Postavljam pitanje u ime prijatelja.
Prvo sam hteo da postavim temu u sobi za auto-klimu, ali mislim da je ovo pravo mesto za dijagnostiku problema, jer se on i ne odnosi na funkcionisanje klime nego na problem sa motorom (i/ili pripadnim sklopovima), koji je "isprovociran" radom klime i to samo pod odredjenim okolnostima.
Radi se o Mercedesu E260, 1992. godishte (124-orka). Auto ima ugradjen LPG sistem skoro dve godine, ali se problem pocheo manifestovati tek odnedavno. Iz tog razloga mislim da LPG nema nikakve veze sa dole opisanim simptomima.
Znachi, u gradskoj vozhnji kad se ukljuchi (AC) klima, motor pochne da dizhe temperaturu. Kad se sa ukljuchenom klimom vozi na otvorenom tih simptoma nema, znachi sve je sasvim normalno. Medjutim, chim se auto uspori, bilo da je u pitanju vozhnja u gradu, bilo neki zastoj od minuta-dva na otvorenom putu, temperatura krene da se dizhe. Sa iskljuchenom klimom auto nema nikakvih problema, ni u gradu ni na otvorenom, dakle sve funkcionishe besprekorno. Auto se vozi na plin 95% vremena.
Klima inache funkcionishe bez problema, nikakvih promena u radu ili funkcionalnosti prijatelj ne primecuje, ali definitivno je problem vezan za nju, direktno ili indirektno.
Ja iskreno nisam znao niti mogao da pretpostavim shta bi moglo da bude uzrok ovakvom problemu, tim pre shto se u Merca slabo razumem
Ali ajd' da chujem ko mozhda zna shta je u pitanju, pa da pomognemo choveku (pre nego ga oderu u "Dragachevcu"
).
Pozz
Prvo sam hteo da postavim temu u sobi za auto-klimu, ali mislim da je ovo pravo mesto za dijagnostiku problema, jer se on i ne odnosi na funkcionisanje klime nego na problem sa motorom (i/ili pripadnim sklopovima), koji je "isprovociran" radom klime i to samo pod odredjenim okolnostima.
Radi se o Mercedesu E260, 1992. godishte (124-orka). Auto ima ugradjen LPG sistem skoro dve godine, ali se problem pocheo manifestovati tek odnedavno. Iz tog razloga mislim da LPG nema nikakve veze sa dole opisanim simptomima.
Znachi, u gradskoj vozhnji kad se ukljuchi (AC) klima, motor pochne da dizhe temperaturu. Kad se sa ukljuchenom klimom vozi na otvorenom tih simptoma nema, znachi sve je sasvim normalno. Medjutim, chim se auto uspori, bilo da je u pitanju vozhnja u gradu, bilo neki zastoj od minuta-dva na otvorenom putu, temperatura krene da se dizhe. Sa iskljuchenom klimom auto nema nikakvih problema, ni u gradu ni na otvorenom, dakle sve funkcionishe besprekorno. Auto se vozi na plin 95% vremena.
Klima inache funkcionishe bez problema, nikakvih promena u radu ili funkcionalnosti prijatelj ne primecuje, ali definitivno je problem vezan za nju, direktno ili indirektno.
Ja iskreno nisam znao niti mogao da pretpostavim shta bi moglo da bude uzrok ovakvom problemu, tim pre shto se u Merca slabo razumem


Pozz
Comment