Problem pri paljenju mk2 gtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Madison
    CBC Član
    • 12.05.2008
    • 86
    • Krusevac/Bg

    Problem pri paljenju mk2 gtd

    Ovako, pre 2 nedelje menjane su karike, ventili, vodjice ventila, gumice ventila i dihtung glave. Auto odlicno vuce, dimi tek na oko 3300-3500 obraja, presao sam od tada 600 km i potrosio je mozda 0.1-0.2l ulja.

    Problem je sto ponekad auto jednostavno nece da upali kada se ne vozi vise od 12 sati Znaci vergla, i motor se trese, kao da se pomalo gushi, otprilike verglam jedno 5-6 puta i tek onda upali.Nakon paljenja radi malo nestabilno jedno 3-4 sekunde, povucem sauh i sve je ok. Nervira me jer se ne desava uvek. Znaci, desilo mi se da nije paljen skoro ceo dan i nocu je bilo dosta hladnije, upalio k'o iz sale, ne trese, nista, a evo danas ponovo nije hteo da upali... Ima li neko resenja zasto se ovo desava? Primetio sam da na 2 dizne pomalo pusta gorivo, tj. pusta na gumicama, ali nisam siguran da to moze da bude problem...
    Pomozite!
    Guns don't kill people. My cousin does!
  • milan_g1
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2007
    • 863
    • Karaburma

    #2
    Vrlo verovatno da te muci fals vazduh, negde nije zadihtovan pa se nafta povlaci iz cevi, ja sam muku mucio sa tim dok nisam ustanovio gde povlaci! Na bosch pumpi osovinica poluge za gas moze da dobije mali luft pa da tu povlaci, proveri da li se klima, proveri sve selne dovoda goriva, obavezno proveri prelivna creva.

    Povuce vazduh i onda mu treba malo vise verglanja da pumpa dovuce naftu, i onda se trese dok ne izbaci sav vazduh iz cevi. Moze da ti pomogne da stavis providne cevi pa mozes da vidis odakle idu baloncici.
    Nadam se da sam pomogao
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

    Comment

    • Madison
      CBC Član
      • 12.05.2008
      • 86
      • Krusevac/Bg

      #3
      Moguce da je to u pitanju, mislim da mi poluga za gas malo propusta. Evo juce sam ga jedva upalio, verglao sam 20 puta(ne znam kako je akumulator izdrzao), i onda odjednom poceo motor malo da se muci, jer pre uopste nije pokazivao znake da ce da upali, ja zaverglam jos 2-3 puta i upali. Nervira me sto mi se ovo nije desavalo nikad, tek sad kad sam otvarao motor, ali bosh pumpa nije uopste dirana...
      Da li bi trebalo da zamenim dizne i creva, posto njih nisam menjao?

      I hvala na odgovoru =]
      Guns don't kill people. My cousin does!

      Comment

      • milan_g1
        CBC Senator XXL
        • 07.02.2007
        • 863
        • Karaburma

        #4
        Mozes da krenes sa prostim stvarima, creva i selne, prelivna creva obavezno! Kazes da ti malo vlazi nafta na dve dizne, jel to na onim holenderima? Mozda samo nije dovoljno stegnuto, na dizelu sistem dovoda goriva i povratni vod moraju biti skroz zadihtovani, ne sme nigde da se javi fals vazduh, to sam naucio iz iskustva, mucio me dosta dugo, a sve je krenulo od prljavog rezervoara, pa se zapuse creva, pa se sve skida i vraca i na kraju proklize sraf na nosacu filtera nafte i eto problema, dok sam provalio gde je izgubih zivce!

        Ako uspes negde da nadjes nepovratni ventil mozes da ga stavis na crevo posle filtera nafte, pre pumpe, to je improvizovano resenje, odnosno prikrivanje problema
        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

        Comment

        • Madison
          CBC Član
          • 12.05.2008
          • 86
          • Krusevac/Bg

          #5
          Sutra idem do druga koji je mehanicar, pa cemo sve da proverimo. I on mi je predlozio da stavim nepovratni ventil, javicu sta uradimo. Da kucnem u drvo( kuc kuc kuc) danas odlicno pali. =]
          Guns don't kill people. My cousin does!

          Comment

          • Madison
            CBC Član
            • 12.05.2008
            • 86
            • Krusevac/Bg

            #6
            Proverili smo danas creva koja idu do dizni, 2 su bila malo napukla na krajevima, tako da smo taj deo isekli i jednostavno vratili crevo jer ima visak duzine naravno. Crev od filtera do bos pumpe je vec bila prozirna, i kada ugasim auto jasno su se videli mehurici vazduha kako se vracaju ka filteru. Stavili smo nepovratni ventil ispred filtera za gorivo, i posmatrali crevo- gorivo se vise ne vraca. Nadam se da necu imati vise problema pri paljenju.
            A, inace, dizne su skoro sve pomalo propustile naftu, drug kaze da je kod svih golfova tako, je li ovo tacno???
            Guns don't kill people. My cousin does!

            Comment

            • milan_g1
              CBC Senator XXL
              • 07.02.2007
              • 863
              • Karaburma

              #7
              Nisam bas siguran za te dizne, meni recimo su potpuno suve, jel to mislis na deo gde se spajaju ona metalna creva sa diznama? Tu bi trebale biti neke bakarne podloske ako se dobro secam, mozda da probas da ih zamenis? One se pre ugradnje zagreju, pa ohlade u vodi pa se onda ugradjuju i stezu i nije preporucljivo ponovno ugradjivanje. Milion posto sam siguran da se te podloske nalaze na pumpi, a mislim da su i na diznama.

              Super sto si resio problem sa nepovratnim ventilom, ali to je samo improvizacija, pokusaj da lociras tacno mesto odaklo dobija taj vazduh
              "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

              Comment

              • Madison
                CBC Član
                • 12.05.2008
                • 86
                • Krusevac/Bg

                #8
                Vlazne su dole gde se spajaju sa glavom, proverili smo i vec su bile zategnute dobro. Pa jeste improvizacija, trebalo bi da radi posao, mozda je na crevima vukao vazduh, a poluga gasa ima mali luft, ali to je tako vec 4-5 godina i nikada nije zezao...
                Guns don't kill people. My cousin does!

                Comment

                • milan_g1
                  CBC Senator XXL
                  • 07.02.2007
                  • 863
                  • Karaburma

                  #9
                  Aha, znaci izmedju glave i dizne, jeste im boljka da tu malo izduvava kompresiju, vrlo malo, meni su suve ali ako polijem malo vode na tom mestu se javljaju baloncici, nebitno za tvoj problem

                  Pozdrav
                  "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                  Comment


                  • #10
                    Kolika je kompresija hladnog motora.
                    Ispod dizni se nalaze termo platne, obavezno se menjaju svaki put
                    kad skidas dizne.
                    Dizne ne smeju da budu vlazne od nafte.
                    Zameni uloske dizni.

                    Comment

                    Working...
                    X