ma bre mislio sam ove cevcice sto idu na svecice. Odnosno kako je covek farbao plasticne i gumene delove
farbanje delova motora
Collapse
X
-
Comment
-
-
Ljudi sprejevi su skoro svi na nekoj bazi koja se na temperaturi grudva, ili puca, pa ravi kao kratere, nema sta nisam pokusao, i koje boje nisam koristio, ali vjerujte da je ova varijanta sa buvljak sintetickom farbom za sada dala najbolje rezultate, ne mogu sad da slikam da vidite kako izgleda, ali boja niti matira niti se sat dogadja, samo se povremeno malo presvuce sa polir pastom ABBRO cini mi se crvena, obicna za kola, i sjaji opasno.
sto se tice spreja za odmascivanje, ne mozes direktno posle njega da farbas jer je i on na bazi naftnih derivata vec treba posle taj dio dobro oprati, i odmastiti, najbolji do sada je bio fairy za sudove, on ga bas pripremi za farbanje, mozes ako nemas pusku sa tolom vodom da vodu i fairy pomijesas i da spiras sa obicnim pistoljem za farbanje, i posle toga speres samo toplom vodom, ili benzinom, i ima da bude ko lutkica
do sada sam ofarbao jedno 5-6 motora, ili dijelova i svi se ponasaju extra, cak sam farbao i srijeva za vodu sa tom istom bojom, ali ih prvo ismirglam sa p80. pa p100 i i na njima drzi boja jako dugo, naravno i deflektore na hladnjaku i ostale dijelove, i prezadovoljan sam znaci u pitanju je rally boja, crvena cini mi se 85 oznaku ima,,,,, pa pokusajte
Comment
-
-
kupio sam visokotemp. sprej i cisto onako iz zajebancije ofarbao poklopac izduvne grane i izgleda lepo. Videcemo kako ce se pokazati. Inace sam u subotu zasticavao prednju gredu odozdo. Prvo sam je ocistio dok se nije sijala, pa premazao temeljnom i onda dva sloja plastobita. Jel ima neko iskustva sa tim?
Comment
-
-
Procedura je ispostovana samo sto bi ja koristio druge premaze.
Koliko sam razumeo povrsinu si ocistio do metala. Kao osnovni premaz
preporucujem neki epoksi-prajmer (EPOXI PRIMER 2K-04 384-LECHSYS) jer je on visoko antikorozivan premaz.
Preko toga bi premazao zastitu na nekoj bitumenskoj bazi. Recimo KS-500
ili KS-1000 od CAR-SYSTEM-a.
Comment
-
-
Epoxi-prajmer
Epoxi premaz - 1020,00 /1kg
Ucvrscivac - 525,00 /0.5kg
Razredjivac - 159,00 /300gr
-----------------------------------
Ukupno 1.704,00 za 1set (1,8kg)
Jeste skupo ali moze da se uzme i na manje kolicine recimo 300gr>
KS-500, bitumenski premaz - 315,00 /1L
KS-1000, bitumenski premaz - 380,00 /1L
Comment
-
-
Powder coat je tehnologija farbanja koja se sve vise koristi u svetu zbog
svoje netoksicnosti pri samom procesu jer se NE koriste organski rastvaraci. Samo u Americi od svih ofarbanih povrsina u 75% slucajeva je
odradjeno ovom metodom farbanja.
Sto se tic temperaturne otpornosti, postoje prahovi koji su nakon prve
termo obrade otporni na mnogo vise temperature. Ovo sto se kod nas koristi zaista ne znam koliko mogu da izdrze. Gama prahova za obradu
metala, plastike i drveta je ogromna od epoxi-osnovnih, dekorativnih do
UV bezbojnih zavrsnih.
Comment
-
-
Provereno za Plastifikaciju ... barem kako kaze chovek kod koga ja sve plastificiram ... Nema ni jedna plastifikacija koja izdrzava vishe od temperature pechenja ... a to je oko 300stepeni mozda malo jache....
Elem radio chovek izduvne grane i kaze da se nikom nije oljushtila i slichno poshto nisu te temperature... a kome treba za vece temperature jedino PIROXAL vatrostalna boja ima u crnoj i srebrnoj boji (ako se nevaram mislim da je srebrana u narodu poznatija kao Chunkvajz ali me nemojte drzati za rech)
U principu koliko ja znam svi motori rade na max 100stepeni ako uzmemo da plastifikacija izdrzava do 300 ... mislim da dalje netreba nishta da se pricha... a shto se izduvne grane tiche kaze da moze ja stvarno neznam kolika je temperatura kod automobila ... znam da je na bajkovima oko 400-500 naravno trkachkim... i znam da turbine znaju da naprave i po 900stepeni ali to u normalnim kolima necete zateci...Prevelika slika u potpisu!
Comment
-
Comment