Rdja, sta ciniti...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ludidzora
    CBC Senator XXL
    • 09.01.2012
    • 310
    • Banatsko Veliko Selo
    • Fiesta 200 iz mesta!

    Rdja, sta ciniti...

    U pitanju je Nexia 98 god. Na par mesta je krenula rdja, a to je na levom pragu, na levim vratima, na levom rubu malo vise i malo na desnom. Nije nista trulo, rubovi su jaki, samo kao da je krenula farba da se guli po ivicama. Najvise me brine taj prag, mada nije ni on skroz truo gde ga je napalo, stisnuo sam rukom, onako jace i nije puklo, mada malo, malo zivi. Neki predlog za intervenciju, hitno ili ne? Da ceka prolece? Svakako saam rubove hteo da operem dobro i da ih premazem sa zastitom, pa ako neko zna kako je nabolje i koje materijale da koristim, git, zastita itd... Evo i koja fotka...

    Prag i vrata:


    Desni rub:


    Levi rub:
  • stevak
    CBC Senator XXL
    • 31.05.2009
    • 1215
    • Zemun
    • Saab 9000 cs 2.0T

    #2
    Odg: Rdja, sta ciniti...

    Rekao bih da najpre trebaju novije gume
    A za rđu...šmirgla i čelična četka, možda one što se montiraju na brusilicu i bušilicu, eventualno brusilica a zatim šišćenje do zdravog lima.
    ex SAABotražitelj

    Comment

    • Chubbs
      Everybody lies
      • 29.01.2006
      • 5807
      • Novi Sad
      • Audi A6 1.8T

      #3
      Re: Rdja, sta ciniti...

      pa antirost, neki cink, prajmer, farba. Pitas u farbari sta je dobro a da ti se uklapa u budzet.
      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

      Comment

      • ludidzora
        CBC Senator XXL
        • 09.01.2012
        • 310
        • Banatsko Veliko Selo
        • Fiesta 200 iz mesta!

        #4
        Odg: Rdja, sta ciniti...

        Ok... Hvala lepo... A za gume, znam, polako. Sad su legle prednje, a uskoro ce i zadnje... Jel se moze oceniti koliko bi neki farbar uzeo da to sredi i ofarba i koliko bi moglo jos da potraje dok ne budu zreli za zamenu? Onako, ofrlje, godinu, dve, pet...

        Comment

        • stevak
          CBC Senator XXL
          • 31.05.2009
          • 1215
          • Zemun
          • Saab 9000 cs 2.0T

          #5
          Odg: Rdja, sta ciniti...

          Jeftinije i BOLJE u sopstvenoj režiji. Farbar neće očistiti rđu tako kao ti.
          ex SAABotražitelj

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #6
            Odg: Rdja, sta ciniti...

            Originally posted by ludidzora View Post
            ... Jel se moze oceniti koliko bi neki farbar uzeo da to sredi i ofarba i koliko bi moglo jos da potraje dok ne budu zreli za zamenu? Onako, ofrlje, godinu, dve, pet...
            Teško je proceniti, koliko bi majstor uzeo. Koliko, sa slika vidim, ne radi se o većim oštećenjima, pa ne moraš, ni u kom slučaju, da žuriš. Mislim, radio majstor, ili sam svoj majstor. Uglavnom, na popravku četkom, ne bih računao.

            Da budu zreli za zamenu, pet godina najmanje, a ako ove godine središ, i deset godina, ako ne bude većih mehaničkih oštećenja.

            Kakva je zaštita i stanje donjeg postroja: patosa i koševa?

            Jeftinije i BOLJE u sopstvenoj režiji. Farbar neće očistiti rđu tako kao ti.
            Pod uslovom, da znaš posao i da imaš potreban alat! A posebno, što se radi o metalik boji. Po onim većim oštećenjima, rekao bih, da je fabrika slabo odmastila i uradila osnovnu zaštitu, kao ona probna serija punta u zastavi. Ipak, sve u svemu, izgleda solidno.

            Comment

            • ludidzora
              CBC Senator XXL
              • 09.01.2012
              • 310
              • Banatsko Veliko Selo
              • Fiesta 200 iz mesta!

              #7
              Odg: Rdja, sta ciniti...

              Patos i kosevi koliko vidim u odlicnom stanju. Sto se patosa tice, koliko sam zagleda, a zagledao sam, nisam nigde primetio da je krenula rdja preko zastite, dosta sam lezao pod kolima ovih dana... Kosevi takodje koliko vidim... dok su unutra kao novi, to je sigurno. I sto je meni najvaznije, mesto gde se prednje viljuske "kace" za patos. To je isto zdravo kao dren, posto sam vozio pre ovoga Suzu-groblje. Prvo je otisla leva pa desna strana. Pa sam krpio, vario, i na kraju je batalio za celih 550e sa jos 2 mes. regisdtarcije, sto je odlicno... Evo i koja fotka tog, cisto da se vidi... i u poredjenju sa ovim nexia je milina, jedino sto me taj prag brine kakv je unutra, dal iseci pa zameniti bar to parce ili samo obrusiti lepo zakrpiti, prefarbati i naliti u njih ulje + tovat mast. Da napomenem da pragovi sa donje strane izgledaju odlico, bez rdje, sem na mestim gde su rupe da izlazi voda, malo se oko njih poijavila i krenula farba da se ljusti, ali nije truleks oko njih. A sto se tice sam svoj majstor, raspolezen sam uvek. Alata ima, brusilice, busilice, kompresor + pistolj za farbanje, CO2 aparat i jos mnogo toga... Nego malo sam smorio, mozda, evo koja slika trulexa da se vidi sta se vozilo i kako sam krpio, samo da moze do posla i nazad... i jos je pride desni kos bio iskocio u voznji, cirkus...




              Samo ne zelim da mi se ovo ponovi...

              Comment

              Working...
              X