Uklanjanje tackica i ogrebotina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nesha
    CBC Član
    • 13.09.2007
    • 32

    Uklanjanje tackica i ogrebotina

    Pozdrav svima,
    Interesuje me da li je neko radio uklanjanje tackica od kamencica, i nekih ogrebotina (recimo od kljuca), prvo primenom nekih korektora, pa naravno poliranjem? Ako imate nekih iskustava pisite, kako, sta, koji korektori,...
    p.s. strasno me nerviraju na automobilu!!!!! :x
  • mugos
    CBC Senator XXL
    • 18.09.2007
    • 555
    • BG/sada Novi Beograd

    #2
    Iz iskustva ako nisu duboke, a kod mene su bile, samo farbanje.
    Igrala se deca sa ključevima.
    Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #3
      Ko bude izmislio zaista efikasan način da se izvrši trajna i kvalitetna reparacija ovakvih oštećenja postaće bogat čovek!
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • neshaoct
        Banovan
        • 18.08.2007
        • 1754
        • Beograd, Rakovica

        #4
        ..meni rekose za te korektore da je samo privremeno resenje...
        Kao kada hoces da prodas auto, pa eventualno da sakrijes neke ogrebotine i sl...Moze i sa poliranjem dosta da se sredi, ili bar ublazi...
        Tu mislim na ono klasicno poliranje za 50-tak evra...
        Ne na ono kada idu dublje, i kada se skida jedan sloj farbe...tada je verovatno efekat bolji, ali auto ne moze da prezivi [ bez farbanja ] vise takvih tretmana...

        Comment

        • nemanja_vr6
          CBC Član
          • 27.09.2007
          • 78
          • beograd

          #5
          Evo saveta za prevenciju! Preko branika i donjih delova vrata gde se najcesce i pojavljuju ogrebotine od kamnecica i .... prelepiti providnu foliju! Gotovo da je ne primetna a zastitice boju u velikoj meri!
          VW CLUB SRBIJA

          Comment

          • TETAK
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 3034
            • Čačak, Srbija

            #6
            To sa folijom može da bude solidno rešenje za zimske dane, ali foliju treba, čim se za to steknu uslovi skinuti, jer će se napraviti razlika u boji izmedju zaštićene zone u odnosu na deo auta koje je bez pokrivke!
            Na zapadu postoje i navlake za prednji deo vozila koje se koriste u toku zime kada ima najviše kamenčića na kolovozu.
            Gledao sam kako jedan farbar bukvalno drvenom čačkalicom veoma strpljivo(na očišćenu i odmašćenu površinu oštećenja) nanosi sloj podloge ili osnovne boje(nisam siguran) nakon čega posle sušenja nanosi boju istim postupkom sve dok se "krater" na laku ispuni i malo preko toga.Zatim sledi sušenje pa poliranje.Nekad ovo odlično uspe medjutim kako majstor kaže nije uvek tako.Ovaj postupak je prilično mukotrpan, ali se isplati, jer ako uspe niko neće primetiti da je tu bilo šta radjeno!
            Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

            Comment

            • PINHEAD
              CBC Senator XXL
              • 30.03.2005
              • 373
              • BG, Vidikovac

              #7
              Mene prvo nervira to sto kad majstorima trazis da ti "zafarbaju" kazu ti da ne moze da se uradi, da ce da ti se vidi, a onda, kad mu kazes, farbaj i haubu i branik i zafarbaj mi cose kod zadnjeg krila, ne da ti ga zafarbaju bato nego ne mogu ni oni da provale da je farbano! U cemu je fora? Kao mrzi ih, mala kinta, ne razumem?? To su bas bezveze fore. Ili ono klasicno, kad imas udubljenje kao od grada : "Ne mogu to da ti ispravim bez farbanja, puci ce farba dok budem ispravljao". E vala uzecu sam fen i ima da grejem i da ga ispravim bez da pukne!

              Drugo, ovo sa cackalicom bas sam planirao ali eto vreme mi ne ide na ruku a u garazi nemam struju...tako da cim grane prolece, prvo popunjavam ogrebotine farbom, susim i onda poliraj, poliraj poliraj! Ako ga ne budem izjednacio da bude svugde isto tu me seci!
              EI9, EJ9, EK9......

              Comment

              • HEHAD
                CBC Član
                • 13.11.2007
                • 13
                • Bgd

                #8
                Momci, istina je da su tačkaste popravke veliki problem. Svaki od prozvodjača boja, kao i brusnih materijala za autorefinish ima poseban segment SPOT REPAIR kome se pridaje ogromna pažnja, i umnogome se razlikuje od konvencionanog načina farbanja. Ovo vam govorim jer se profesionalno bavim upravo bojama i brusnim materijalima za auto program, i to uspešno već desetak godina. Čačkalica varijanta je samo dobra za prodaju, jer će se pre ili kasnije opet pojaviti. Pošto vidim da ste svi veliki ljubitelji svojih automobila, nemojte im to raditi. Odvezite kod profesionalca da se to sanira po propisu.

                Pozdrav

                Comment

                • PINHEAD
                  CBC Senator XXL
                  • 30.03.2005
                  • 373
                  • BG, Vidikovac

                  #9
                  Jel moze neki first-hand-tip za do-it-yourself spot repair?
                  Mislim ako ovaj sa cackalicom nije trajno resenje.......

                  Ja znam samo za 2 "profesionalna" nacina koje ovdasnji majstori primenjuju - komplet farbanje dela i "zamazivanje" ogrebotine
                  Ako postoji neko ko se profesionalnije bavi ovim stvarima kod nas voleo bih da dobijem njegov kontakt telefon, adresu, stagod.....
                  EI9, EJ9, EK9......

                  Comment

                  • HEHAD
                    CBC Član
                    • 13.11.2007
                    • 13
                    • Bgd

                    #10
                    Koncept je spoj tvoja dva "profesionalna načina" - komplet farbanje ogrebotine,ako hoćete da bude kako treba, nema druge...Ne bih želeo da neko pomisli da se bavim reklamiranjem, ja nisam lakirer, već trgovac, stoga ovo radim jer sam i ja zaljubljenik u automobile (Alfa i Honda su mi jedine ljubavi). Ko god želi drugarski savet, i preporuku za dobrog majstora neka se javi na PM. Dobrih majstora u Srbiji nažalost ima jako malo. Uglavnom su to priučeni moleri, ili ljudi koji su se tim poslom bavili u Nemačkoj sedamdesetih godina prošlog veka. Problem je što isti ti ljudi koriste istu tu tehnologiju od pre 30 godina, jer ne žele\nemaju mogućnosti da nešto novo nauče.

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #11
                      Daj nam bar navedi onako uopšteno kako se taj "spot repair" radi.Ja sam imao priliku da vidim jedan komplet koji se sastojao od dve komponente plus boja, pa nekakva četkica i sa tim nisam ništa pametno mogao da uradim, osim što sam se lepo umazao.
                      Ovo sa "čačkalicom" sam gledao iz "prvog reda" i rezultat je bio van očekivanja!
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      Working...
                      X