audi a6 193ks benzinac 98 god. klima crkla?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • elizabeta1
    CBC Član
    • 02.11.2009
    • 70
    • cacak
    • audi A6 V6 30V 193ks

    audi a6 193ks benzinac 98 god. klima crkla?????

    Poz svima narode,juce sam se vratio sa odmora i dok sam izlazio iz nemacke stao sam kod jednog restorana da jedemo,skoro da sam stao skroz kad sam presaltao u prvu brzinu onda se odjednom culo par sekundi pistanje napred i zasmrdelo je malo na neku paljevinu ))kao da se upalila neka plastika i klima vise nehladi uopste,kad pustim klimu duva vruc vazduh kao da je i nemam,jel zna neko sta se desilo,hvala unapred.
  • jevrem
    CBC Senator XXL
    • 04.11.2006
    • 948
    • Smederevska Palanka
    • A4 2.0TDI quattro

    #2
    Proveri kompresor da nije slucajno zaribao. Posto je najverovatnije on zaglavio pa je kais proklizao i zapistao.
    Audi A4 2013. B 8.5 2.0TDI quattro 177ks+ABT chip
    Peugeot expert 2009. 2.0HDI 140ks

    Comment

    • Dr.Klima
      CBC Član
      • 13.01.2012
      • 21
      • Zemun,Altina
      • ROVER 75 1.8T 150HP 2005.

      #3
      Odg: audi a6 193ks benzinac 98 god. klima crkla?????

      Malo cemo oziveti ovu temu, kvar je cest na mnogim tipovima automobila.
      Naime,usled velikog otpora kompresora, dolazi do proklizavanja el-magnetnog kvacila,usled trenja "korpe i lamele" ( u nasem slucaju el-mag spojke i remenice!) dolazi do usijavanja i oslobadjanja velike kolicine toplote, koja dovodi do kvara na spojci ili na el-magnetu ispod remenice. U oba slucaja klima prestaje sa radom! Otuda je samo jednom zaskripala klima, i vise nije radila. Cesto su spojke gumeno-metalne, zbog amortizacije vibracija i sile ukljucenja, i upravo ta guma strada usled visoke temperature koja se oslobodi usled proklizavanja. Sa druge strane, magnetni namotaj ( shpulna) je zasticena od pregorevanja toplotnim osiguracem koji je zaliven u sam namotaj i reaguje prekidanjem strujnog kola pri povisenoj temperaturi, kako bi se sprecilo "zapaljivanje " namotaja i dalje ostecenje el instalacije i elemenata.
      E, otezan rad samog kompresora moze biti uzrokovan svim i svacim. Povisen pritisak u sistemu usled zapusenog sistema, ili prljavog kondezatora (hladnjaka),ili neispravnog ventilatora istog, ili presostata, ili ekspanzionog ventila, susaca idt. Ostecenje samog kompresora usled loseg podmazivanja, savladjivanja visokog pritiska, prepunjenosti sistema idt. su samo neki od razloga velikog otpora kompresora.
      Popravak podrazumeva uspostavljanje prave dijagnoze, tj trazenje razloga koji je doveo do havarije. Nije dovoljno samo zameniti spojku ili magnet, kvar ce se uskoro, pre ili kasnije, PONOVITI! On je samo posledica, razlog je nesto drugo. Najcesce, USLED OGRANICENOG SAGLEDAVANJA PROBLEMA,majstori preleme termo-zastitu namotaja, ili zamene spojku, time samo produze period proklizavanja i pregrevanja. Problem se produbi, usled pregrevanja strada i lezaj remenice, kao i semering kompresora! Tada se pitanje isplativosti popravke kompresor vec dovodi u pitanje.
      Nadam se da ce ovo moje ponocno kuckanje nekom biti od koristi, makar kao smernica u razmisljanu.

      Comment

      • Ognjen
        CBC Senator XXL
        • 21.02.2008
        • 438
        • Novi Beograd
        • -

        #4
        Odg: audi a6 193ks benzinac 98 god. klima crkla?????

        Meni je bilo od koristi, a tebi zahvaljujem na vremenu. Ima ovde dosta nedorečenih tema vezano za probleme sa klimom.

        Comment

        • elizabeta1
          CBC Član
          • 02.11.2009
          • 70
          • cacak
          • audi A6 V6 30V 193ks

          #5
          Odg: audi a6 193ks benzinac 98 god. klima crkla?????

          pa onda najbezbolnije resenje je nov compressor ja uzeh nov i sad radi ko sat 195e na ebay.

          Comment

          Working...
          X