Espace 2.1TD 1995g

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #31
    Re: Espace 2.1TD 1995g

    al sam hteo neke argumente da imam da mu kazem a ne da me on ubedjuje da to tako mora
    Zar je toliki problem otici kod drugog majstora,izloziti problem i zahtevati da izmeri pritiske....pa to je intervencija koja najvise moze da kosta do 1000din?

    Comment


    • #32
      Re: Espace 2.1TD 1995g

      Verujem i jeftinije ... Kod mnogih i besplatno

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        #33
        Re: Espace 2.1TD 1995g

        Nisi odgovorio, da li imaš uputstvo za upotrebu, ali je moguće, da to nije napisano, kako se pojačava-smanjuje hlađenje kabine. Nameće se zaključak, da grešiš u rukovanju. Pošto je komanda ventilatora klime kontinuirana, ostvarena preko reostata (potenciometra), nemaš stepenasto odvojene brzine tog ventilatora.
        Kako ti hladi, kad je taj regulator na minimumu? Krajnji položaj levo!

        Pošto kažeš, da je majstor sa iskustvom, sumnjam, da bi "prepunio" sistem sa više od 50-100 gr. gasa, što se ne bi manifestovalo na taj način.

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #34
          Re: Espace 2.1TD 1995g

          Besplatno moze biti za stalne musterije,ovako,izgubljenih pola sata treba naplatiti.Zamisli da svaki dan dodje po njih pet,da provere samo

          Comment


          • #35
            Re: Espace 2.1TD 1995g

            Komentar je na mestu.

            Comment

            • espace2beograd
              CBC Veteran
              • 06.10.2010
              • 149
              • Pančevo
              • Golf 7 81kw

              #36
              Re: Espace 2.1TD 1995g

              Nisi odgovorio, da li imaš uputstvo za upotrebu, ali je moguće, da to nije napisano, kako se pojačava-smanjuje hlađenje kabine. Nameće se zaključak, da grešiš u rukovanju. Pošto je komanda ventilatora klime kontinuirana, ostvarena preko reostata (potenciometra), nemaš stepenasto odvojene brzine tog ventilatora.
              covece ovaj auto ima brzine ventilatora sa 1 2 3 4, nije potenciometar

              Comment

              • espace2beograd
                CBC Veteran
                • 06.10.2010
                • 149
                • Pančevo
                • Golf 7 81kw

                #37
                Eto proslo je godinu ipo dana od kad sam postavio temu.
                U medjuvremenu menjao hladnjak klime i vode (od klime procureo od starosti a od vode premali protok). Hladnjak vode je jos tada bio malo zapusen pa u letnjim vrucinama pod klimom nije uspevao ohladiti auto nego je temperatura rasla. Ove godine kada sam isao u grcku ( i pre toga) auto kada vozim 110 bez klime (sa klimom do 70) na temperaturi od oko 30 stepeni drzi temperaturu blizu kljucanja. Do 80 sve normalno i u gradskoj voznji sve normalno. Sa zamenjenim hladnjakom normalna situacija

                Inace klima radi isto, gasenje kompresora prisutno i dalje, tako da sam to prihvatio da je normalno (mada me nogo nervira sto tako varira temperatura na izlazu u kabinu i cima motor).
                Ventilator hladnjaka sada vrti na prvoj brzini ako su temperature napolju do otprilike 28 stepeni, preko toga do 30 pali naizmenicno prvu i drugu, a preko te temperature radi uvek druga brzina.

                Comment

                Working...
                X