pre par dana ukljucim klimu reko da se rashladim malo kad ono ja vozim i vozim ono i dalje vrucina,ja stavim ruku na otvore ventilacije kad ono na dve rupe ispred vozaca duva ok hladan vazduh a na rupe ispred suvozaaca i dve donje rupe kod nugu ispod menjaca duva obican vazduh ne hladn.Pitanje glasi imate li neku predstavu sta bi ovo moglo daa bude i da li bi mogao neke stvari sam da odradim da ne trcim kod majstora ako nema potrebe,poz.
citroen c3 klima problem
Collapse
X
-
Ima na ovom forumu i majstora za klime. Ja ne spadam u takve ali razmišljam naglas- da li je klima dvozonska ili jednozonska. Takav podatak bi bio korisan u razmišljanju i meni kao laiku a verovatno i stručnjaku.ex SAABotražitelj
-
-
Originally posted by zed View Post... stavim ruku na otvore ventilacije kad ono na dve rupe ispred vozaca duva ok hladan vazduh a na rupe ispred suvozaaca i dve donje rupe kod nogu ... duva obican vazduh ne hladan...
U oba slučaja, moguća je greška u podešavanju, ili problemi sa usmeravanjem hladnog vazduha: zaglavila neka klapna, motor neispravan, ili nema napajanje, kao i greška kompjutera hlađenja.
Comment
-
-
Nadam se, da znaš, da rukuješ klimom?! Ako nisi siguran, pročitaj uputstvo za rukovanje.
Pre odlaska majstoru, proveri, šta se dešava pri uključenoj recirkulaciji? Ne bi smelo, da imaš razliku u duvanju na pomenutim otvorima, jer je spoljni vazduh isključen.
Comment
-
-
citroen klasika. fali freonaSamo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
Mišljenja su kao ekseri: što više udaramo po njima, to dublje prodiru.
Lopovi će biti krivično gonjeni, država ne voli konkurenciju.
Žene su zakon a, muškarci vole rupu u zakonu!
Comment
-
-
Mož` da bidne, ali i ne mora! Izmeri temperaturu hladnog vazduha, koji duva kod vozača. Običnim sobnim termometrom (kineskim). Klimu uključi na maksimum i otvori prozor kod suvozača. Izmeri i na otvoru kod suvozača. Pa javi rezultat. Ako, kod vozača dobro hladi i velika je razlika između leve i desne strane, problem je u klapnama.
Comment
-
-
moze i bez kineskog termometra,za prvi pogled. ukljuci klimu i nadje gde one dve cevi od klime ulaze u kabinu iz motornog prostora. u'vati se za njih i jedna treba da bude hladna onako ko iz frizidera,druga toplo-vruca ali ne prevruca.
morace u servis kako god..sta da radi oko klime on sam?
meni je klima ispustila "freon" to jest r134a,kad sam uzeo auto pre 2 ipo god,reciklirana i napunjena onda,testirana UV bojom i serviser nije mogao da nadje gde pusta.kao sto rece on neko mikro pustanje nije vredno para da popravljas. i tako je bilo. sad sam dodao samo jer je oslabila koliko je trebalo gasa ( u servisu naravno) za 20 evra, i nek drzi godinu dve ja sam zadovoljan.
mislim,mora u servis.ali eto moze da proveri otprilike dali je do gasa ili do klapni.Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
i ja sam razmisljao da nije do klapne ,ali neznam kako da dodjem do njih skinuo sam fioku ispred suvozacevih nogu i dosao do plasticnih cevi ali to je zatoren sistem ako neko zna da mi kaze kako bi i ako bi ja mogao sam da dodjem do tih klapni da pogledam da li one otvaraju ili su zaglavile bio bih zahvalan
Comment
-
-
malo veci proces...spremi torksove i malo zivaca i naravno kutiju za safove.izvadi kljuc iz brave,skini klemu i kreni sa skidanjem instrument table...kad nju skines,dalje ces videti sta treba da skines da bi video kako klapne funkcionisu i da li je neka zaglavila...
mada,ipak bi ti savetovao da ti je dosta jeftinije da posetis neki pismeniji servis za klime...
Comment
-
-
Majstor za klimu stavi manometar, pa ako je sistem pun,( što čisto sumnjam),vidi na njemu, a ti tek onda rasturaj tablu...
Tvoja zamisao nije pravi redosled..."Bio bih zahvalan ako neko moze da mi pomogne da resim problem da me ne zavlace "majstori" i da bespotrebno dajem pare na silne preglede"
"Ja sam duboko ubeđen da reč predsednika Rusije, kao i reč predsednika Srbije, vredi daleko više nego finansijske garancije preduzeća."
Comment
-
Comment