"Evoluzione" blatobrani...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kilson
    Moderator
    • 09.10.2004
    • 3216
    • NoviBGD
    • AR 75 GT

    "Evoluzione" blatobrani...?

    Zanima me par stvari;

    * Sistem kachenja na krila? Lepljenje (koji lepak), nitovanje (kako), neshto trece...?
    * Shta se deshava sa donjim delom krila (blatobranom), da li se on seche do tachke gde se krilo i novi (EVO) blatobran kachi ili se upushta duzhe?
    * Da li je fiberglas dovoljno dobro solucija za "custom made" EVO blatobran?

    Da li je ovo ta vrsta pripreme krila? Da li ostaje u ovakvom obliku?


    Pitam, zbog ove slike. Ochigledno je da ce deo krila "shtrchati" unutar EVO blatobrana...?


    Thx!
    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila
  • little
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 912
    • BGD
    • Lancia Ypsilon 1.2 8V

    #2
    nazalost slike ne mogu da vidim, pa mogu samo da odgovorim na deo pitanja, a to je da li je FG dovoljno dobar.
    Jeste naravno, FG je samo finalni sloj, pre nego sto se da konacni oblik delu koji se postavlja na blatobran, koristi se pur pena, a moze i fibergit.
    Onda se nanosi FG i oblikuje finim smirglanjem sve dok se ne dobije zeljeni efekat.
    posle susenja ide narvno farbanje i lakiranje.
    Konstatovala bih da FG nije solucija ves dobro resenje
    "zensko si brate"

    Some people are wise and some.. Otherwise..

    Comment

    • kilson
      Moderator
      • 09.10.2004
      • 3216
      • NoviBGD
      • AR 75 GT

      #3
      Hm. Pur penu koristim samo kao shablon za izradu ili ona ostaje i posle toga (shto mi izgleda chudno, ali ajde da pitam)?

      Josh jedna stvar (nisi odgovorila); kako se kachi novi blatobran za postojece krilo?

      vidim ja da ce morati neka kafitza da padne
      Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

      Comment

      • Dutchman
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 741
        • Vracar centar sveta

        #4
        kachish sa epoksijem nema boljeg lepka od epoxi smole .... ili to ili popnitnovanje pa da umresh od gitovanja
        Prevelika slika u potpisu!

        Comment

        • TypeKoshiR
          CBC Veteran
          • 01.11.2004
          • 115
          • Kranj,SLOVENIA

          #5
          Najbolje ti sa netima i onda na to stavis jednu plast fiber glasa takoje napravljena moja hauba i svi malo bolji wide body kit-ovi se stavljaju tako gore i imaju vec u osnovi napravljene rupe da se to za-neta i onda prekrije FG

          LP

          www.hondaaddict.com

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            #6
            Re: "Evoluzione" blatobrani...?

            Originally posted by killaz
            Zanima me par stvari;

            * Sistem kachenja na krila? Lepljenje (koji lepak), nitovanje (kako), neshto trece...?
            * Shta se deshava sa donjim delom krila (blatobranom), da li se on seche do tachke gde se krilo i novi (EVO) blatobran kachi ili se upushta duzhe?
            * Da li je fiberglas dovoljno dobro solucija za "custom made" EVO blatobran?

            Da li je ovo ta vrsta pripreme krila? Da li ostaje u ovakvom obliku?
            Pitam, zbog ove slike. Ochigledno je da ce deo krila "shtrchati" unutar EVO blatobrana...?
            Thx!
            Za lepljenje svega i svačega koristim K+D Vurt (nemam nemačka slova), tuba je oko 900 dinara i treba da je dosta za oba blatobrana. Iščupaćeš blatobran okolo ali se na spoju neće rastaviti.

            Ako pod fiberglas misliš na ono zeleno bodijevo ili staklenu vunu, ona je dobra za pokrivanje pa i za lepljenje u manjoj meri ali je neotporna na vlagu. Mora biti bez vazduha sa bilo koje strane jer se potklobuči vremenom.

            U svrhu zaštite spojeva odole ili staklene vune možeš koristiti bodijev "dekalin" 999 broj. Ostaje pomalo elastičan a nema šanse da ga skineš ničim. To je ono što se stavlja na "tregere" od haube i na spojeve koji se štite od prodora vlage na sastavima karoserije. Krpio sam poveće rupe sa njim tako da napravim fleku od lima i namažem obe strane, posle sušenaj drži godinama čak i na mestima kao što su unutrašnji blatobrani ili koševi.
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • kilson
              Moderator
              • 09.10.2004
              • 3216
              • NoviBGD
              • AR 75 GT

              #7
              Re: "Evoluzione" blatobrani...?

              Originally posted by Dora
              Ako pod fiberglas misliš na ono zeleno bodijevo ili staklenu vunu, ona je dobra za pokrivanje pa i za lepljenje u manjoj meri ali je neotporna na vlagu. Mora biti bez vazduha sa bilo koje strane jer se potklobuči vremenom.
              Da, upravo. Ideja je da ih pravim od staklene vune i dvokomponentne smole. Znachi, praktichno bih je morao zashtititi dekalinom? Da li prihvata farbu ili posle njega moram ici i sa gitom?

              Originally posted by Dora
              Za lepljenje svega i svačega koristim K+D Vurt (nemam nemačka slova), tuba je oko 900 dinara i treba da je dosta za oba blatobrana. Iščupaćeš blatobran okolo ali se na spoju neće rastaviti.
              Ok, kolika bi od prilike trebala biti dodirna povrshina? Praktichno novi blatobran bi se dodirivao sa krilom u tri duzhi (poslednja chetvrta je naravno slobodna)... Evo i slike sa tachkama lepljenja;



              Znachi, kolika shirina dodirninih povrshina za lepljenje? 2-3 cm?
              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

              Comment

              • NemaN
                CBC Senator XXL
                • 29.11.2004
                • 1560
                • munze

                #8
                jeli killaz jesi ti to nabavio nesto pa ne prijavljujes ili pitas samo onako?
                I'm not caucasian, I'm championship white

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Re: "Evoluzione" blatobrani...?

                  Originally posted by killaz
                  Da, upravo. Ideja je da ih pravim od staklene vune i dvokomponentne smole. Znachi, praktichno bih je morao zashtititi dekalinom? Da li prihvata farbu ili posle njega moram ici i sa gitom?

                  Ok, kolika bi od prilike trebala biti dodirna povrshina? Praktichno novi blatobran bi se dodirivao sa krilom u tri duzhi (poslednja chetvrta je naravno slobodna)... Evo i slike sa tachkama lepljenja;

                  Znachi, kolika shirina dodirninih povrshina za lepljenje? 2-3 cm?
                  Dekalin ide samo ispod na spojeve za zaštitu, dobro prihvata boju ali ćeš ga teško poravnati za farbanje, prodaje se u tubi kao silikon ili u limenci od kile. Odgore mora ići git da bi mogao farbati u svakom slučaju ma šta radio.

                  Znači za ono što ostane da ti štrči ispod novog dela blatobrana, nije pogodan za spolja.


                  Za lepak ti je dovoljno 1 santimetar širine, može i više ako ima prostora.
                  Lepi sve, drvo na metal, metal na kamen, plastiku na metal itd...

                  Staklena vuna mora biti zaštićena odole nekim sredstvom i to dobro a odgore je štiti farba. Postoje takozvani cement špric gitovi koji su odlična priprema za boju.

                  Plastobit mi se pokazao kao najbolja zaštita za unutrašnje i donje delove. Smanjuje vibraciju i buku a izdržaa visoke i niske temperature bez pucanja.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    #10
                    Originally posted by neman
                    jeli killaz jesi ti to nabavio nesto pa ne prijavljujes ili pitas samo onako?
                    Hehe, josh ne, za sada razmatram mogucnosti...

                    Dora: Hvala puno, mislim da cu ici sa tvojom opcijom (kada projekat bude aktuelan), suvishe mi je cimanje sa nitnama itd...

                    Koja je orijentaciona cifra za limenku dekalin-a?

                    Poz.
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    Working...
                    X