Anlaser je OK. Sta si mislio kad pitas da li je pomereno paljenje prilikom menjanja kaisa? Tada paljenje nije dirano.
FORD COURIER 1.8D, 1998.GOD.
Collapse
X
-
Pa hocu da ti kazem da neznam koji drugi razlog bi postojao da se pomeri paljenje. Mada ni to nije razlog...
Comment
-
-
I jos ima jedna sitnica jesi proverio da li je uzubljen kako treba (duzi kais)?
Comment
-
-
Cek taj motor ima 2 zupcata kaisa. Jedan gura bos pumpu (manji) a veci je za glavu. Dole na remenici ima jedam malipin koji majstori mogu i da previde i da stegnu remenicu onako. I ti upalis sve ok i onda on preskoci tj. uskoci u kanalcic. Dovoljno da te maltretira a u gorem slucaju da ti se sretnu klip i ventil.
Sve ovo vazi za 1.8 motore koji su se ugradjivali do 94. Koliko sam pogledao ista situacija je i sa novijim 1.8D i TD motorima...
Comment
-
-
..ne mora biti ceo zub promasen...ja jos uvek ne znam koji je problem kod tog auta..a sto se tice tog pina,otkud znate da je dobro posatvljen?...kad je on ubacen,radilica treba biti na OT...pitanje je kako znate da je na OT ako nemate blokadu radilice?
Comment
-
Comment