Problem klima vw t4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dandy
    CBC Senator XXL
    • 09.12.2005
    • 513
    • Bijeljina-Beograd Medakovic

    Problem klima vw t4

    Pozdrav. Trebao bi mi savet ukoliko neko ima ideju, kako da resim problem sa klimom na t4 iz 2000te godine. Naime u njega je pre 6 godina ubacena dvozonska klima, climatronik digitalna, cevi za pozadi su produzene pancirnim hidraulicnim cevima odgovarajuceg precnika i sve je radilo odlicno. Onda proletos poce da brljavi i prvi put sam primetio da ispusta freon na sigurnosnom ventilu na kompresoru kad radi u mestu i kad se doda gas preko 2k obrtaja. U voznji kad se upali nije se culo da ispusta freon. Posle par puta da se aktivira sigurnosni i ispustio je freona toliko da je prestalo da hladi skroz. Odem da dopunim i on odmah izbacuje na sigurnosni ventil iako radi na leru, a pritiske koje ocitava na masini za klime ne mijenja uopste, stoje na cini mi se 10 i 2 bara, plus minus, nisam siguran ali kazu da su ok pritisci. Posto vod visokog pritiska ode od kompresora prvo na susac, gdje se grana na dva dijela,tj ima dva izlaza iz susaca, jedan ulaz i presostat. Jedan izlazni vod ide pozadi na isparivac a drugi ide naprijed i na tom sto ide naprijed se nalazi jedan ventil za dopunu, prije ulaska u prednji isparivac.
    Rekose da je problem do isparivaca, i opucao sam cijelu srbiju i shvatio da ga je nemoguce naci da se kupi. Nema na sebi oznaku. Ali sam uspio da nadjem da nosi oznaku 702 820 191 A mada ni to nije 100% sigurno jer ne mogu nigdje da nadjem koje su dimenzije ulaza na tom susacu. Probao sam da skinem susac i na kompresor da ga "produvam", i sto je najgore skroz dobro je protocan kad ga spojim na kompresor, koji god otvor da stavim pod pritisak on prolazi kroz susac. Raskacio sam citavu instalaciju i kompresorom procistio vodove, nema nigdje zacepljenja i sl. Cijev visokog pritiska kad radi klima je hladna skroz i na jednom i na drugom isparivacu ali sad oba isparivaca ne hlade uopste. I susac bude hladan, bas leden, ali cijevi niskog pritiska ne budu vruce uopste. Ventilatori pale normalno i rade svo vrijeme. Posle zadnjeg punjenja vise ne ispusta gas na sigurnosni, ali i ne hladi uopste, iako su cijevi visokog pritiska hladne,ledene, nema hladjenja uopste u kabini na oba mjesta. Vakumirano sve vise puta i ne pusta nigdje. Stavili smo i nov sigurnosni ventil, ali isto je izbacivao, a pritisci stajali normalno na ventilima.
    Skroz zeznuta situacija na koju mi vise servisa nije moglo naci adekvatno rjesenje.
    Da li moze da se uzme neki drugi susac i da se po izlasku iz susaca napravi racva za cijevi visokog pritiska, kao sto ima racva za cijevi niskog, a da se uzme susac od golfa 3 ili passata b4 za koji kazu da ima iste prikljucke ali nema 3 izvoda pa da iz kompresora ide cijev u susac a posle njega racva koja dalje vodi naprijed i pozadi, jer definitivno ovakav susac ne mogu nigdje da nadjem. Silux ima na slici takav, ali prodaju drugaciji, sa 2 izvoda, a u porseu mi rekose da isto imaju 2 varijate i da kostaju oko 27000 dinara, ali ne znaju kako izgleda i mogu da naruce na moj rizik.
  • dandy
    CBC Senator XXL
    • 09.12.2005
    • 513
    • Bijeljina-Beograd Medakovic

    #2
    Evo i da se javim, na kraju igranke, posto vidim da niko nema iskustva sa ovakvim stvarima, da prenesem svoja iskustva.

    Sve sam pocupao napolje, cijelu instalaciju i krenuo da je smisljam nanovo, napravio to malo drugacije, sve razveo sa hidraulicnim crijevima, ubacio obicni susac sa dva izvoda od vw polo, seat, golf i slicni od 2000 dianra, posle susaca postavio Y racvu za visoki pritisak i iz racve na oba isparivaca, naprijed i pozadi, i sve radi daleko bolje nego sto je ikad radilo od kad je ugradjena.
    Jedino me zacudilo, od radnije ustanovljene kolicine od 1600 grama, freona, dosli smo do toga da sada sa 1000 grama radi najbolje na oba izduva sa 2 brzinom ventilatora pravi oko 12 stepeni, sa 1600 se muci i gura oko 20tak, Malo mi bilo cudno jer je 6 godina radio sa tom gramazom, ali ko zna sta je njemu sve zacepilo i pravilo probleme.
    Uglavnom, problem rijesen, naucena jos jedna skola ( razocaran u servisere, jer svi, ali bas svi su rekli da to nema sanse tako da radi) i idemo dalje....

    Comment

    Working...
    X