Naleteh na netu, tačnije na www.autoportal.hr na naslov: G-POWER TUNING VERZIJE BMW X6 M I X5 M

"555 KS iz 4,4-litrenog twin turbo V8 motora je 5 KS više od motora koji pokreće Porsche Cayenne Turbo, te je tako za malo BMW X6 M ipak trenutačno najsnažniji SUV na svijetu. No, zahvaljujući tuning kući G-Power koja je motor BMX X6 M nabrijala na 600 KS, pa i više, ta mu je titula trenutačno neosporna. Tunirani motor ugrađuje se i u BMW X5 M i BMW X6 M. G-Power Typhoon ima oko 15% povećan protok zraka kroz intercoolere, što daje povećanje snage od 45 KS. Sa svojih 600 KS, G-Power ubrzava s mjesta do stotke za 4,5 sekunde, a poslije 16,2 sekunde juri brzinom od 200 km/h. Pri tom je najveća brzina veća od 300 km/h"
Sve je ovo na mestu, ali da li mora da bude toliko ružan? I pobogu, od kad je "kaki" boja za "nabrijani" automobil?

"555 KS iz 4,4-litrenog twin turbo V8 motora je 5 KS više od motora koji pokreće Porsche Cayenne Turbo, te je tako za malo BMW X6 M ipak trenutačno najsnažniji SUV na svijetu. No, zahvaljujući tuning kući G-Power koja je motor BMX X6 M nabrijala na 600 KS, pa i više, ta mu je titula trenutačno neosporna. Tunirani motor ugrađuje se i u BMW X5 M i BMW X6 M. G-Power Typhoon ima oko 15% povećan protok zraka kroz intercoolere, što daje povećanje snage od 45 KS. Sa svojih 600 KS, G-Power ubrzava s mjesta do stotke za 4,5 sekunde, a poslije 16,2 sekunde juri brzinom od 200 km/h. Pri tom je najveća brzina veća od 300 km/h"
Sve je ovo na mestu, ali da li mora da bude toliko ružan? I pobogu, od kad je "kaki" boja za "nabrijani" automobil?
Comment