Uklonim staru boju pomocu gela za skidanje boje!! Nece skinut svu boju odmah nego treba tri, cetri puta ponovit postupak!!!
Zapocmem glaspapirom 150 ili 180 i brusim sve dok ne skinem sva moguca ostecenja (naravno ona dublja je nemoguce skinut pa ih zanemarim)!
Zatim brusim papirom 240 dok ne skinem riseve od grubljeg papira!! Postupak ponavljam sa papirima 500, 1000 i 2000!!!
Nakon toga felga je spremna za poliranje!! Poliram je purol pastom i raznim krpama!!! Poanta je u tome da nece odmah nakon prvog poliranja ostat sjaj kakav bi htjeli!! Treba proci vise puta polirom!!
Zatim uzmem rotacionu krpu na busilicu i specijalnu pastu za visoki sjaj i tek tada dobijem ogledalo umjesto felge!!!
Ps:::Trosim hanzaplaste na vrscima prstiju i rakiju za dezinfikaciju!!! (moze i nafta) :lol:
Clan naseg (BMS) foruma, polira za sve pare.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Ja sam radio rubove na felnama sa W126 - imaju po nekih 8cm dubine i oljustio se bezbojni pa su pocele da oksidiraju. Postupak je bio sljedeci:
- gel za skidanje farbe 2-3x
- neka vrsta tvrde staklene vune (dobio u firmi) - na suho i na mokro
- zicana cetka na busilici - skidanje dubljih ostecenja
- opet "staklena vuna"
- papir 1000
- papir 2000 na mokro
- poliranje pastom 2x
- odmascivanje
- bezbojni
Nije bas "ogledalo" ali je mnooogo bolje nego sto je bilo
BTW Nemoj da pjeskaris! "Porodices se" dok ih dovedes do sjaja... Tako sam zeznuo prosle felne
Probaj da nadjes nekoga ko "pjeskari" smrvljenim staklom ili staklenim kuglicama, ali to moze da bude tesko...
Ako ih prefarbas bezbojnim sjaj se ne gubi ali ipak ne izgleda tako dobro kao ispoliran aluminijum bez ikakvih prevlaka. Ako ostavis bez zastite vremenom ipak matira pa moras poslije nekog vremena da ocistis pastom ili najbolje sredstvom za ciscenje Al (mislim da je neka baza u pitanju - vidio sam u gradjevinskim prodavnicama). Sto se tice gela - ovdje nije problem da se kupi i 1l kosta oko 10euro. Meni je za ciscenje otislo oko 0,3l.
Da, lakirao sam bezbojnim u spreju. Kupio sam neki za felne - navodno otporniji na mehanicka ostecenja.
I ja sam vidjao slucajeve otpadanja laka sa ultra-izpoliranog Al. Nacin da se lak zadrzi je priprema povrsine specijalnom hemijom za ciscenje Al, samo sto ih to lagano matira.
Sto se laka tice, ja na mojim felnama imam poliran rub, doduse dijamantom mashinski, koji je prelakiran po poliranju. Sjaj i izgled je fantastican, zato i volim toliko svoje felne. Ako te zanima, imas sliku u garazi ili u temi mog auta. Ja bih se raspitao kod nekog dobrog farbara ili farbari, pitao ih za nacin pripreme i lakiranja.
"Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
- Lousie Smith
Isto samo je manja povrsina i nema prelamanja pa je lakse da se uradi masinski. Ja sam probao da svoje radim busilicom sa nastavkom ali sam morao rucno...
Koju pastu za poliranje da kupim za visoki sjaj i gde imaju ove krpe da se kupe sto se stavljaju na busilicu obisao sam Sabac uzduz i popreko i niko nema imaju samo neke sundjere za poliranje ali oni idu na polir masinu?
Ja sam moje ismirglao i ispolirao jos samo da nadjem ovu pastu za visoki sjaj i to je to!
Comment