Auto: Fiat Bravo HGT ( verzija sa 155 konja i plasticnom usisnom granom )
Kada auto dostigne radnu temperaturu, broj obrtaja motora u minuti je 700, i kazaljka na instrument tabli nikada ne prelazi ispod 700 obrtaja/min.
Kada auto stoji i nije u brzini (ler) i tada stisnem gas i tako povecam broj obrtaja na nekoliko hiljata i i naglo ga pustim, kazaljka se odmah vrati. Ali ni milimetar ispod 700 obrtaja/m. Isto je i kada je auto u voznji tj. pri pritisku kvacila. I to je ok, tako i treba da radi.
Ali problem je sledeci,
U leru, odmah nakon uljucivanja klima urecaja kazalja padne na 500-400 obrtaja/m. i u istom trenutku se vrati na 700 ( verovatno to kompjuter odracuje ). Ali kada stisnem gas i obrtaji precu 4000-5000 obrtaja/m i naglo pustim gas, tada se kazalja ne zaustavlja na 700 obrtaja/m vec padne na 400-300 obrtaja/m. gde se motor gusi i odmah gasi. Bilo to na leru ili u voznji kada se stisne kvacilo. Tj. kompjuter ne reaguje iste sekunde i vrati motor na 700 obrtaja/m. vec dozvoli da padne na 300 i ispod 300.
Ovaj problem se javlja samo kada je klima ukljucena.
Ali kada ukljucim klimu i ostavim je da radi 3-4 min. , naravno bez pritiskanja gasa, tada sve radi kako treba. Tj. kazaklja se opet spusti do 500-400 obrtaja/m, ali je kompjuter vrlo brzo vrati na 700 obrtaja/m i tako ne dozvoli da se motor ugusi i ugasi. Ali se primecuje da je na granici pred gasenjem. Ali ni ovo nije savreseno, zato sto se opet desava da nakon 20-30 min. sve pobrljavi i u voznji kada pritisnem kvacilo on pusti da motor ode ispod 400 obrtaja/m i naranvo ugasi se.
Sta bi mogao da bude problem?
Kada auto dostigne radnu temperaturu, broj obrtaja motora u minuti je 700, i kazaljka na instrument tabli nikada ne prelazi ispod 700 obrtaja/min.
Kada auto stoji i nije u brzini (ler) i tada stisnem gas i tako povecam broj obrtaja na nekoliko hiljata i i naglo ga pustim, kazaljka se odmah vrati. Ali ni milimetar ispod 700 obrtaja/m. Isto je i kada je auto u voznji tj. pri pritisku kvacila. I to je ok, tako i treba da radi.
Ali problem je sledeci,
U leru, odmah nakon uljucivanja klima urecaja kazalja padne na 500-400 obrtaja/m. i u istom trenutku se vrati na 700 ( verovatno to kompjuter odracuje ). Ali kada stisnem gas i obrtaji precu 4000-5000 obrtaja/m i naglo pustim gas, tada se kazalja ne zaustavlja na 700 obrtaja/m vec padne na 400-300 obrtaja/m. gde se motor gusi i odmah gasi. Bilo to na leru ili u voznji kada se stisne kvacilo. Tj. kompjuter ne reaguje iste sekunde i vrati motor na 700 obrtaja/m. vec dozvoli da padne na 300 i ispod 300.
Ovaj problem se javlja samo kada je klima ukljucena.
Ali kada ukljucim klimu i ostavim je da radi 3-4 min. , naravno bez pritiskanja gasa, tada sve radi kako treba. Tj. kazaklja se opet spusti do 500-400 obrtaja/m, ali je kompjuter vrlo brzo vrati na 700 obrtaja/m i tako ne dozvoli da se motor ugusi i ugasi. Ali se primecuje da je na granici pred gasenjem. Ali ni ovo nije savreseno, zato sto se opet desava da nakon 20-30 min. sve pobrljavi i u voznji kada pritisnem kvacilo on pusti da motor ode ispod 400 obrtaja/m i naranvo ugasi se.
Sta bi mogao da bude problem?

Comment