klima golf 5 problem kompresor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dicman
    CBC Član
    • 05.03.2008
    • 99
    • Kraljevo

    klima golf 5 problem kompresor

    ima problem sa klimo na golf 5, problem je u tome kada je klima napunjena i ukljucim je nikako da ukopca komprsor, kacili smo na dijagnostiku i nema ni jedne greske, proverili smo kada se klima ukljuci struja dolazi do kompresora i kada se iskljuci struje prestane, sta li moze biti, skidao sam kompresor i tu sada ima jedan dzek mislim da je neki elektro magnet, kada sam ga izvadio lici na neku elektronsku diznu, da li je problem do njega ili u samom kompresoru, ima li ko iskustva sa tim?


    unapres zahvalan
  • VVLAJKO
    CBC Senator XXL
    • 23.07.2008
    • 484
    • Nis
    • Audi A4, Primera p12

    #2
    Re: klima golf 5 problem kompresor

    Elektro magnet (spulna, namotaji) ili kako ga ko vec zove.
    Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

    Homer J. Simpson

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #3
      Re: klima golf 5 problem kompresor

      Nema spulnu,elektromagnetna regulacija pritiska(to sto lici na diznu).Stalno se vrti i najcesce mora ceo kompresor da se menja.

      Comment

      • dicman
        CBC Član
        • 05.03.2008
        • 99
        • Kraljevo

        #4
        Re: klima golf 5 problem kompresor

        kompresor je na kraju morao da se promeni . . . .

        Comment

        • Dr.Klima
          CBC Član
          • 13.01.2012
          • 21
          • Zemun,Altina
          • ROVER 75 1.8T 150HP 2005.

          #5
          Odg: Re: klima golf 5 problem kompresor

          Da ozivimo i ovu temu.
          Veoma cest kvar na kompresorima novije generacije, i to posebno kod VW grupacije.
          Regulacioni ventil najcesce strada tako sto biva mehanicki "zaglavljen", i regulacija rada kompresora je onemogucena. Rezultat: -Ima freona, 12v stize na ventil,kompresor ne reaguje, "mrtav".
          Problem je u "naprednoj" konstrukciji samog kompresora( Svrha: Komfornije hladjenje, manja potrosnja, meksi start, bolja regulacija temberature).Naime, ne postoji el-magnetno kvacilo, kompresor je direktno vezan na remenicu, tj RADI NEPRESTANO! Znaci, ukljucili klimu ili ne, kompresor RADI, ali je njegov kapacitet regulisan REGULACIONIM VENTILOM u rasponu 0-100% kapaciteta! Neprestano se rotira ceo mehanizam kompresora sto dovodi do habanja i pojave sitnih opiljaka koji, pre ili kasnije, zavrse u reg-ventilu i BLOKIRAJU GA. Ciscenje daje kratkorocne ili nikakve rezultate! Jedino resenje je zamena ventila NOVIM! Kada ce, i da li ce, opiljci blokirati novi ventil niko ne moze znati. Praksa pokazuje da u nekim slucajevima to savrseno funkcionise, a negde se kvar ponovi vec nakon mesec-dva.Zavisi do kog nivoa habanja je dosao kompresor, kako je podmazivan, rashladjivan, da li je habanje hronicno ili ne.
          Ono sto je osnovno kod ovog tipa kompresora je DA NE SME RADITI U USLOVIMA MANJKA ULJA I FREONA , A NIKAKO BEZ FREONA, TJ AKO JE SISIEM OSTECEN I "PUSTA".Medjutim, konstrukcija je takva da on stalno radi, bilo freona ili ne.Znaci, koristili klimu ili ne, UVEK MORA BITI SERVISIRANA I SPREMNA ZA RAD, I ZIMI I LETI, TREBALA VAM ILI NE! Ne smete sebi dozvoliti takav komfor u razmisljanju: -Klima mi sad ne treba, popravicu je pred sezonu...
          Cena novog ventila je oko 8000 dinara, polovnog kompresora oko 20000 dinara a novog oko 50000 dinara, u zavisnosti od modela. Najcesce je u pitanju Sanden PXE-16.
          Morate razumeti jos jednu stvar, kompresor nikada ne dozivi havariju tipa "black death", pa baci opiljke u ceo sistem i kontaminira ga do nivoa da se mora raditi "ispiranje" sistema( mnogi "majstori" ce insistirati na tome!). Habanje je suptilno, minimalno. Kompresor je " k'o nov", ulje bistro, ventil sjajan i cist, samo se na filter-mrezici reg-ventila mogu videti sitni blistavi opiljci. Naravno, krupniji se zadrze na mrezici, ali sitniji prodju i ZAGLAVE VENTIL!
          E, sad sta raditi? Nov ventil nosi rizik od ponovnog kvara, polovan kompresor je mozda korak od kraja,nov je preskup, ali najsigurniji. Licno, prvo preporucim zamenu ventila. Postoji rizik, ali i sansa da sve bude OK. "Sreca prati hrabre!"

          Comment

          Working...
          X