Audi B4 automatska klima i ventilatori

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sandi
    CBC Član
    • 23.05.2006
    • 26
    • Novi Grad, RS Bosna i Hercegovina

    Audi B4 automatska klima i ventilatori

    Imam klimatronic i bez obzira da li grije ili hladi obadva ventilatora na hladnjaku rade dok radi klima.
    Pitao sam elektricara, automehanicara i 1 za odrzavanja klima i svi su mi rekli da to tako treba kod automaskih klima. Inace oba ventilatora imaju svoj motor, znaci nisu vezana remenom.
    Po meni to nije normalno, a po vama?
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    jedino tako i moze da radi klima sistem, kako bi drugacije mogla da se vrsi razmena toplote.
    dakle, ispravno.
    valjda podrazumeva i da je normalno
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • sandi
      CBC Član
      • 23.05.2006
      • 26
      • Novi Grad, RS Bosna i Hercegovina

      #3
      Pitam zato sto sam na pasatu vidio da radi samo ventilator klime, a onaj drugi ce pali kad temperatura u sistemu poraste.

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        ventilatori u klima sistemu se ne pale po osnovu pracenja temperature ve pritiska.
        postoje 2 presostata koja prate pritisak pre i posle kompresora i shodno tome kazu ECU kada da aktivira protok vazduha radi kondenzacije radnog fluida.
        kondenzacija, i oduzimanje toplote, su sastavni deo termodinamickog ciklusa, nacin kako rad klima uredjaj.

        ne znam za Pasat, svaki klima sistem bi trebao da ima obavezan protok vazduha kroz kondenzator cim radi kompresor, za maximalne efekte.

        moze da radi klima i bez toga, samo je manje efikasna i ima vece termicke gubitke a kraci radni vek kompresora.

        broj ventilatora, njihov precnik i brzina obrtanja direktno zavise od toplotonog kapaciteta kondenzatora.
        neki auti imaju jedan velikog protoka, neki 2 ventilatora malog protoka vec zavisno od izbora fabrike pri konstrukciji ( i ceni odnosno stednji).

        po meni, sistem radi ispravno jer obezbedjuje prisilni protok vazduha kada se zahteva kondenzacija fluida.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • sandi
          CBC Član
          • 23.05.2006
          • 26
          • Novi Grad, RS Bosna i Hercegovina

          #5
          Hvala ti na iscrpnom i jasnom odgovoru.

          Comment

          Working...
          X