Problem sa klimom Lancia Thema 2.0 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • alex-kv
    CBC Član
    • 29.05.2005
    • 33
    • KV

    Problem sa klimom Lancia Thema 2.0 16v

    Kao prvo pozdrav svim forumasima i mod timu.
    A kao drugo problem:
    U pitanju je Lancia Thema 91' godiste, klima je automatska, hoce da hladi ali nece da greje (nekad hoce ali uglavnom nece). Dok radi primetio sam da led diode malo brljave.
    Ima li neko neku ideju sta bi to moglo da bude?
    I da li bi se problem resio eventualnom zamenom upravljacke kutije, mislim na ono sto je na centralnoj konzoli, posedujem jednu ali je iz modela '92"?
    Unapred hvala
    www.fl-team.net/why/

    "A lot of people quit looking for work as soon as they find a job"
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Probaj da nadjesh podatke kako se vrshi autokalibracija na tom sistemu!!
    Verujem pritiskanjem istovremeno par dugmica na kontolnoj tabli .. ali kojih?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • alex-kv
      CBC Član
      • 29.05.2005
      • 33
      • KV

      #3
      Sistem je BOSCH-ove proizvodnje, i ugradjivan je u Cromu i mozda u SABBA i Alfu 164, mozda neko zna neku univerzalnu magiju?
      Da li postoji mogucnost da ako ne pronadjem uputstvo, proverio sam i u servisnoj knjizici i u Auto dati, i premestim upravljacku jedinicu, stvar mozda pogorsam?
      www.fl-team.net/why/

      "A lot of people quit looking for work as soon as they find a job"

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Imash li sliku kako izgleda kontrolna tabla?
        Da li ima ECON dugme?
        Da li ima dugme koje izgleda ovako <=> ?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #5
          Evo kako se radi samo diagnoza, pa probaj:

          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            To je to.. dakle u isto vreme dok vrshi dijagnostiku radi i kalibraciju svih servo motora... odradi ovo, znaju da izadju iz mariginala ...
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • alex-kv
              CBC Član
              • 29.05.2005
              • 33
              • KV

              #7
              Hvala puno
              Odradicu prema uputstvu, a za svaki slucaj cu vam poslati i fotku.
              Pozdrav
              www.fl-team.net/why/

              "A lot of people quit looking for work as soon as they find a job"

              Comment

              • alex-kv
                CBC Član
                • 29.05.2005
                • 33
                • KV

                #8
                Probao sam prema uputstvu i nisam uspeo, mozda slika znaci nesto?
                www.fl-team.net/why/

                "A lot of people quit looking for work as soon as they find a job"

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Cao

                  Upali auto

                  Pritisni ECON dugme i pritisni istovremeno VENT dugme i drzi pritisnuti najmanje 5 sekundi.

                  Pusti obadva dugmeta istovremeno.

                  Autokalibracija i dijagnostika krecu i kad proces zavrshi na displeju treba da se pojave 2 NULE.
                  Ako se pojave pokazuje da je sistem uredu.

                  Ako se pojavi cifra 1 znachi da ima jedna greshka

                  Ako se pojavi cifra 2 znachi 2. greshke.

                  Posle zavrshene dijagnostike dakle kad se pojavi cifra koja ukazuje na broj greshaka u sistemu, pritisni VENT dugme.
                  Ochitaj sta pishe na displeju, zapishi i javi.
                  Ima li josh greshaka , npr ako je bila cifra 2 pritisni VENT josh jednom i zapishi kod.
                  Itd. itd..

                  Chekam.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • alex-kv
                    CBC Član
                    • 29.05.2005
                    • 33
                    • KV

                    #10
                    Uspelo!
                    uradio sam 4 puta, za svaki slucaj na 4 razlicite temperature:
                    na HI temperaturi
                    5C
                    na LO temp:
                    5U
                    9U
                    na 30:
                    5C
                    9U
                    na 32:
                    5C
                    9U

                    Hvala i Hvala!
                    da li ovo znaci nesto?
                    www.fl-team.net/why/

                    "A lot of people quit looking for work as soon as they find a job"

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      5C Motor for Temp Flap

                      Binding or jammed
                      ================
                      5U Motor for Temp Flap

                      Open
                      ================

                      Sad, 9U nepostoji, proveri da nije

                      EU Control Unit

                      Internal fault, replace unit

                      Jer , sumnjam, posto u jednom trenutku kaze da imash prekid a u sledecem da imash kratak spoj na motoru za regulaciju temperature.

                      Ajd, proveri josh jednom.

                      ????????????????

                      Kad izvadish ACC kontrolnu tablu i raskopchash kontakt, onaj dugachki, vidi da li je sa 1 redom ili sa dva reda pin layout.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • alex-kv
                        CBC Član
                        • 29.05.2005
                        • 33
                        • KV

                        #12
                        Probacu ponovo, ali ne znam na kojoj temp da probam?
                        Konektor je sa dva reda kontakta, to sam zapamtio
                        Sto se tice ocitavanja, displej je sa ciframa iz delova kao kod starih kalkulatora pa nikad nisi siguran sta pise, mozda je su ustvari 5u
                        www.fl-team.net/why/

                        "A lot of people quit looking for work as soon as they find a job"

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #13
                          Temperatura nema veze.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • alex-kv
                            CBC Član
                            • 29.05.2005
                            • 33
                            • KV

                            #14
                            odradio sam ponovo.
                            desava se da bude ili 2 ili 1 greska i to SU ili SC ili SU i 9U ili SC i 9U ili samo 9U, tako da se na kraju 4 puta pojavila i jedna nula.
                            Problem je sto se situacija menja kada iskljucim i ukljucim klimu, posle ukljucenja nece da greje, ja odradim kalibraciju ona pocne da greje
                            www.fl-team.net/why/

                            "A lot of people quit looking for work as soon as they find a job"

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #15
                              Obrati paznju na sledece:

                              Nijedna greska koja se prikazuje nema u sebi segment koji je sa prvom cifrom, dakle ti tumachish 5 kao S , pogreshno.
                              Dakle, prikazuje ti greske :

                              "SU ili SC ili SU i 9U ili SC i 9C ili samo 9C"

                              a ustvar je:

                              5U ili 5C ili 5U i AU(?) ili 5C i AC(?) ili samo AC(?)

                              Sa znacima pitanja, ciljam na cifru 9, frlo moguce da je u pitanju da je display ostecen da nemoze da pokaze segment da napishe A vec izgleda kao 9 ..

                              AC Fan Speed Control

                              Short to ground or open
                              ==================
                              AU Fan Motor or Controller

                              Open

                              ===================
                              dakle da sumiramo sta imamo od gresaka koje se prijavljuju:

                              Motor za regulaciju temperature:
                              5C ili 5U kako kad: Blokiran ili otvoren

                              Ovde moze da bude da je sama klapna koja upravlja vazdushnom strujom problem, da ide teshkp to je kod ventilatora napred u akvarijumu, dakle ugradjena u kuciste ventilatora.


                              AU ili AC = kontroler motora ventilatora kupea, bez kontakta ili u kratkom spoju.

                              Kontradiktirna greshka. U kakvom su stanju chetkice na motoru ventilatora kupea?

                              =====================

                              Dakle ili je to 2 da je problem ili je jednostavno sam ECU za klimu prolupao.

                              Savet, najlakshe, probaj od SAABa 9000 iz godishta 86-89, isti je.
                              Dakle, ovo je najbrze i pretpostavljam da je do ECUa jer bi vec primetio da ti neradi ventilator za kupe kako reba

                              PS: Nemorash da boldujes tekst
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              Working...
                              X