Naime, nakon zamene filtera klime prepunog lisca i ostalih prljavstina, klima uredjaj uspeva normalno da rashladi kabinu, protok vazduha se duplo povecao itd.
Medjutim, ono sto mene zanima jeste da li sme da postoji razlika u temperaturi vazduha koji dolazi u kabinu dok auto radi u leru i przi se na suncu i dok se krece brzinom od 60+km/h kad je u motornom prosotru daleko hladnije? Ovo je prvi auto koji ja vozim a da ima klimu, pa nisam upucen da li vazduh treba da bude podjednako hladan i kad auto stoji u leru, a ispod vrele haube ima ko zna koliko stepeni?
U ovlascenom servisu su mi rekli da je temperatura vazduha 5 stepeni, sto verovatno i jeste ako je meren negde u hladu, kad god automobil stoji na suncu ili se krecem jako sporo taj vazduh je donekle topliji. Nije neki problem jer je unutra temperatura skroz ok, ali me zanima da li sme da postoji razlika? Ako sme koliko stepeni sme da varira, a ako ne sta bi moglo da bude u pitanju?
Unapred zahvalan,
Milos
Medjutim, ono sto mene zanima jeste da li sme da postoji razlika u temperaturi vazduha koji dolazi u kabinu dok auto radi u leru i przi se na suncu i dok se krece brzinom od 60+km/h kad je u motornom prosotru daleko hladnije? Ovo je prvi auto koji ja vozim a da ima klimu, pa nisam upucen da li vazduh treba da bude podjednako hladan i kad auto stoji u leru, a ispod vrele haube ima ko zna koliko stepeni?
U ovlascenom servisu su mi rekli da je temperatura vazduha 5 stepeni, sto verovatno i jeste ako je meren negde u hladu, kad god automobil stoji na suncu ili se krecem jako sporo taj vazduh je donekle topliji. Nije neki problem jer je unutra temperatura skroz ok, ali me zanima da li sme da postoji razlika? Ako sme koliko stepeni sme da varira, a ako ne sta bi moglo da bude u pitanju?
Unapred zahvalan,
Milos
Comment