Powder Coating by Nebbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Powder Coating by Nebbo

    Ovako, posto sam doveo naseg coveka na forum koji radi vec dugi niz godina sa Powder Coatingom, inace je on radio na B203R deklu glave i karter, koji jos i dan danas izgledaju kao da je juce radjeno, verujem da imate i nekih pitanja.

    Svremena na vreme dolaze price o coatingu te verujem da je dobra prilika da se ovde zaokruzi sve u jednu temu...

    Pucajte

    Tsar73 ce vam dati odgovore
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind
  • jevtic
    CBC Senator XXL
    • 26.11.2006
    • 729
    • beograd

    #2
    slike?
    ex - fabia 1.9 tdi
    golf 2.0 tfsi

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #3



      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • cvrle
        CBC Senator XXL
        • 11.06.2006
        • 1008
        • Beograd,Banovo brdo

        #4
        E stvarno je profesionalac,uradio ga nema sta,imam ja pitanje dal boja ide direktno na metal ili ima neki temperaturno otporni spric git pa tek onda boja ili da li ide uopste nesto sem boje,pored dobrog pranja odmascivanja i slicnog.
        Boj ne bije svetlo oruzje vec boj bije srce u junaka

        Comment

        • prolupator
          CBC Senator XXL
          • 02.09.2005
          • 3968
          • Zemun

          #5
          Koliko znam... prah na odmascen metal, pa komora...
          Prah se vezuje kao prasina statickim elektricitetom ?
          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

          prolupator.mojblog.rs

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #6
            Ajde jedno pocetnicko pitanje... Zasto se ovo radi? Koja je svrha?
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • Tsar73
              CBC Početnik
              • 05.04.2007
              • 6
              • Gislaved SE / NIS-Komren Ser

              #7
              Jeste Prolupator je u pravu.
              1 Prolazi kroz 5-stepeno pranje za odmascivanja i zastitu od korozije.
              2 Susenje na 200 stepeni celsius
              3 Apliciranje praha sa frikcionim pistoljima
              4 Komora minimum 15 minuta zavisno od debljine matrijala i na 220 stepeni.

              A svrha je zastita look imas nesto sto drugi nemaju

              Comment

              • Tsar73
                CBC Početnik
                • 05.04.2007
                • 6
                • Gislaved SE / NIS-Komren Ser

                #8
                Ima tu jos mnogo toga vezano za svrhe ali vecinom powder coating se radi zbog zastite.
                I kad se vec radi ta zastita onda je radis u boju koja tebi odgovara.

                Comment

                • djukic
                  CBC Senator XXL
                  • 27.03.2005
                  • 2526
                  • Beograd

                  #9
                  E sad ono glavno a koliko to kosta?
                  https://t.me/pump_upp

                  Comment

                  • Tsar73
                    CBC Početnik
                    • 05.04.2007
                    • 6
                    • Gislaved SE / NIS-Komren Ser

                    #10
                    Sve zavisi koju boju zelis koliko detalje imas za Coating ali se krece odprilike
                    35-40? po detalju i tezina je vazna koliko dugo u komoru treba da bude ali je tu odprilike.
                    Jer ima boje koje su mnogo skupe.

                    Comment

                    • vega
                      CBC Senator XXL
                      • 21.02.2006
                      • 324
                      • Beograd

                      #11
                      Originally posted by Tsar73
                      1 Prolazi kroz 5-stepeno pranje za odmascivanja i zastitu od korozije.
                      Jel moze pojasnjenje ovoga "zastita od korozije"?
                      I pravi li razliku vrsta metala ili su te "boje"-prah isti za sve?
                      ... and then the damn thing gone wild!

                      Comment

                      • Tsar73
                        CBC Početnik
                        • 05.04.2007
                        • 6
                        • Gislaved SE / NIS-Komren Ser

                        #12
                        Boje su pravljene za svi metali a zastita od korozije je FE ironfosfat.
                        To se nanosi u 5 stepeno pranje. To je proces da zapocnes koroziju i zaustavis je u pocetnu fazu korozije.

                        Comment

                        • prolupator
                          CBC Senator XXL
                          • 02.09.2005
                          • 3968
                          • Zemun

                          #13
                          Ako se ne varam to odmascivanje zapravo ogrubi povrsinu tako da prah bolje legne? Ali je mnooogo dobro kad se zavrsi ceo postupak.
                          Dobije se kompaktna zastita kroz koju ne moze nista da prodje, a otpornije je i na ogrebotine. Mislim, teze se probija od "obicne" farbe, deblje je i cvrsce, a ne treba ni da se lakira ? Lepo pokriva sve neravnine, tipa varovi, obrusen metal i sl.
                          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                          prolupator.mojblog.rs

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            Moji delovi se prvo peskare da se dobije extra dobra povrsina .. zatim po postupku kako je Nebbo naveo, sa razlikom da su moje povrsine dodatno poprskane sa Fixativ sprayom, koriste ga umetnici da daju zavrsnu obradu svome delu. Na bazi je celuloze i neznam koliko puta je neki od kluceva omko i udario, nigde traga.
                            Karter nema nigde fleku a definitivno je bombardovn sa svim i svacim. Da nepricam da na 3cm kroz karter (profil) prolazi 3" downpipe temperature od oko 900C stepeni.

                            No, postoje i prahovi koji su extra resistantnii na visoke temperature, navodno za zastitne plehove oko katalizatora na Volvo autima, naprimer, obradjena povrsina je rezistantna na temp od oko 1200C ako se nevaram. No tu je Nebbo da me ispravi ako gresim
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Tsar73
                              CBC Početnik
                              • 05.04.2007
                              • 6
                              • Gislaved SE / NIS-Komren Ser

                              #15
                              Ne gresis Boost sasvim si upravu ima sve po zelji musterije.
                              Ova boja koju smo na B203 stavili se zove Titan grey strukture ona se koristi za volvo interier u kamioni.

                              Comment

                              Working...
                              X