zadnji lonac pogotovo), motor malo pušta ulje (verovatno neki semering), zadnji levi amortizer je prolupao skroz, oba prednja krila su nagužvana, zadnji rubovi su truli, gume prilično loše, jedino je enterijer odlično očuvan.
Pripremili smo i malo slika:






















































Inače, u planu je kompletno sredjivanje limarije, zaštita body 999, nova krila napred, sredjivanje kompletne eletroinstalacije, zamena sve 4 gume 175-70-13, mozda i generalna mada jos ne mora, veliki servis, sredjivanje kompletnog trapa, sredjivanje vešanja, ugradnja muzike, tapaciranje enterijera u eko-kožu i farbanje automobila u originalnu sivu metalik boju.
Za sada ovoliko, ali biće još slika...
Iskreno bih voleo da čujem sve predloge, a i zamerke

Kada se ova corollica završi, počinjemo sa restauracijom moje mazde 323F BG pa će i to biti predstavljeno

Comment