Farbanje alu felni

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luka1
    CBC Senator XXL
    • 20.10.2004
    • 170
    • Skoplje-Makedonija

    #31
    PVD -Na na felnama

    Najtrajnije resenje za farbanje felni je TITANIZIRANJE felni to je dozivotna radnja sa PVD tehnologiojom . U bit ne radi se o klasicnim tehnologijama nego o implantaciji titanijuma na Felne u specijalnim komorama koje trenutno jedino na Balkanu ima u skoplju firma Plazma. Nema ljustenja,nema grebanja i td. Pozdrav.
    Pozdrav za staro drustvo

    Comment

    • Danilo
      CBC Senator XXL
      • 02.10.2004
      • 908
      • Beograd, Dorcol

      #32
      Imas motipove boje u spreju,bas za felne,ima u zlatnoj,beloj i nekoliko nijansi metalik sive boje, kostaju oko 400din. ja sam time farbao felne na caletovom sluzbenom autu,ja sam ih i ogrebao,pa sam i farbao da se ne primeti...Ispalo je dosta dobro,nije se primecivala inace duboka ogrebotina.Prethodno sam izgitovao,detaljno ismirglao ogrebotonu i onda ofarbao.Po zelji mozes naneti i bezbojni lak preko ako hoces extra sjaj,a to ce ti pomoci u prodaji,ali ja to ne bih na svoje felne,jer posle nekog vremena zna da ispuca...

      Pozdrav!
      www.blindmanmotorsport.com

      Comment

      • maki
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 878
        • Budva, CG

        #33
        Poceo sam sa operacijom farbanja,evo 3-4 dana ih struzem,prvo sam ih namazao sa nekim gelom za skidanje farbe pa sam na busilicu stavio dodatak mesinganu cetku i time ostrugao skoro sve,ovo sto je ostalo to sam sa smirgl-papirom poravnao,kod mene je zeznuto sto na felnama ima na svakom kraku po plocica koju isto treba ostrugati,znaci 20 plocica,4 poklopca i 4 felne + sto mi je trebalo vremena da ih rastavim i operem detaljno,danas popunjavam gitom ivice sto su izkrzane,i sutra cu da ih prefarbam,a farbu sam uzeo metalik sivu i bezbojni lak,to mi je preporucio covjek sto pravi farbe za auto lakirere,farba je neka holandska,pola seta dodje 32 eur-a
        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

        Comment

        • luka1
          CBC Senator XXL
          • 20.10.2004
          • 170
          • Skoplje-Makedonija

          #34
          Maki ;Vidi ovako; To sto ih kitiras nije bas najbolje resenje. Naime ti si u tehnoloskom postupku upotrebio dve bazne tehnike 1. Hemiska- gde sa otapalom-Gel skidas povrsinske slojeve . Stara boja bubri i sa limenom spahtlom skidas boju dole. Predlog ponovi postupak sve dok i zadni deo boje nebude oystranjen,odnosno hemiski postupak se moze ponoviti nekoliko puta. 2. Mehanicko skidanje boje -smirglanje ili peskaraemje ili brusenje sa brusilicom su postupci koji ostavljaju duboke tragove. Predlog vec kad si upotrebio dvojnu tehnologiju ne gresi sa daljim postupokom a to je kitirane neravnina. naime Aluminiun nije zeljezo i trazi drugaciji pristup obrade prilikom farbanja,on je masan inepravilnim postupkom moze doci do ljustenja laka.
          Poslje tako ociscene podloge predlazem da povrsinu izbrusis sa finim vodobrusnim papirom gradacije 320-400 da bi dobio blatku povrsinu ali i ujedno na milione mikro kanale koji su u biti veoma vazni za povecanu
          silu prijanjanja -kohezija .Na takvu povrsinu se nanasa sa prskanjem vezni materijal koji ce povezati masan aluminijum i novo nanesenu podlogu tek tada racunaj da upotrebis dvokomponentni kit da bi poravnao
          rupice i coskove koji su osteceni.Ne zaboravi da i aluminium isto tako oksidira i spusta masnocu koja deluje negativno na novu farbu ukoliko nema medusloj od specijalne veze..Ostali postupak zavrsne obrade isti kao i kod klasicnih podloga. Znaci da rezimiramo za luminijum se upotrebljavaju specijalne veze i zavrsne boje i lakovi bas zbog toga sto se on drugacije ponasa od ostalih materjala.
          Sobzirom da mi je to bazican zanat osmelio sam se da te uputim u pravilan postupak
          Pozdrav iz Skoplja
          Luka1
          Pozdrav za staro drustvo

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #35
            Posle pripreme kako je to Luka objasnio, najbolje je felne ofarbati(ako si u fazonu uradi sam) korišćenjem specijalnog spreja za felne.Pazi samo da prskaš sa distance od oko 20 cm i da slučajno ne napraviš suviše debeo sloj.Bolje je dva -tri puta ponoviti postupak nego odmah isprskati debelim slojem celu površinu.
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • -Vedran-
              CBC Senator XXL
              • 03.10.2004
              • 3255
              • Beograd

              #36
              Ma dajte ljudi,sto pravite od toga jednacinu sa 3 nepoznate?Uzmete osmirglate felne i prespricate ih sprejem kako je Tetak objasnio i to je to.

              Tako sam ja sebi radio i ispalo je super.
              Power of dreams !!!

              Comment

              • maki
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 878
                • Budva, CG

                #37
                luka1 >> ja jesam 2-3 puta mazao felne sa tim gelom dok se sve nije skinulo,a za kitiranje koristim alu-kit,isti je ko aluminijum,nanosim ga na cistu povrsinu prethodno obrusenu sa vodobrusnim papirom p600.
                Kakav je to specijalni vezivni element? Jel to nesto ko plastik-prajmer za plastiku?
                HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #38
                  sto se tice rupica i kita ja sam zadovoljan,sve se izravnalo,malo sam se plasio da ce kit da spada ali nije,sutra jos da prefarbam pa sta im Bog da
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment

                  • nole
                    CBC Senator
                    • 02.10.2004
                    • 231
                    • Igalo

                    #39
                    Ma to je pravo, sto da ne. Vozio sam golfa kojeg je "sklapao" bivsi vlasnik mog kadeta. To je da nepovjerujete na sta lici. Kao sto je maki negdje rekao za kombinaciju dizel benzin ... ovaj je bio takav. Slomljen GTI pa nekaki nikako napravljen i ubacen razvaljeni dizel na mjenjac od GTI-a. Na 50-60 trazi petu a bruji to je katastrofa. I na kraju ga je lik "prekrecio". Ha ha ha kao pravo krecenje, bijela farba i mali valjak a kako je ispalo to se ne moze opisati. I to je uradio samo zato da bi sam sebe natjerao da ga da na farbanje a priprema bi bila do bola teska Jedino mi se svidjeo broj PG tablice sa bas malim brojem inace i one nisu bile od tog golfa II

                    Comment

                    • luka1
                      CBC Senator XXL
                      • 20.10.2004
                      • 170
                      • Skoplje-Makedonija

                      #40
                      maki

                      Da to je prajmer predviden za vezivanje alu podloge sa novo nanesenim materijalima nesto slicno kao plastik prajmer .
                      Dali si skinuo gume?
                      pozdrav
                      Pozdrav za staro drustvo

                      Comment

                      • maki
                        CBC Senator XXL
                        • 03.10.2004
                        • 878
                        • Budva, CG

                        #41
                        jesam,sve moguce sto se moglo skinuti sam skinuo,samo mi je ostao jedan ventil crni gumeni,obicni sto se stavlja na felne,njega nemogu nikako da skinem,neznam kako se skida,da nezna slucajno neko? inace tri ostala su bila metalna sa maticom,bio je i na tom ali tata kad je iso negdje pukne mu guma i on kod vulkanizera i kao ne moze da se zakrpi nego mora unutrasnja,kad sam to vidio slogirao sam se,a jos mi je ukro i ventil,a unutrasnju gumu stavio 14" koja se poderala poslije 2 dana.
                        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                        Comment

                        • nole
                          CBC Senator
                          • 02.10.2004
                          • 231
                          • Igalo

                          #42
                          Dobar neki gumadzija, cak i posten

                          Comment

                          • maki
                            CBC Senator XXL
                            • 03.10.2004
                            • 878
                            • Budva, CG

                            #43
                            svakakvih ima
                            HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                            Comment

                            • Kanarinac
                              CBC Senator XXL
                              • 08.10.2004
                              • 2870
                              • BG,Weedikovac

                              #44
                              ne znamda li su spominjali ali ima peskiranje za 300 kinti po felni u rakovici stio i nije mnogo!!!

                              I love my

                              Comment

                              • luka1
                                CBC Senator XXL
                                • 20.10.2004
                                • 170
                                • Skoplje-Makedonija

                                #45
                                maki

                                Ventil se mora otseci sa nutarnje strane sa nozom. Kad felne isfarbas vulkanizer ce ti montirati nove.Pravilo ti je nove gume nov ventil (kosta oko 1 e po komadu. Ujedno ces isfarbati leziste ventila.
                                Peskarenje otvara rane i mikro pore na materijalima ??
                                Pozdrav za staro drustvo

                                Comment

                                Working...
                                X