Mozemo malo da teoretisemo, posto tesko da je neko ovde stavljao sedista bas iz A6 u A4...
Ako podjes od "Sve može da proradi ako se s tim dovoljno dugo zezas" (SATTINGEROV ZAKON), i da odvojis ceo jedan dan, i da nadjes drugara koji zna da barata aparatom za zavarivanje i brusilicom- onda si 99% stvari resio !
Po meni najbolji nacin da se tako nesto uradi je da se ne cacka nista oko poda auta, nego da se skinu nosaci originalnih sedista i da se navare na nova. Pre toga treba proveriti da li dimenzijski mogu da upadnu u prostor (sirina, duzina, da li ce mozda udarati u vrata i sl.) . Najbolje je 1. raditi sa suvozackim (za slucaj da padne mrak, a auto ti zatreba ujutru) , skines, pa novo i staro sediste jedno do drugog naopako okrenuti. Onda idu merenja : visina starog i novog od poda do ivice sedalnog dela, pa udaljenost nosaca od ivice sedista (sa svih strana, a pozeljno je i izmeriti razmak izmedju rupa za srafove i po dijagonalama)...
Kad se stave jedno do drugog , vec se vidi otprilike sta se sece, a sta dodaje.
Da dodam da za drugo sediste treba 3x manje vremena nego za prvo .
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
Comment