´Ocu sam da uradim limariju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dzoni_mkv
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2007
    • 875
    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

    ´Ocu sam da uradim limariju

    Ovako, auto mi je na patosu probio na par mesta. Nista veliko, mislim ne moze da propadne ali hocu to polako da saniram, plus sto ima mali milion sitnica spolja koje me izludjuju. Posto imam radionicu, Co2 aparat, mislio sam da ja isecem te delove koji su truli, stavim zdrav lim, jedino bih limara zvao zbog jednog ruba koji je bio zakacen i nije uradjen (tako sam kupio auto) pa bi trebao da se menja. E sada posto nikad u zivotu nisam radio tako nesto na autu (ako negde zapnem drugar je tu nije frka), pitanje je sledece: cime zastiti ta mesta koja su menjana (body ili nesto drugo) koliko slojeva ili cega vec? Dalje, spolja bih sve sredio, izmenjao taj problematicni rub, i jos par sitnih nedostataka i naravno sve pripremio za farabanje i samo majstoru oterao vec spreman auto za farbanje, ceo auto se farba. E sada me interesuju faze pripreme auta za farbanje (naravno kada zavrsim seckanje i varenje na autu). Neki kazu jedan nacin, neko sasvim deseti, znaci kako bi trebalo, odnosno kako bi bilo najbolje. Koji materijal da uzmem, a da ne bude neko s*anje da mi se ljusti boja, otpada git itd. Nije metalik boja.
    Sto vise saveta jer sam danas rasturo enterijer, sve poskidao i polako sutra krecem sa zamenom lima na problematicnim mestima.
    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

  • zemunac72
    CBC Veteran
    • 08.12.2006
    • 154
    • zemun

    #2
    ako nisi nikada radio limariju i pripremu za farbanje ja neznam kako da ti objasnim. spricanje kola je mnogo jednostavnije od pripreme,bolje da ti neko pripremi auto a ti ga sam prespricaj. ako sam budes gitovao bice kao pionirski crtez. nekazem da je to neka nauka,ali treba mnooogo prakse da bi to sto radis imalo smisla. varove premazi osnovnom bojoj i preko nje neku anti korozivnu zastitu. mozes budy sasvim je korektan. ako ipak sam budes gitovao kupi sto skuplji git, body se tesko obradjuje,tvrd je....ma poslusaj me....oteraj da ti to neko uradi.....mogao bi da ti pisem bajke ovde a ti ces samo belo da gledas.....svaki farbar ima neku caku,neko ceni ovo neko ono,neko voli body neko voli max majer......

    Comment

    • Dzoni_mkv
      CBC Senator XXL
      • 29.04.2007
      • 875
      • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

      #3
      Nismo se razumeli, odnosno ja sam pogresno napisao. Naravno da za te "fine" poslove moram da zovem drugara koji to radi vec duze vreme. Mislio sam da uradim sve u svojoj reziji, bez spricanja koje treba da bude u komori. Iskreno, nemam poverenja u majstore koji bi mi radili auto jer znam da niko nece da posveti paznje detaljima onoliko koliko ja i da ce sve da urade sto pre. Naravno ima onih koji to rade mnogo dobro, ali znam koliko takvi kostaju, a opet takivih je u mojoj okolini svega 2-3 i kada sam im oterao auto (stegao zube i zaboravio na cifru) pocele su price pa ne znam da li ti se isplati, star je to auto, pa mozda da probas da ga samo flekujes itd. Znaci ne radi im se jer ih bas briga da okrpe to malo sto treba i da ceo auto srede kako valja jer ce nekom na S klasi ili Tuaregu da zarade mnogo vise i jos ce da budu majstori na glasu kako su extra to odradili a ustvari su stavili novo krilo i sa skupocenom farbom vratili sve "fabricki". Big deal tako to mogu i ja da uradim, ali ovde gde sve treba iz pocetka....... Znaci bolje da se ja i drugar mucimo za te novce i na karaju platiti farbara nego dati nekom silne pare a da ga ofuseri uz pricu, ipak je to star auto ne moze bolje.
      You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #4
        Ja sam prošle godine imao neku rdju sto je izbila na vratima,sajtnama i na rubovima..ne mnogo.išmirglao sam do zdravog lima (sijao se ko nov lim,valjda je zdrav),zatim sam uzeo ANTIROST i četkom premazao sve površine,sutradan obrisao i prefarbao sivom zaštitnom farbom za lim,zatim sam dan posle stavio git gde je trebalo i poravnjao-išmirglao.
        i posle sam prefarbao auto-lakom u spreju.
        ALI to je meni opet izbilo na istim mestima,tako reći istog inteziteta...
        gde sam pogrešio?
        dali ima nešto bolje što će u prvom kontaktu sa metalom da ga mnogo bolje zaštiti?
        ili sam pogrešio u još nekoj fazi ?
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • dfast
          CBC Senator XXL
          • 26.05.2005
          • 1302
          • Hoofddorp NL /Bgd

          #5
          Pogresio si u antirost-u. On se ne nanosi na zdrav lim i nije atikorozivna zastita. To je kiselina koja ako ostane na limu posle i dalje nagriza. On uglavnom sluzi sa neke staticne stvari tipa gvozdene ograde kojima ne mozes prici smirglom i pre farbanja se obavezno ispere vodom i dobro osusi. Osnovna farba pa onda ostalo, git, spric kit, farbe... kako ko voli i zna.

          Comment

          • zemunac72
            CBC Veteran
            • 08.12.2006
            • 154
            • zemun

            #6
            anti rosta ima dve vrste,jedan se posle nanosenja smirgla i pere a drugi ne,odma se farba. pogresio si jer nisi odklonio uzrok rdjanja a to je sa one strane kojoj nemozes da pridjes. naime,lim dobije malu rupicu,takoreci nevidljivu i kroz nju izbija rdja ponovo i dize boju. kada vidis negde da se boja podklobucila,i to osmirglas izgitujes i ofarbas...opet se na istom mestu dize i pravi njesra. e sad,postoji standoksov prajmer koji se nanosi na takve kriticne delove i on nedozvoljava da se ponovo desi ista stvar. skup je, ali vredi para. rub lim koji odradis sa tim ostaje spolja ceo i bez rdje a ispod gotovo da nestane lima....felne kad prespricas sa tim prajmerom i ofarbas bojom ostaju godinama bez korozije.

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #7
              hvala ..znaci taj "standoksov prajmer" ..tje vidimo posto je
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • Delkan
                CBC Senator XXL
                • 14.06.2005
                • 829
                • 60 km From BG,West

                #8
                Originally posted by zemunac72
                anti rosta ima dve vrste,jedan se posle nanosenja smirgla i pere a drugi ne,odma se farba.
                Kako se zove taj drugi antirost?Nabavlja se na istim mestima kao i ovaj prvi?

                Comment

                Working...
                X