Pozdrav, u pitanju je manuelna klima u Mitsubishi Carismi 1.6 '97god.
Kad se klima uključi, lepo radi, skoro trenutno počne da duva hladan vazduh. Posle nekog vremena se isključi, pa se posle 15-20sec ponovo uključi, i u zavisnosti od spoljnje temperature i stepena na koji je podešen ventilator kabine isključuje se u nekim intervalima od minut do par minuta. Naravno kad je jako toplo, auto na suncu, ventilator na III ne stigne da se isključi. E sad, za isključivanje je zadužen senzor temperature koji se nalazi na samom izlazu hladnjaka u kabini i koji koliko ja kontam služi da ne bi došlo do smrzavanja (zaleđivanja) hladnjaka u kabini. U vožnji se primeti svako uključivanje/isključivanje, a pošto je to relativno često, ume da nervira...
Da napomenem da sam klimu ugradio pre dva meseca iz potpuno istog auta i sistem je uredno vakuumiran i napunjen gasom i uljem, ispraćeni su pritisci kod majstora i sve je bilo ok. I za to isključivanje/uključivanje majstor mi nije rekao da ne valja, kao da tako treba.
Moje pitanje je: Da li to tako treba?
Kad se klima uključi, lepo radi, skoro trenutno počne da duva hladan vazduh. Posle nekog vremena se isključi, pa se posle 15-20sec ponovo uključi, i u zavisnosti od spoljnje temperature i stepena na koji je podešen ventilator kabine isključuje se u nekim intervalima od minut do par minuta. Naravno kad je jako toplo, auto na suncu, ventilator na III ne stigne da se isključi. E sad, za isključivanje je zadužen senzor temperature koji se nalazi na samom izlazu hladnjaka u kabini i koji koliko ja kontam služi da ne bi došlo do smrzavanja (zaleđivanja) hladnjaka u kabini. U vožnji se primeti svako uključivanje/isključivanje, a pošto je to relativno često, ume da nervira...

Da napomenem da sam klimu ugradio pre dva meseca iz potpuno istog auta i sistem je uredno vakuumiran i napunjen gasom i uljem, ispraćeni su pritisci kod majstora i sve je bilo ok. I za to isključivanje/uključivanje majstor mi nije rekao da ne valja, kao da tako treba.
Moje pitanje je: Da li to tako treba?

Comment