Ovako,auto je imao problem kad ga ostavis vise od 10 sati i kad pokusas da ga upalis tesko pali t.e.dok ne povuce naftu iz rezervoara posto kad ga ostavis vrati naftu u rezervoar,ali kad upali nema problema ceo dan dok ga ne ostavis vise od 10 sati.Zamenio sam sva creva i postavio one nepovratne ventile ali problem nisam resio nafta se vracala preko viska u rezervoar,Zatim sam promenio one teflonske gumice na diznama i isti problem a na kompjuteru celo vreme nije javjao nista samo kad ga vozim malo brze auto pocne da gusi i upali se ona lampica service mode ali iscistio sam grane i vise nisam imao taj problem ali sa vracanje nafte u rezervoar opet problem.I tako da video sam da pumpa curi odnosno da malu sluzi sa jednog poklopca i izvadio sam pumpu i odneo da jednog bosistu ovde u macedoniji da smeni digtunge i to bi bilo oko 5500 denara.Ali kad je stavio na kompjuter bosista nakon sata kad sam dosao kod njega kaze da nema veze sa nikakvim diktonsima nego da je problem u elektronici na sto ja sam posumjao da je on zamenio i hoce 650 eura.Tako da kad sam vratio pumpu na auto on vise nece da upali i sad na kompjuteru javja elektroniku na bosch pumpi t.e. kompjuter na bosch .Tako molim vas pomozite mi sta da radim i koliko bi to kostalo posto auto sam kupio pred mesec dana (prvi put vozim opel)i od tad ga nisam izvadio is servisa de ovo de ono,Strasno a kolka su 2000 god 2.0 dti vectra.Cuo sam da u Krusevcu rade te pumpe a i dali se moze naci polovna.Hfala vam puno.
opel vectra bossh pumpa
Collapse
X
Comment