Ajd salu na stranu, na onog yuga je potroseno fino vremena, zadnja vrata, spustanje, zadnji lonac, osvetljenje zadnje tablice (sto odlicno izgleda), branici, siber, retrovizori, samo od onoga sto se vidi. Ako zanemarimo tu famoznu prednju masku, samo ovo navedeno je vredno respekta. Ima verovatno tu i jos stvarcica, a najvece bi iznenadjenje bilo da je ispod haube bas neki Bmw m10 blok.
Ajd salu na stranu, na onog yuga je potroseno fino vremena, zadnja vrata, spustanje, zadnji lonac, osvetljenje zadnje tablice (sto odlicno izgleda), branici, siber, retrovizori, samo od onoga sto se vidi. Ako zanemarimo tu famoznu prednju masku, samo ovo navedeno je vredno respekta.
I to se sve krati sa ovom jednom maskom... Cudo kako jedna sitnica ubije stvar...
Inace ova Lada uopste nije losa. Samo da nema MB znak, bila bi totalno OK. Lepe felne, BTW.
Pa Dfast zato mi je i cudno
U pravu si , stvarno je ulozeno dosta truda pozadi, Prljav je mnogo ali je extra ofarban i to u neku perla bas do dzadza boju, ima i vrlo retke i lepe felne a na kraju ga eto upropasti sa tim rol-barovima i maskom.
To je RU otkrije se na kraju. Verujem da je kupio extra auto i da mu je on dodao te gluposti koje su ga upropastile
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment