farbanje delova motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BaneT
    CBC Senator XXL
    • 09.12.2005
    • 562
    • Beograd

    #16
    ma bre mislio sam ove cevcice sto idu na svecice. Odnosno kako je covek farbao plasticne i gumene delove

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      #17
      Ma nije to farbano, samo je oprano.
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • BaneT
        CBC Senator XXL
        • 09.12.2005
        • 562
        • Beograd

        #18
        kako si ih prao? Sta si koristio za njih?

        Comment

        • sri98
          Admin od Trpeze
          • 24.10.2004
          • 7262
          • Republic of Konjarnik
          • Toyota Corolla E 210

          #19
          Sundjer natopljen vodom,a to izgleda ovako:



          i nakon brisanja kablova.



          Sada se jos bolje vidi koliko je propala farba.
          Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

          Comment

          • dandy
            CBC Senator XXL
            • 09.12.2005
            • 513
            • Bijeljina-Beograd Medakovic

            #20
            Ljudi sprejevi su skoro svi na nekoj bazi koja se na temperaturi grudva, ili puca, pa ravi kao kratere, nema sta nisam pokusao, i koje boje nisam koristio, ali vjerujte da je ova varijanta sa buvljak sintetickom farbom za sada dala najbolje rezultate, ne mogu sad da slikam da vidite kako izgleda, ali boja niti matira niti se sat dogadja, samo se povremeno malo presvuce sa polir pastom ABBRO cini mi se crvena, obicna za kola, i sjaji opasno.
            sto se tice spreja za odmascivanje, ne mozes direktno posle njega da farbas jer je i on na bazi naftnih derivata vec treba posle taj dio dobro oprati, i odmastiti, najbolji do sada je bio fairy za sudove, on ga bas pripremi za farbanje, mozes ako nemas pusku sa tolom vodom da vodu i fairy pomijesas i da spiras sa obicnim pistoljem za farbanje, i posle toga speres samo toplom vodom, ili benzinom, i ima da bude ko lutkica
            do sada sam ofarbao jedno 5-6 motora, ili dijelova i svi se ponasaju extra, cak sam farbao i srijeva za vodu sa tom istom bojom, ali ih prvo ismirglam sa p80. pa p100 i i na njima drzi boja jako dugo, naravno i deflektore na hladnjaku i ostale dijelove, i prezadovoljan sam znaci u pitanju je rally boja, crvena cini mi se 85 oznaku ima,,,,, pa pokusajte

            Comment

            • BaneT
              CBC Senator XXL
              • 09.12.2005
              • 562
              • Beograd

              #21
              prijatelju ajde ti lepo "otmi" fotoaparat pa uslikaj te lutkice.

              Comment

              • Black Knight
                CBC Senator XXL
                • 13.10.2004
                • 2020
                • Novi Beograd, kicblo

                #22
                powder coating

                jedino ovako za neko duze vreme...nikako drugacije...








                Injection is good,but I'd rather be blown!

                Comment

                • BaneT
                  CBC Senator XXL
                  • 09.12.2005
                  • 562
                  • Beograd

                  #23
                  kupio sam visokotemp. sprej i cisto onako iz zajebancije ofarbao poklopac izduvne grane i izgleda lepo. Videcemo kako ce se pokazati. Inace sam u subotu zasticavao prednju gredu odozdo. Prvo sam je ocistio dok se nije sijala, pa premazao temeljnom i onda dva sloja plastobita. Jel ima neko iskustva sa tim?

                  Comment

                  • Ch@os
                    CBC Veteran
                    • 02.11.2005
                    • 173

                    #24
                    Procedura je ispostovana samo sto bi ja koristio druge premaze.
                    Koliko sam razumeo povrsinu si ocistio do metala. Kao osnovni premaz
                    preporucujem neki epoksi-prajmer (EPOXI PRIMER 2K-04 384-LECHSYS) jer je on visoko antikorozivan premaz.
                    Preko toga bi premazao zastitu na nekoj bitumenskoj bazi. Recimo KS-500
                    ili KS-1000 od CAR-SYSTEM-a.

                    Comment

                    • BaneT
                      CBC Senator XXL
                      • 09.12.2005
                      • 562
                      • Beograd

                      #25
                      Koliko para dodju ti premazi?
                      Zaboravih da napomenem da sam posle skidanja rdje a pre temeljne sve ocistio sa nitrom...

                      Comment

                      • Dutchman
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 741
                        • Vracar centar sveta

                        #26
                        KOliko je temperaturno otporan Power Coat (plastifikacija) znam da se peche na oko 300stepeni zato pitam da li posle pechenja izdrzava i vece temperature ili ne...
                        Prevelika slika u potpisu!

                        Comment

                        • Ch@os
                          CBC Veteran
                          • 02.11.2005
                          • 173

                          #27
                          Epoxi-prajmer

                          Epoxi premaz - 1020,00 /1kg
                          Ucvrscivac - 525,00 /0.5kg
                          Razredjivac - 159,00 /300gr
                          -----------------------------------
                          Ukupno 1.704,00 za 1set (1,8kg)
                          Jeste skupo ali moze da se uzme i na manje kolicine recimo 300gr>

                          KS-500, bitumenski premaz - 315,00 /1L

                          KS-1000, bitumenski premaz - 380,00 /1L

                          Comment

                          • BaneT
                            CBC Senator XXL
                            • 09.12.2005
                            • 562
                            • Beograd

                            #28
                            nisam siguran dali sam razumeo pitanje?!! Ako pitas za ovu plastifikasiju koju sam ja radio.....sipao sam malo razredjivaca u kanticu i nanosio cetkom

                            Comment

                            • Ch@os
                              CBC Veteran
                              • 02.11.2005
                              • 173

                              #29
                              Powder coat je tehnologija farbanja koja se sve vise koristi u svetu zbog
                              svoje netoksicnosti pri samom procesu jer se NE koriste organski rastvaraci. Samo u Americi od svih ofarbanih povrsina u 75% slucajeva je
                              odradjeno ovom metodom farbanja.

                              Sto se tic temperaturne otpornosti, postoje prahovi koji su nakon prve
                              termo obrade otporni na mnogo vise temperature. Ovo sto se kod nas koristi zaista ne znam koliko mogu da izdrze. Gama prahova za obradu
                              metala, plastike i drveta je ogromna od epoxi-osnovnih, dekorativnih do
                              UV bezbojnih zavrsnih.

                              Comment

                              • Dutchman
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 741
                                • Vracar centar sveta

                                #30
                                Provereno za Plastifikaciju ... barem kako kaze chovek kod koga ja sve plastificiram ... Nema ni jedna plastifikacija koja izdrzava vishe od temperature pechenja ... a to je oko 300stepeni mozda malo jache....

                                Elem radio chovek izduvne grane i kaze da se nikom nije oljushtila i slichno poshto nisu te temperature... a kome treba za vece temperature jedino PIROXAL vatrostalna boja ima u crnoj i srebrnoj boji (ako se nevaram mislim da je srebrana u narodu poznatija kao Chunkvajz ali me nemojte drzati za rech)

                                U principu koliko ja znam svi motori rade na max 100stepeni ako uzmemo da plastifikacija izdrzava do 300 ... mislim da dalje netreba nishta da se pricha... a shto se izduvne grane tiche kaze da moze ja stvarno neznam kolika je temperatura kod automobila ... znam da je na bajkovima oko 400-500 naravno trkachkim... i znam da turbine znaju da naprave i po 900stepeni ali to u normalnim kolima necete zateci...
                                Prevelika slika u potpisu!

                                Comment

                                Working...
                                X