Kada je staklo katastrofalno krivo, onda se mora pribegavati grejanju folije pre postavljanja. Folija se stavi sa spoljne strane i fenom se greje da sto je moguce vise poprimi oblik stakla. Ovo je uglavnom neizvodljivo sa buvljackim folijama, vec samo moze sa onim kvalitetnijim.
Skoro sam radio drugarovu novu Seat Ibizu i zadnje staklo nije moglo da se izvede iz dva dela vec je moralo iz tri, a gornji i srednji layer su legli bez problema, ali bottom nije mogao nema sanse, jer nova Ibiza ima neko plasticno ***** na trecim vratima i nije bilo sanse da se pridje dnu stakla, a i zafalilo mi je folije, pa kad nadje istu skidamo to cudo i radimo taj deo koji je ostao, a do tada ostaje ovako:

Inace je ceo auto zatamnjen prilicno blago, posto inace volim blago zatamnjenje, evo:

Ali moja devojka je ipak bila radikalnija pa smo kod nje to uradili ovako:

I to zadnje staklo je radjeno iz dva puta, ne poznaje se prelaz, ili se jedva primeti (kad znas gde je pa se zabuljis).
Samaru nije neki veliki problem zatamniti, jer je cela kao daska pa je zahvalna za rad. Imas na forumu detaljno uputstvo kako se zatamnjuju stakla, tako da mozes i sam.
Skoro sam radio drugarovu novu Seat Ibizu i zadnje staklo nije moglo da se izvede iz dva dela vec je moralo iz tri, a gornji i srednji layer su legli bez problema, ali bottom nije mogao nema sanse, jer nova Ibiza ima neko plasticno ***** na trecim vratima i nije bilo sanse da se pridje dnu stakla, a i zafalilo mi je folije, pa kad nadje istu skidamo to cudo i radimo taj deo koji je ostao, a do tada ostaje ovako:

Inace je ceo auto zatamnjen prilicno blago, posto inace volim blago zatamnjenje, evo:

Ali moja devojka je ipak bila radikalnija pa smo kod nje to uradili ovako:

I to zadnje staklo je radjeno iz dva puta, ne poznaje se prelaz, ili se jedva primeti (kad znas gde je pa se zabuljis).
Samaru nije neki veliki problem zatamniti, jer je cela kao daska pa je zahvalna za rad. Imas na forumu detaljno uputstvo kako se zatamnjuju stakla, tako da mozes i sam.
Comment