Prepravka sa dobosa sa 3 na 4 srafa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • manijac
    CBC Veteran
    • 30.03.2005
    • 109
    • Bor

    Prepravka sa dobosa sa 3 na 4 srafa

    Radim neku repliku iz 34 pa kao osnovicu koristim sasiju Renoa 4 sa samo prednjim vesanjem.
    Sada imam problem kako da najednostavnije prepravim srafljenje felge za dobos koji ima 3 srafa na 4.
    Dali da radim neki reducir plocu ili ...?
  • Sasha
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 4126
    • Novi Sad

    #2
    Zasto si uzeo sasiju 4-ke za bazu???
    www.arcs.org.rs/forum

    Comment

    • manijac
      CBC Veteran
      • 30.03.2005
      • 109
      • Bor

      #3
      Zato sto ce tockovi da vire ko u bolida, znaci ima najpribliznije prednje vesanje, koje je meni potrebno.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Hm.. izvini a sta pravis?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • manijac
          CBC Veteran
          • 30.03.2005
          • 109
          • Bor

          #5
          Ford Speedstar Coupe Cabrio 34"

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Oki.. nice

            Malo je glupo da sad kazem sta bi uzeo za sasiju posto pretpostavljam da su radovi odmakli.

            Imas li kakve slike projekta
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              K.. nasao



              Sa tvoj sajta

              Mada pretpostavljam da ono nije tvoje jer vidim da su felgne sa 5 rupa na ovome.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • manijac
                CBC Veteran
                • 30.03.2005
                • 109
                • Bor

                #8
                Naravno da nije neki ludi amer napravio a ja jos ludji ocu da ga iskopiram.
                A da malo cu jos da ga dousavrsim (vizuelno).

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Sto se tice reducir plocice, misli na sledece:

                  Da srafovi moraju da se srafe u glavcinu a ne u reducir plocu.

                  Dakle, skidanje glavcine i njena obrada da dodjes na nivo sa 4 rupe iznutar glavcine.

                  Kocnice?

                  Oce li biti prednji ili zadnji pogon?
                  Pretpostavljam zadnji.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • manijac
                    CBC Veteran
                    • 30.03.2005
                    • 109
                    • Bor

                    #10
                    E za glavcinu je i problem reno ima zaj... razmak srafova tako da srafljenje izgleda mora biti u plocu a ona na glavcinu (duplo srafljenje)
                    Pogon ce biti na prednje tockove i za sada ne idem na jacinu motora nego na atraktivni city car.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Hm..

                      Sto nenapravis drugu glavcinu sa 4 rupe i razmakom koji ti treba?

                      Ionako neces ostati na dobos kocnicama ?

                      Dakle obradi samu glavcinu , novu, kakva ti treba.
                      Strug i strugari cudo rade

                      Kocnice, da bi bio max COOL , hm.. potrazi od audija iz 70/80 godina, imali su diskove na poluosovini a cheljusti na ramenima
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Fools and Horses
                        CBC Početnik
                        • 05.05.2005
                        • 4
                        • podgorica

                        #12
                        po meni ti je najbolje ako imas nekog dobrog bravavara da ti napravi na strug nove glavcine i da ugradis diskove ukoliko zelis da ostanes na dobosima onda svakako ditanca, ploca, reducir il kako je ko zove

                        Comment

                        Working...
                        X