Ispravljanje ulubljenih vrata - cime?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • neshaoct
    Banovan
    • 18.08.2007
    • 1754
    • Beograd, Rakovica

    #16
    ...mora da se okrene naopako...
    Evo, pogledaj na snimku kako se to radi :
    http://www.youtube.com/watch?v=miNykNl- ... re=related

    I tu je naglaseno da boca mora biti okrenuta naopako

    Comment

    • spanjeli
      CBC Senator XXL
      • 17.09.2005
      • 532
      • Nis

      #17
      jbte ko da pricam u prazno,znaci ZNAM da treba da se okrene naopako,ZNAM da treba da se zagreje fenom pre toga,ali komprimovani vazduh NE RADI posao kako treba u odnosu na CO2 u spreju koji ide do neverovatnih -85C u odnosu na kompr vazduh koji stvara samo -35C,mozda i manje, a ceo stos je u toj temperaturnoj razlici i sto je ona veca,to je veca sansa da popravka uspe!
      Originally posted by Sheta_Junior
      Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

      Comment

      • Bane
        CBC Senator XXL
        • 30.05.2006
        • 344
        • Konjarnik Bg

        #18
        treba da okrenes bocu naopako dali to znas?
        vidi sliku











































        batali se corava posla kad vec niko to nije radio pa da objasni sto da experimentises?
        neki farbar ti nebi uzeo vise od 30 ojra ili gresim

        Comment

        • neshaoct
          Banovan
          • 18.08.2007
          • 1754
          • Beograd, Rakovica

          #19
          Pa, kada vec sve to znas, sta se onda i dalje razmisljas...
          Probaj taj Wutrh za koji ti prodavac kaze da je CO2...
          Idi na otpad, i probaj na nekom krsu koji stoji tamo...ne moras probati na svom autu...

          Pre par meseci, dok nisam nasao odgovarajuce sredstvo za odrzavanje unutrasnje plastike na svom Stilu, potrosio sam bar duplo od tih 800 dinara...
          'Ajde da si rekao da Wurth kosta 8.000 dinara...pa da razume covek da ti se ne kupuje ako vec nece zavrsiti posao...ali za 800 kinti da pravis toliki problem...

          Kupi, probaj [ ne moras na svom autu ]...i ako ne uspe, baci ga....eto, tako prosto


          edit: ako ga je bas dobro ulubio...onda 30 evra nece zavrsiti posao...
          Te pare uzimaju samo za farbanje na ''fleku'', plus sto uzmu za ispravljanje...Ako farba ceo deo, onda samo za farbanje 50-60 evra minimum...

          Comment

          • spanjeli
            CBC Senator XXL
            • 17.09.2005
            • 532
            • Nis

            #20
            Pa, kada vec sve to znas, sta se onda i dalje razmisljas...
            Pa racunam da ima ljudi na forumu koji se ili bave varenjem ili poznaju to pa ce mi reci sta ima u tom wurth-ovom "spreju za zavarivanje"

            ali za 800 kinti da pravis toliki problem...
            to je vec 1/4 cene posla koji bi odradio majstor,ako ja isprobavam taj wurth pa dust cleaner jedan pa drugi pa treci...spiskacu sve pare koje treba da dam majstoru,a ja sam zeleo da probam to pre nego sto oteram kola kod majstora i vama iznesem saznanja koja bi vam verovatno koristila za ubuduce,mislio sam da ovaj forum zato sluzi...
            Originally posted by Sheta_Junior
            Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

            Comment

            • spanjeli
              CBC Senator XXL
              • 17.09.2005
              • 532
              • Nis

              #21
              Originally posted by spanjeli


              Originally posted by Sheta_Junior
              Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

              Comment

              • neshaoct
                Banovan
                • 18.08.2007
                • 1754
                • Beograd, Rakovica

                #22
                ...uh, najgora su ta ulubljena skroz dole...kod te zastitne bocne trake...
                Tu na vratima bi trebalo iznutra da ima i kao neka sipka koja je ojacanje, pa je i iznutra tesko prici...

                Comment

                • Ivvan
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1574
                  • Nis
                  • SAAB 9000

                  #23
                  Originally posted by spanjeli
                  I sto je jos vaznije kad okrenes sprej naopako izlazi ono sto treba
                  Jel si siguran,ja nemam takva iskustva sa dust sprejevima ali probacu i taj iz office1
                  Pa ponasa se isto kao sprejevi na snimcima koji kruze netom.
                  Temperaturu nisam merio, nije mi palo na pamet
                  A nisam uspeo ni da ispravim ono sto sam pokusavao, da li zato sto je bio slab fen ili prebeliko udubljenje nisam siguran. Ali mislim da za 400 din mozes da probas pa ako uspe, uspe, ako ne tu su majstori

                  P.S. Baci pogled na link
                  Turbos make torque,and torque makes fun

                  Comment

                  Working...
                  X