a da ga kupujes, po usima ide samo tako, i to gde nadjes jer fabricki retko koji model je imao pleh ..
Šus-pleh Bravo 1.2
Collapse
X
-
Postoji alternativa da ga uradim od klirita na koji kasnije samo zalepim najtanji ajuminijumski lim i to bi imalo karakteristike originala.Ne moram ja da ga ispostujem ko sto izgleda na epiru ali tek kad bi imao mustru mogao bi da ga modifikujem.Klirit od 4mm ima relativno razumnu cenu za takvo parce.A alu-lim od pola ili 1mmje zanemariv trosak.Pogledajte epir za vase modele i videcete da svi modeli imaju fabricki ugradjen sus.Ako vec volite svoje mezimce i drzite ih u top stanju ne vidim razlog zasto ne odraditi i ovu stsvku pa makar malo improvizovali,a 100% sam siguran da ce dati osetne promene.I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Originally posted by bokija...Ako vec volite svoje mezimce i drzite ih u top stanju ne vidim razlog zasto ne odraditi i ovu stsvku pa makar malo improvizovali,a 100% sam siguran da ce dati osetne promene....jer je nevazna stvar...
Jedina korist od njega mi je bila obaranje cene kad sam kupovao auto, jer sam na malo stvari mogao da se pozovem prilikom cenkanja, pa sam se setio da nema ''pleh''...
Price o poremecenoj aerodinamici jer nema donji ''pleh'' zaista nisu realne...
Po toj logici, imas problem jer npr. pozadi nemas difuzor [ kao na F1, ili kao na modelima Ferrari automobila, i jos nekim drugim skupim masinama ], koji usmerava vazduh koji prolazi ispod automobila...
Nabroj mi 3 osetne promene koje smatras da ces osetiti ?
Comment
-
-
1.Bolje hladjenje
2.Manja buka pri vecim brzinama
3.Veca stabilnost
4.Zastita elemenata motora,npr. lambda,filter ulja,pumpa serva...
5.Cistoca motora kiji se i onako tesko pere i cisti zbog elektronike
Ukratko,mislim da ima i vise nego dovoljno razloga za malo truda.Na kraju neki mnogo pametni i strucni ljudi su potrosili gomilu para i vremena da izmisle da taj pleh treba da bude tu,tako da meni manje pametnom i siromasnijem ostaje samo da se trudim da ispostujem ono sto su oni smislili.Mislim da pomalo tvrdoglavo odbijas da priznas cinjenice,proradio u tebi srbenda pa to ti jeBrzina od 90kmh nije samo najstedljivija sto se benzina tice nego posle nje dracticno rastu i sile koje deliju na auto usled kovitlanja vazduha.Naravno to ti je malo teze da primetis posto ti vec na 60kmh nivo secera u krvi skace i mena percepciju i moc zapazanja.Zao mi je sto neko od nas ko cesto vozi brze i na duze staze nema priliku da nam isprica kako izgleda voziti isti auto pod istim uslovima sa i bez pleha.
I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Originally posted by bokija1.Bolje hladjenje
Dakle, kad je motor zatvoren sa svih strana [ gore hauba, dole pleh ], onda ima bolje hladjenje ?
Uostalom, jel' si imao problema sa temperaturom motora ?
Originally posted by bokija2.Manja buka pri vecim brzinama
Originally posted by bokija3.Veca stabilnost
Evo...kad budes otisao da uradis test amortizera, videces da su oni ispod 40-50%...
Originally posted by bokija4.Zastita elemenata motora,npr. lambda,filter ulja,pumpa serva...
Zato je i meni receno u servisu da npr. kad naidjem na neku veliku baru, malo usporim kako voda ne bi bas sve okupala...isto tako da pripazim prilikom voznje van asfalta na kamencice...
Originally posted by bokija5.Cistoca motora kiji se i onako tesko pere i cisti zbog elektronike
Deo sam vec ocistio, a evo....sutra cu od prepodne da uzmem krpu, i bez kapi vode cu ocistiti sve...
[ mada, mozda ipak necu stici bas sve...]
Uostalom, motor i ne moze da bude bez prasine i sl...
Nista mu nece biti ako je dole prljav...
Isto kao sto mu nista nece biti bolje ako svaki dan na kanalu brises i cistis donji deo...
Comment
-
-
Pri vecim brzinama stvara se pritisak i motornom prostoru od vazduha koji ulazi odozdo,pa je smanjena cirkulacija vazduha koji treba da savlada hladnjak.
Buka je manja iz istog razloga jer veliki udeo u sumu vetra dolazi bas iz motornog dela gde svira po svim mogucim ivicama i rupama a onda zvuk ne samo kroz firewall nego i kroz prozore,jer nema dole zastite ulazi u kabinu.
I na sve to logicno da auto koji se naguta vetra mora da se i odigne od zemlje sto povecava potrosnju goriva i smanuje stabilnost.
Ako ti ovo nije dovoljno jasno na nivou dece za 6. razred osnovne onda sam siguran da si samo tvrdoglav il me zezasI'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Sve sve ali stabilnost i potrosnja stvarno nemaju nikakve veze...sve ovo je pocelo tako sto si primetio da ti je auto nestabilan pri vecim brzinama i nekoliko nas je pokusalo da ti objasni da to nema veze ali ajde...prekontrolisi amorte vrlo moguce da ces se neprijatno iznenaditi...FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG
Comment
-
-
Danas sam bio do ACB i uradio pregled vesanja.????...Prednji trap,nema luftova amortizeri 83% oba,majstor kaze ni novo nemaju 100%.Zadnji trap takodje nema luftova,levi zadnji amortizer 67% desni 50%,majstor kaze da to i nije dobro.Znaci lose lezanje se svelo na dve tacke,zadnji amortizeri ili supleh.Verpvatno oba zajedno,jer ne bi trebalo da samo jedna stavka da toliku nestabilnost na putu.Za ostalo maestro kaze da je auto u odlicnom stanju.Eto Neso,sta sad mislis o celoj stvari?I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
...sta ima da mislim...bas zato sto i ja znam da ni novi amortizeri nemaju 100%, iznenadjuje me taj rezultat od 83%...
Znam jednu stvar :
taj pleh ispod nema veze sa tim sto se tebi dogadja...
X puta sam isao auto-putem 140+ km/h, ni na Bravi, a ni sada na Stilu taj pleh nemam...i bez obzira, nikakvih problema nisam imao...
Ti radi sta god mislis da treba, ali ja nikada ne bih, iz tog razloga, bacao pare na pleh...
Comment
-
-
Gume su Goodyear GT2 u top formi.Ko sto rekoh osim zadnjih amorta,majstor nije naso nikakvu drugu zamerku.Inace malopre sam isao za makis i na obrenovackom je duvao dobar vetar,oseca se kad je oko 140 jak sum vetra ispod auta.Inace auto je dosta visok,pogotovu pozadi ko da je sad izaso iz fabrike.I'm not beautiful,but I'm stupid
Comment
-
-
Ja sam imao slican problem na Puntu I, kada sam zamenio amortizere (stavio sam Monroe reflex), totalno druga prica, u krivinama gde sam isao 60km/h sada sam mogao bez problema da idem 90km/h. A nisam imao shus pleh...
Salim se... Ali amortizeri su ti veoma bitna stavka sto se tice drzanja automobila na putu. A ako kupis nove gume i to sve cetiri tek ces onda da osetis potpuni uzitak u voznji... Prosto ide tamo gde ti hoces...
Pozdrav.Stilo 1.9JTD 16v 140KS
Comment
-
Comment