Kad ukljucim klimu ukljuci se ventilator i kompresor i tako radi manje od minut taman pocne lepo da hladi,zatim se iskljuci i kompresor i ventilator i tako se pale i gase na svakih 10sec. u cemu je tu preoblem?
Pa zasto si to precutao u postu?Nemas ga fabricki ili je skinut?Bez ventilatora,pri stajanju ili sporoj voznji kondenzator (hladnjak) se pregreva i raste pritisak freona usled cega reaguje presostat visokog pritiska i iskljucuje kompresor.Da li su klimu punili po isparenju ili kolicini (tezini)?
Zaboravio sam da napisem...nema ga fabricki,jos jednom da napomenem da je do pre 7-8dana radila savrseno i odem danas da majstor vidi sta je on je samo dopunio i kaze da mi treba taj ventilator al' nije mi jasno zasto je pre radila ok
P.S. Nisu merili nego valjda po pritiscima...
Nesto mora da hladi taj kondenzator.Ukoliko ga fabricki nema na autu (btw koji auto je u pitanju ?),njegovu ulogu preuzima ventilator hladnjaka rashladne tecnosti.Da li se pali taj ventilator kad ukljucis klimu?Auto klimu treba puniti po kolicini pa je sasvim moguce da su je prepunili.Cisto za probu,izadji na otvoren put pa je ukljuci da vidis da li se to desava i pri vecim brzinama.
Ako je saće zapušeno možeš ići 200 na sat ne vredi, probaj da ga ispereš. Ako imaš dosta freona a gasi se može zbog veliko pritiska a to se dobija temperaturom u sistemu, ventilator može raditi ali ne ohladi dovoljno pa presostat isključi sve. Ne mora da znači ali može da bidne...
Za NS ne znam ali ima jedan u Kaću na ulasku nekoliko ulica pa onda levo do kraja mesta poslednja ulica. Izgubio sam vizitku pa nemam broj ali će valjda znati neko iz Kaća, i tamo ga svi znaju...
Comment