Na semeringu kompresora je cureo freon. Zamenjen je semering, napunjena klima i dodato ulje u sistem zato sto je
deo ulja iscureo kada je skidan kompresor.
Kada se startuje auto, pritisak u potisnoj grani pocinje da raste kako treba, i napravi se razlika u pritisku
izmedju potisne i povratne grane. Klima pocinje da hladi, ALI kada se malo zagreje pocinje da pada pristisak u potisnoj grani i da raste u povratnoj grani i IZJEDNACI SE pritisak u obe grane i naravno, prestaje da hladi.
Kompresor svo vreme radi (ima freona u sistemu) ali se pritisci izjednace oko 8-9 bara i na visokom i na niskom pritisku.
Kada se atuo ohladi i ponovo startuje ponovo se desi isto. Pocne da radi, napravi razliku u pristisku i onda izjednaci.
Zatim je skinut kompresor i otvoren zadnji poklopac kompresora. Provereni dihtunzi, ventili i opste stanje i sve je kao novo.
Svi klipovi rade. Sve je cisto. Nema opiljaka koji bi zakocili neki ventil. Ulje u komresoru cisto, bistro, nije zamuceno
i nema vidljivih primesa prljavstine ili opiljaka.
Nakon sklapanja i ubacivanja, ponovo se ponasa na isti nacin. Krene da radi kada je motor hladan i cim se ureje
izjednaci pritisak pritisak u potisnoj i povratnoj grani i prestaje da hladi.
Imate li neku ideju sta bi moglo da bude razlog i kako resiti problem ?
Hvala vam unapred na pomoci.
deo ulja iscureo kada je skidan kompresor.
Kada se startuje auto, pritisak u potisnoj grani pocinje da raste kako treba, i napravi se razlika u pritisku
izmedju potisne i povratne grane. Klima pocinje da hladi, ALI kada se malo zagreje pocinje da pada pristisak u potisnoj grani i da raste u povratnoj grani i IZJEDNACI SE pritisak u obe grane i naravno, prestaje da hladi.
Kompresor svo vreme radi (ima freona u sistemu) ali se pritisci izjednace oko 8-9 bara i na visokom i na niskom pritisku.
Kada se atuo ohladi i ponovo startuje ponovo se desi isto. Pocne da radi, napravi razliku u pristisku i onda izjednaci.
Zatim je skinut kompresor i otvoren zadnji poklopac kompresora. Provereni dihtunzi, ventili i opste stanje i sve je kao novo.
Svi klipovi rade. Sve je cisto. Nema opiljaka koji bi zakocili neki ventil. Ulje u komresoru cisto, bistro, nije zamuceno
i nema vidljivih primesa prljavstine ili opiljaka.
Nakon sklapanja i ubacivanja, ponovo se ponasa na isti nacin. Krene da radi kada je motor hladan i cim se ureje
izjednaci pritisak pritisak u potisnoj i povratnoj grani i prestaje da hladi.
Imate li neku ideju sta bi moglo da bude razlog i kako resiti problem ?
Hvala vam unapred na pomoci.
Comment