FORD COURIER 1.8D, 1998.GOD.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • x20xev
    CBC Član
    • 28.04.2008
    • 93
    • vrsac

    #16
    Anlaser je OK. Sta si mislio kad pitas da li je pomereno paljenje prilikom menjanja kaisa? Tada paljenje nije dirano.

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      Pa hocu da ti kazem da neznam koji drugi razlog bi postojao da se pomeri paljenje. Mada ni to nije razlog...
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • jaksa
        CBC Senator XXL
        • 23.10.2004
        • 701
        • Novi Beograd, SC

        #18
        Vlasnici forda na ovom forumu idu kod par majstora/servisa, pa ako ti treba kontakt za dobrog majstora, javi.

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          I jos ima jedna sitnica jesi proverio da li je uzubljen kako treba (duzi kais)?
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • x20xev
            CBC Član
            • 28.04.2008
            • 93
            • vrsac

            #20
            Pod duzim kaisem predpostavljam da podrazumevas zupcasti kais? Rekao sam u jednoj prethodnoj poruci da je uzubljen kako treba.

            Comment

            • dieselman
              CBC Senator XXL
              • 14.11.2005
              • 833
              • tt

              #21
              ..kako znate da je uzubljen kako treba,ako nemate blokade za radilicu,bregastu i pumpu?

              Comment

              • djukic
                CBC Senator XXL
                • 27.03.2005
                • 2526
                • Beograd

                #22
                Cek taj motor ima 2 zupcata kaisa. Jedan gura bos pumpu (manji) a veci je za glavu. Dole na remenici ima jedam mali pin koji majstori mogu i da previde i da stegnu remenicu onako. I ti upalis sve ok i onda on preskoci tj. uskoci u kanalcic. Dovoljno da te maltretira a u gorem slucaju da ti se sretnu klip i ventil.
                Sve ovo vazi za 1.8 motore koji su se ugradjivali do 94. Koliko sam pogledao ista situacija je i sa novijim 1.8D i TD motorima...
                https://t.me/pump_upp

                Comment

                • x20xev
                  CBC Član
                  • 28.04.2008
                  • 93
                  • vrsac

                  #23
                  U pravu si za kaiseve, ali je i taj pin iliti kajla postavljena kako treba tako da je i taj problem eliminisan.

                  Comment

                  • x20xev
                    CBC Član
                    • 28.04.2008
                    • 93
                    • vrsac

                    #24
                    @dieselman
                    A sta bi se desavalo da nije uzubljen kako treba? Da li bi auto upalio i da li bi se sreli ventili i klipovi u slucaju da je promaseno za 1 zub tamo-ovamo?

                    Comment

                    • dieselman
                      CBC Senator XXL
                      • 14.11.2005
                      • 833
                      • tt

                      #25
                      ..ne mora biti ceo zub promasen...ja jos uvek ne znam koji je problem kod tog auta..a sto se tice tog pina,otkud znate da je dobro posatvljen?...kad je on ubacen,radilica treba biti na OT...pitanje je kako znate da je na OT ako nemate blokadu radilice?

                      Comment

                      • x20xev
                        CBC Član
                        • 28.04.2008
                        • 93
                        • vrsac

                        #26
                        Pa ne znam.

                        Comment

                        • x20xev
                          CBC Član
                          • 28.04.2008
                          • 93
                          • vrsac

                          #27
                          Danas proverio zubljenje i dizne. I jedno idrugo je ok.
                          Predpostavljam da je sledeci korak skidanje pumpe??? :x

                          Comment

                          • dieselman
                            CBC Senator XXL
                            • 14.11.2005
                            • 833
                            • tt

                            #28
                            ..tipujem na kompresiju,skidaces pumpu bez potrebe..

                            Comment

                            Working...
                            X