Razlika u temperaturi vazduha na leru i u kretanju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Car
    CBC Senator XXL
    • 07.07.2005
    • 900
    • Beograd

    Razlika u temperaturi vazduha na leru i u kretanju

    Naime, nakon zamene filtera klime prepunog lisca i ostalih prljavstina, klima uredjaj uspeva normalno da rashladi kabinu, protok vazduha se duplo povecao itd.

    Medjutim, ono sto mene zanima jeste da li sme da postoji razlika u temperaturi vazduha koji dolazi u kabinu dok auto radi u leru i przi se na suncu i dok se krece brzinom od 60+km/h kad je u motornom prosotru daleko hladnije? Ovo je prvi auto koji ja vozim a da ima klimu, pa nisam upucen da li vazduh treba da bude podjednako hladan i kad auto stoji u leru, a ispod vrele haube ima ko zna koliko stepeni?

    U ovlascenom servisu su mi rekli da je temperatura vazduha 5 stepeni, sto verovatno i jeste ako je meren negde u hladu, kad god automobil stoji na suncu ili se krecem jako sporo taj vazduh je donekle topliji. Nije neki problem jer je unutra temperatura skroz ok, ali me zanima da li sme da postoji razlika? Ako sme koliko stepeni sme da varira, a ako ne sta bi moglo da bude u pitanju?

    Unapred zahvalan,

    Milos
  • djukic
    CBC Senator XXL
    • 27.03.2005
    • 2526
    • Beograd

    #2
    Izlazna temperatura ako je sve OK sa klimom neodstupa bezobzira na kretanje vozila. Prosto temperatura motorskog prostora nema veze sa radom klime i temperaturom koju daje. S druge strane ako uzmes da kad auto stoji na suncu i temperatura ulaznog vazduga (ako nije ukljucena recirkulacija) je sigurno veca sto dovodi do fluktuacije temperature na izlazu iz kanala klime.

    Inace moras imati malo strpljenja da klima ohladi i kanale koji su se usijali ako je auto stajao na suncu. Tek onda mozes dobiti prave rezultate. Nazalost to je u kratkim voznjama po gradu gotovo nemoguce...
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • SAAB PoWeR
      CBC Senator XXL
      • 26.04.2005
      • 1394
      • tu iza coska(Milwaukee USA)

      #3
      bila bi razlika ali jako mala , zato je tu hladnjak freona i takodje fen na hladnjaku da bi odrzavao stalnu temperaturu
      _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

      Comment

      • Eon
        Moderator
        • 10.03.2005
        • 4225
        • Beograd-NBG-44
        • Superb 2.0 4x4 DSG

        #4
        Ja mislim da nijedan klima uredjaj za kola ne moze da dostigne tu temo, ako ti auto stoji na suncu u leru sa xxxx stepeni ispod haube i 40 stepeni na asfaltu, mada se varijacija smanjuje ako ti je ukljucena recirkulacija!
        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Razlika moze da bude par stepeni pri maksimalnom opterecenju, ali nista sto veca brzina ventilatora ili automatska klima ne moze da izregulise.
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          Working...
          X