Sve zavisi od toga, ko koliko kesha ima (zeli) da potrosi na to. Airbrush je dosta kvalitetniji, lepsi za videti. Folija je, nekako mi se cini, ne znam ne volim da lepim bilo sta na auto, pa da mi se posle ne svidi i onda moram da odlepljujem i da se patim oko toga, a sa airbrushom to nije problem, samo ofarbas auto A sto se tice koje odabrati, pa iz daleka se i ne primeti da li je folija il airbrush
Pa to mu dodje kao tetovaza mislim na airbrush,jednom i vise nikad(dobro moze jos neki put) , za to se opredeljuju oni koji znaju sta zele i koji se ne predomisljaju tako cesto ,znaci nema potrebe za menjanjem Ja kad bi birao nisam siguran sta bi izabrao sve bi zavisilo od vremena gde kad i STA
Tu je dilema kao i kod body tatooa.U principu sve može da bude kič ako se omaši mesto gde se vrši aplikacija i motiv koji se postavlja.Takodje, tatoo i na telu ali i na autu mora da zna i da se nosi.Najvažnije je ne poneti se za modom.Meni se lično air brush dopada.Neko pomenu da je najvažnije znati šta hoćeš, a ja se sa tom tvrdnjom slažem...
Air-brush tehnika farbanja, cena ide po veličini i složenosti motiva.Opet motivi idu od klasičnih tribala ,stilizovanih životinja do natpisa u stilu "Hasta la vista baby"....Ovih dana ću proveriti sa prijateljem koji zna čoveka koji to radi za cenu i ostalo...
Zapravo air brush je pistolj koji se postavlja na kompresor i radi na famozna 2 bara. To je mala i fina prskalica kojom se izvlace linije debljine od 1 mm do 1 cm, ima ih raznih ali ovo je najfiniji koji se proizvodi.
sama tehnika crtanja se ne razlikuje od bilo kog drugog nacina farbanja, ali ono sto je bitno je da se priprema uradi dobro, da se napravi dobar odabir materijala i potreban je i dobar majstor.
za zmaja sa honde sa vrha naplaceno je 90 jura samo za ruke, odnosno bez boja i laka.
Boje je potroseno oko 200gr a laka nesto malo vise.
cena se odredjuje bas kako je TETAK rekao...
ili to ili imas vezu
Comment