Pomoc golf 4 sdi 2000 god

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • losmi845
    CBC Početnik
    • 28.06.2008
    • 8
    • Beograd

    Pomoc golf 4 sdi 2000 god

    Imam problem sa golfom 4 sdi 2000 godiste. Auto cima(ostro - ne gusi se, vec kao na benzincu kad probijaju kablovi ili trese korpa) izmedju 1100 - 1700 obrataja, na leru radi potpuno normalno i preko 1700 radi potpuno normalno. Hteo bih da pitam da li je neko imao taj problem sa svojim golfom i kako ga je resio?
    Da napomenem da sam menjao bosh pumpu, stavljao druge dizne, papucicu za gas, stavljao drugi protokomer, izvadjen katalizator i nista se nije promenilo.
    Auto trosi do 6 litara ne moz predje 6.1 nema boga posto moram da ga vozim iznad 2000 obrtaja, znaci potrosnja je normalna.
    Da napomenem da sam isao u miljardu miliona hiljada cetristo pedeset osam servisa i svi e znas mozda je ovo jel si probao ono. Takodje on nekad cima nekad ne cima i ponasa se potpuno normalno.
    Dijagnostika (4-tiri dijagnostike) nisu pokazale nista.
    Posto imam poslovnu saradnju sa vlasnikom autokomerac-a rekao mi je da u slucaju da ne znaju sta je (posto smrdi na glupost) zamenice sve i odlomice me koliko god mogu od cene, a to ne bih zeleo.
    Da li je neko imao ovakav problem i resio ga da mi otkriju misteriju.
    Takodje zanimaju me samo konkretni odgovori/pitanja, ono jel si bio kod ovog ili onog odma da kazem bio sam. Niko od majstora nema 'herca' da kaze e 'to' ti se pokvarilo... Svi govore probaj ovo probaj ono.
    Hteo bih da kazem da radim do 5 popodne i svaki moj dan poslednja dva meseca se svodi do 11 uvece na vucaranju po majstorima, apsolutno nista drugo ne radim i to niko ne ume da resi.
    Citao sam forume niko nije imao slican problem.

    Jako sam zahvalan na svakom odgovoru.

    Hvala puno.
  • Gavra
    CBC Senator XXL
    • 06.03.2008
    • 2031
    • Beograd

    #2
    Problem je samo u voznji ili i bez opterecenja?

    Dim da li se javlja i koje je boje?
    Poslednji nek ugasi svetlo

    Comment

    • losmi845
      CBC Početnik
      • 28.06.2008
      • 8
      • Beograd

      #3
      Originally posted by gavra
      Problem je samo u voznji ili i bez opterecenja?

      Dim da li se javlja i koje je boje?
      Dim ne postoji, problem je u voznji u mestu ne, opterecenje nebitno sam ili sa njih 4 isto se ponasa, takodje da kazem da je nebitno sipao 3 litra benzina u rezervoar ili pun, naravno svi filteri novi (od goriva u vise navrata) knecht i mahle...

      Comment

      • Gavra
        CBC Senator XXL
        • 06.03.2008
        • 2031
        • Beograd

        #4
        99% ti je problem u tanjirastom zupcaniku diferencijala


        Pokidale se nitne verovatno i sad se ponasa kao da nema 1 nosac motora
        na malom gasu a na velikom se to ne moze osetiti.

        Klasicna boljka 4-ke

        Ko ti bude popravljao neka ti stavi FABRICKI KIT ZA REPARACIJU SA SRAFOVIMA
        Znaci samo to je trajno resenje ako kupis nov diferencijal dobices ga opet sa nitnama......
        Poslednji nek ugasi svetlo

        Comment

        • losmi845
          CBC Početnik
          • 28.06.2008
          • 8
          • Beograd

          #5
          Originally posted by gavra
          99% ti je problem u tanjirastom zupcaniku diferencijala


          Pokidale se nitne verovatno i sad se ponasa kao da nema 1 nosac motora
          na malom gasu a na velikom se to ne moze osetiti.

          Klasicna boljka 4-ke

          Ko ti bude popravljao neka ti stavi FABRICKI KIT ZA REPARACIJU SA SRAFOVIMA
          Znaci samo to je trajno resenje ako kupis nov diferencijal dobices ga opet sa nitnama......
          Nije da se pravim pametan onda bi se cimanje dogadjalo stalno da se to pokidalo jel tako?
          Posto ja dnevno predjem oko 80 - 100 km to zna da se ne desi recimo 2 - 3 dana a onda 5 dana skacem ocu da izadjem kroz sofersajbnu.,,,

          Comment

          • stainless
            CBC Veteran
            • 26.10.2007
            • 183
            • CG

            #6
            prijatelj sa g3 tdi imao slican problem,izmedju 1500-2000rpm desavalo se da auto jako cimne,kablovi neki pravili spoj.
            Originally posted by Stefan_s
            Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

            Comment

            • losmi845
              CBC Početnik
              • 28.06.2008
              • 8
              • Beograd

              #7
              Originally posted by stainless
              prijatelj sa g3 tdi imao slican problem,izmedju 1500-2000rpm desavalo se da auto jako cimne,kablovi neki pravili spoj.
              Napominjem, da auto bas jako cima bezprestanka u tom okviru od 1100-1700 da ga drzim duze u tom okviru cimo bi satima.... i nece uvek malo oce malo nece ali to se desava vec duzi period....
              Hvala puno i na dosadasnjim odgovorima svaka informacija mi je vazna...

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                Trebalo bi zakaciti skener i u voznji pratiti parametre motora i videti koji odstupa od potrebnih vrednosti kada se desava to trzanje.Pratio bih obrtaje,kolicinu ubrizganog goriva,MAF,senzor podizanja igle dizne...Moralo bi da se na nekom od njih pojavi veliko odstupanje i u tom pravcu traziti kvar.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #9
                  Dijagnostika (4-tiri dijagnostike) nisu pokazale nista
                  Takodje zanimaju me samo konkretni odgovori/pitanja, ono jel si bio kod ovog ili onog odma da kazem bio sam. Niko od majstora nema 'herca' da kaze e 'to' ti se pokvarilo... Svi govore probaj ovo probaj ono
                  diojagnostika je 1 (jedan) proces čiji je rezultat dijagnoza uzroka kvara.

                  dakle, prvi korak je da se uradi dijagnostika.

                  ali da se URADI odnosno da stručno lice postavi dijagnozu i NAVEDE to i to je pokvareno a usled toga se dešava to i to.

                  samo jedna dijagnoza je dovoljna, a kasnije otklanjanje kvara po toj dijagnozi ne bi trebalo da bude u pitanju.

                  (za 1 kvar nemoguće je uspostaviti 4 dijagnoze, samo jedna je dijagnoza ostalo su pogrešne pretpostavke).

                  e sad, gde naći dobrog dijagnostičara (da, to je čovek a nije mašina niti kompjuter/ alakta) za VW dizele, trebalo bi da su Porsche servisi osposobljeni i za dijagnozu ali bi to trebalo prvo proveriti.

                  ona zamena nasumično delova i ne računam u servis tj zamenjivač delova je bilo ko sa 10 prstiju...
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • McGruja
                    CBC Član
                    • 16.06.2008
                    • 24
                    • Beograd

                    #10
                    Ja sam imao problem koji je vrlo sličan tvom, ali na Pežou. Cimao je samo u opsegu između 1700 i 2000 RPM.

                    Svoj problem sam rešio čišćenjem EGR ventila. Koštalo me je oko 35 EUR.
                    Fabia 2004 1.4 TDI 55kW

                    Comment

                    • Corsa
                      CBC Senator XXL
                      • 22.09.2005
                      • 450
                      • Beograd

                      #11
                      Imao sam i ja problem sa EGR ventilom na SEATu, ali je auto nemirno radio na leru.Ovde covek kaze da mu auto radi mirno u leru, tako da ne verujem da je to...

                      Comment

                      • McGruja
                        CBC Član
                        • 16.06.2008
                        • 24
                        • Beograd

                        #12
                        I meni je radio mirno na leru.
                        Ne kažem ja da je u ovom slučaju sigurno do EGR ventila, samo kažem da sam ja imao iste simptome koji su rešeni čišćenjem EGR ventila.
                        Fabia 2004 1.4 TDI 55kW

                        Comment

                        • Corsa
                          CBC Senator XXL
                          • 22.09.2005
                          • 450
                          • Beograd

                          #13
                          Originally posted by McGruja
                          I meni je radio mirno na leru.
                          Ne kažem ja da je u ovom slučaju sigurno do EGR ventila, samo kažem da sam ja imao iste simptome koji su rešeni čišćenjem EGR ventila.
                          OK, malo se razlikuju simptomi.
                          Evo, bas je i drugar danas vozio Puntica dizela kod Ninica, jer mu je motor radio nemirno i ispade EGR.To izgleda uopste nije redak problem...

                          Comment

                          • subicd
                            CBC Senator XXL
                            • 20.06.2008
                            • 463
                            • Novi Sad

                            #14
                            Probaj da zatvoris EGR limcicem pa vidi sta se desava, nista te ne kosta 5 min posla.
                            Ja sam burazeru privremeno tako sanirao problem gusenja, dok ne ocisti usisnu granu i EGR. Bas u tom obrtnom opsegu je imao gusenja, a sad auto ide sasvim normalno. U pitanju je bio Golf 3 1.9D.

                            Comment

                            • losmi845
                              CBC Početnik
                              • 28.06.2008
                              • 8
                              • Beograd

                              #15
                              Originally posted by sw.brick
                              Dijagnostika (4-tiri dijagnostike) nisu pokazale nista
                              [quote:1d3phh8p]Takodje zanimaju me samo konkretni odgovori/pitanja, ono jel si bio kod ovog ili onog odma da kazem bio sam. Niko od majstora nema 'herca' da kaze e 'to' ti se pokvarilo... Svi govore probaj ovo probaj ono
                              diojagnostika je 1 (jedan) proces čiji je rezultat dijagnoza uzroka kvara.

                              dakle, prvi korak je da se uradi dijagnostika.

                              ali da se URADI odnosno da stručno lice postavi dijagnozu i NAVEDE to i to je pokvareno a usled toga se dešava to i to.

                              samo jedna dijagnoza je dovoljna, a kasnije otklanjanje kvara po toj dijagnozi ne bi trebalo da bude u pitanju.

                              (za 1 kvar nemoguće je uspostaviti 4 dijagnoze, samo jedna je dijagnoza ostalo su pogrešne pretpostavke).

                              e sad, gde naći dobrog dijagnostičara (da, to je čovek a nije mašina niti kompjuter/ alakta) za VW dizele, trebalo bi da su Porsche servisi osposobljeni i za dijagnozu ali bi to trebalo prvo proveriti.

                              ona zamena nasumično delova i ne računam u servis tj zamenjivač delova je bilo ko sa 10 prstiju...[/quote:1d3phh8p]

                              Kada kazem 4-tiri dijagnostike, mislio sam bio sam na 4 razlicita mesta gde sam radio dijagnostiku, naravno posto je problem specifican, sva 4-tiri puta su se ljudi vozili i imali prikljucen aparat za dijagnostiku u toku voznje, koji nije pokazao nista. Naravno dijagnostika u mestu takodje ne pokazuje nikakav kvar.
                              A zaboravio sam da kazem da sam zacepio eger ventil, nista se apsolutno nije promenilo.
                              Problem i dalje postoji. Nekoliko dana cima, pa par voznji ne i tako u krug...

                              Comment

                              Working...
                              X